|
Post by Emma on Jan 11, 2015 3:18:46 GMT 1
Emmas plottråd
Tidligere Professor i mugglerstudier, korleder og overhoved for Ravenclaw. Han er for nylig blevet fyret efter mistanke om medvirken til bortførsel af en elev og selvom han er blevet løsladt igen, er han ikke blevet taget til nåde på Hogwarts. Terrance er ærekær, dedikeret, privat, egoistisk, passioneret og stædig. Hans nylige konfrontation med Ministeriet betyder, at han er væsentligt mere skeptisk overfor samfundsudviklingen end han var før.
| |
|
Angriber og anfører for Ballycastle Bats, linselus og lidt af en opblæst berømthed. Brody er efterkommer af to tidligere karakterer på Magical Us og har sikkert en masse naturlige relationer, men jeg er også meget interesseret i at få ham smidt sammen med alle mulige andre. Quidditchspilleren er en ligetil "man's man" type, som jævnligt befinder sig i sladderbladene med sine byture og erobringer, men ikke desto mindre også stod til at blive udtaget til landsholdet ved sidste verdensmesterskab. |
Owain er politisk skribent for profettidende og lever og ånder for sit arbejde, for den objektive fortælling og for den magiske verden. Han elsker at tale med mennesker, men han elsker også sit privatliv og har brug for tid alene. Grundlæggende introvert, men ikke ligefrem genert, prøver han at gøre en forskel på sin egen diskrete og u-revolutionære måde. Han drømmer om et magisk samfund med mindre censur, en smule berømmelse og en stilling som redaktør på profettidende. | |
|
Regulator og datter af Professor Froggenhall og Isla Kinnaird. Hun er utrolig livlig - nærmest vild - og omfavner verden med stor entusiasme. Hendes holdninger er så neutrale som de bliver hos en regulator. Hun blander sig ikke i selve debatten, men passer sit arbejde, som hun er enormt engageret i.
Hun bor i Hogsmeade, var tidligere på Ravenclaw og vil rigtig gerne lege med dig. |
Bartender, gøgler, musiker. Daniel lever livet hurtigt og let. Han er nem at være ven med med sit gode lune og omsorgsfulde persona og jeg regner med, at han har en stor flok af bekendtskaber.
Er din karakter en del af denne flok, en gæst på Hatten, en bekendt af den muntre Owens-familie eller en fan af de to musikspillende søskende? Kom og leg med Dan.
| |
|
Cas er min unge, revolutionære men mere eller mindre passifistiske (hah) eks-Hufflepuffer. Han er en herlig, energisk type og han synes, at alle dine revolutionære skal tjekke ham ud. Især dem, der er klar på at lave lidt (meget) ballade!
Nåja - og så er han lige blevet smidt ud fra Hogwarts for at opfordre til oprør (siger de) og står bag bortførslen af Caleb Crow. Ups! Han bor i Camden. |
Mit næstnyeste skud på stammen er datter af en fuser og en muggler, men bor hos sin onkel, der er fuldblodstroldmand, i Hogsmeade. Hun er på Slytherin på 6. årgang, medlem af drama- og eliksirklubben og lidt et eksperiment fra min side af.
Ærlig talt aner jeg ikke hvad der skal ske med hende, men jeg glæder mig! Spil med hende. Hun må også kende en del af dem, der lige er gået ud. | |
|
|
|
Post by Emma on Jan 31, 2015 10:21:36 GMT 1
Hey Emma. Nu har jeg læst din plottråd, men tænkte om du mon havde nogen du helst ville have gang i? Af ren nysgerrighed, er i fra admin stablen så tidligere PS'ere? Tænker om vi måske kender hinanden xD, haha. Slet ikke. Der er gang i alle mine karakterer, så det handler kun om hvem du selv kan se interessant spil med? Jeg ved jo ikke hvilke planer du har med Owen, men som du ved, har jeg i hvert fald en af hans kollegaer. Jeg svarer i plottråden, fordi jeg foretrækker at plotte her, når nu det ikke ligefrem er hemmeligt. Jeg har ikke været på Potterskolen.
|
|
|
Post by Owen Stratford on Jan 31, 2015 12:54:39 GMT 1
haha det er skam også helt i orden Hvad med Kenna, måske?
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Jan 31, 2015 23:01:56 GMT 1
Du laver bare en tråd.
|
|
|
Post by Gwen on Feb 1, 2015 23:23:53 GMT 1
Nu tager jeg dem slavisk, bare for sjovs skyld
Winona & Aileen - Altså jeg ved ikke om Winona kender særlig meget til Aileen, men jeg er sikker på min rødhårede heks er meget fascineret af den ældre kvindes succes og karriere.
Terry & Aileen - Er langt fra hinanden aldersmæssigt, men tilgengæld har de en del politiske holdninger til fælles. Jeg tænker i hvert fald at hun har læst hans bøger og ved hvem han er derfra og så er hun blevet nyligt kollegaer med Eldridge. Det er et lidt svagt bekendtskab, men det skal man ikke kimse af - de kunne jo støde på hinanden på Kimæren
Brody & Aileen - Samme kollegie men tre år under Brody, men hun var lidt af en 'social butterfly' og kunne godt have hængt ud med de ældre elever. Pif pof hm...
Kenna og Aileen - Hm, de har et år til forskel på Hogwarts og har begge skotske aner, men jeg overvejer om de er lidt for ens til egentlig at kunne svinge sammen, men det kan jo komme an på en prøve
Dan og Aileen - Aileen er vokset op i Godricdalen og kommer stadig på Den Tørstige Hat når hun besøger sin familie. Hun er ret socialt anlagt og kommer også til den der danseklub på Tarantallegra, så der er gode muligheder her hvis du har lyyyyst
Cas og Aileen - Sidst men ikke mindst : D * Aileen grabby hands * Den farlige revolutionære dreng vil hun da geeerne lege med
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Feb 7, 2015 19:09:07 GMT 1
Winona Whowood - Jeg tænker at Winona må vide hvem Shirley er. Begge hendes forældre sidder i højmagiratet, så jeg forestiller mig ikke at det er usandsynligt, at der er noget known-by-association der. Om det rent ingame kunne være noget interessant ved jeg ikke rigtigt. Men måske Alt for Heksene godt ville have et par ord fra Ballycastles sponsor? Terrance Tweedy - Og igen med Alt for Heksene. Terrances bøger er måske ikke sindsoprivende spændende (ikke for deres målgruppe i hvert fald), men måske ikke helt ukendt. Det er i hvert fald en mulig krølle på halen, at der må gå rygter om ham og Agnes, som jo er kendt for at have syet hekseskrud til større navne som Isla og Beatrice. Jeg ved ikke om du havde noget med Abigail der, men jeg ville nævne det som mulighed. Brody Blance - Brody har været en enkelt årgang over Shirley i skoletiden, som godt nok gik på Hufflepuff, men uden tvivl har vidst hvem Gryffindors hunky angriber var. Hun har uden tvivl været med til at fnise over ham sammen med de andre piger. Casimir Ó Catháin - Jeg ved ikke om der er noget basis for noget med Cas og Shirley lige nu, men Magnolia er jo hendes kusine og hvis de to bliver mere involveret end de i forvejen er, så kunne der nok sagtens dukke et eller andet op. Shirley er jo rimelig indoktrineret til pro-ministerium, så jeg tænker hun vil bekymre sig over Magnolias forhold til Casimir. Evt. gøre noget dumt i et forsøg på at hjælpe - hvis det var noget I synes kunne være nice.
|
|
|
Post by Winona Whowood on Feb 8, 2015 2:01:39 GMT 1
Aileen & Winona har sikkert et professionelt forhold lig det jeg kan forestille mig Eldridge og Win har. Hun kender jo til PRUS - men måske ikke til samtlige af de nye ansatte i det? Win har vel næsten været med til at ansætte Aileen lige før hun kom i magiratet. Jeg tænker professionelt forhold, men Aileen kan sagtens beundre. Det ville jo kun være naturligt. Terry kan snildt ende med at støde sammen. Men nej, jeg ser heller ikke et nuværende bekendtskab. Ungdom standser ham dog tydeligvis ikke (hø-hø). Brody kan godt have charmeret hende. Hun har gået på Maggies årgang? Jeg tænker hun er for ung til en direkte teenage-romance og alle hans relationer behøver heller ikke være tidligere damer, men der har sikkert været noget drilleri og flirt i luften uanset. De kan også godt have stødt på hinanden senere hen, men jeg har ingen vilde idéer? Kenna er frisk på at prøve bekendtskab af til en start. Nu er Aileen jo kollega med Eldridge, så det vil sikkert kunne skabe visse... spændinger. Ikke at Ken ved det... Hvor åbenmundet er Aileen? (kunne hun komme til at nævne kollegaskabet? Det ville være interessant). Dan vil gerne svinge Aileen rundt. Tror måske han danser ret ofte med Agnes, men der er gode muligheder her. Aldersforskellen er lidt stor til skolekammerater, men de kan jo bare have lært hinanden at kende på kroen og til dans (Dan er ikke vokset op i Godricdalen, nemlig). Cas mener lige, at Aileen skal fucke af. Men ja. Vi skal helt sikkert lege. --- Shirley & Winona og Shirley ved sikkert hvem hinanden er. Eller Win ved hvem hendes forældre er. Jeg ser også lidt Ballycastle som den mest oplagte mulighed, men det kan være der kommer andet. Terrance skriver jo bare til den politisk bevidste og der er vel ingen, der siger at det samlede kvindesegment, som læser bladet (alt for heksene blev jo både læst af Mrs. Weasley og Ginny/Hermione, tilsyneladende), ikke kan være politisk interesserede? Det mener jeg i hvert fald ikke. Jeg havde noget med Abigail, men jeg ved ikke om hun bare ender med at få scoopet med Brody & Maggie i stedet og så er det vist rigeligt for hende at gnave i foreløbig... Brody mener godt Shirley må fnise af ham stadig, hvis det er... Hvis ikke han havde en kæreste.... Casimir mener sjovt nok også at Shirley skal skride, men jeg er vildt gamle på noget forvikling med Magnolia og forfejlede forsøg på hjælp!
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Feb 8, 2015 2:14:07 GMT 1
Altså, Shirley vil vildt gerne tale med Terry. Personligt synes hun ikke det er fantastisk spændende at holde øje med hvem der går i seng med hvem eller hvilke stjerner, der drikker sig mest fulde på Tarantallegra. I virkeligheden drømmer hun jo nok om at skildre personer i uafhængige værker en dag og Terrance ville være et godt sted at komme i gang med lige det, fordi han ikke er den typiske sportsidiot (undskyld mig). Jeg synes i hvert fald det kunne være fedt.
Shirley fniser ikke så meget længere, men til gengæld er hun temmelig reel når det kommer til hele sladderaspektet. Hun skriver helst ikke om noget, som alle de involverede ikke er bekendt med på forhånd, så hvis Brody skulle lave noget rod... Hun er ikke dårlig at have på sin side. Siger det bare. Særligt når der står nogen i baggrunden og kaster onde blikke for kommentarer som ovenstående.
Ift. Cas og Mag, så siger I bare til. Win og Shirley kan vi lige se til. Shirley er i hvert fald på talefod med Wyat.
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Feb 8, 2015 10:07:01 GMT 1
Winona - Professionelt forhold er fint, det er jeg helt med på. Terry - Ungdom standser ham tydeligvis ikke?? xD nej det gør det ikke. Vi må lige smide dem sammen på et tidspunkt. Brody - Ja, Aileen er Maggies årgang og hun er den type veninde der altid har forsøgt at trække Maggie med til alt muligt. Jeg ved ikke om de ligefrem er særlig tætte. Det kunne dog være sjovt hvis der var noget mellem hende og Brody, Aileen kender jo til deres forhold og have det lidt svært ved ham nu så. Specielt fordi hun stadig godt kan li ham xD Jeg ved ikke lige hvad pointen er med alt dette her.. Kenna - Aileen er ikke særlig åbenbmundet når det kommer til hendes arbejde, tror den eneste hun taler med om det er Eldridge. Dan - Ja det tænker jeg også (at de kender hinanden fra kro og dans osv) Og hun vil meget gerne svinges rundt. Cas - Aileen kunne godt finde på at gå undercover muggler i Camden og se om hun kunne opsnappe noget
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Feb 8, 2015 15:00:20 GMT 1
Night: Hvis Shirley kontaktede Terry for at spørge om hun måtte lave et portræt - ville han sige ja. Brody vil gerne gnubbe skuldre med pressefolk - også Shirley. Cas og Mag går der nok lidt tid med. Men vi kontakter. Hint, hint: Magnolia DearbornGwen: Jaja. Jeg mener bare, at han ikke tror, at man er idiot, bare fordi man er under 30. Jeg ved heller ikke hvad pointen var. Hvilken relation har Aileen og Maggie? Ken er skuffet. Men de er droppet. Yes.
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Feb 8, 2015 15:21:03 GMT 1
De er veninder, men Brody og Aileen kunne godt have haft noget fra før Maggie og Brody begyndte at komme sammen. Tror Aileen godt kunne have reelle følelser for ham, men det forsøger hun nok at glemme nu Maggie og Brody er sammen. Men vi kunne også bare sige at det bare var en kort ligegyldig flirt. Kommer lidt an på hvad du har lyst til
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Feb 8, 2015 16:06:01 GMT 1
Jep. Helt sikkert!
|
|
|
Post by Emma on Feb 8, 2015 20:31:52 GMT 1
Dan og Charlisa er i hvert fald oplagte, da hun jo arbejder på Den Tørstige Hat. Der er ikke mere end to års forskel mellem dem, så de kan også have kendt hinanden fra Hogwarts. Charlisa er en varmhjertet og smilende heks, der sikkert har gjort sig populær hos de ældre kunder på hatten, da hun har tålmodigheden til at snakke med dem. (haha) Hun er ikke lige så sprudlende som Dan, da hun har det med at holde igen, men hun vil helt klart føle sig underholdt af ham, og hun vil elske når han spiller eller synger. Kenna og Charlisa ser jeg i et fremtidigt plot, når Charlisas oprørske side begynder at røre på sig. Josie og jeg har i hvert fald planer om at tvillingeparret skal komme i noget ravage med en auror. Tanker? Hatten er en familievirksomhed og de ansatte er helt sikkert en del af familien. Charlisa er nærmest adopteret fra start og Dan skal gerne trække hende med op på scenen, så hun kan inspirere de 'ældre kunder på hatten' til at synge med. Jeg forstår ikke helt hvorfor tvillingerne skal i karambolage med en auror? Har de tænkt sig at udføre mørk magi?
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 8, 2015 20:33:10 GMT 1
Brody Blance & Cleona De spiller på samme hold, og hun er gode venner med Ollie. Hun har aldrig set på Brody som en fyr, hun kunne have noget med. Til gengæld synes hun, at han er en god spiller, og længere går hendes følelser ikke for ham. Hun er dog lige så letlevende, som han har været inden Maggie. Måske han har været en slags mentor for hende på holdet? Eller har du nogle andre tanker?
|
|
|
Post by Charlisa Beaumont on Feb 8, 2015 20:36:06 GMT 1
Perfekt! Hun vil nok være ret tøvende hvis han pludselig beder hende om at komme med på scenen, næsten skrækslagen, men jeg vil ikke afslå at hun kan overtales med lidt af Dans charme. x) Nej, du har ret. Det er nok mere et plot for en regulator.
|
|