|
Post by Abbie Atterberry on Apr 19, 2015 17:40:36 GMT 1
Abbie og:
Terry - Det giver lidt sig selv at de må have kendskab til hinanden. Alt andet ville være godt mærkeligt. Jeg tror hun synes fint om Terry. Hun synes både ham og Agnes er blevet behandlet helt urimeligt. De har begge genet til at kunne blive irriteret på hinanden (stædighed, yay!), så der kunne være et plot i at de har lidt nemmere ved at provokere hinanden, dog er de hurtige til at gøre alt godt igen-ish? Sådan lillesøster-storebror-agtigt. Jeg ved ikke om det ville fungere. Lad mig høre hvad du tænker!
Owain - Abbie er ansat på Troldmandsradioen, og bliver derfor i ny og næ også sendt ud i marken fungerende som en slags journalist, for at samle information ind. Jeg så straks det sjove i at Owan og Abbie kunne være to der altid ender med at dukke op det samme tid, på samme tidspunkt, begge interesseret i at være den første af de to til at få fat i informationer.
Daniel - Jeg kunne snildt se Daniel som en god ven af Abbie. Han har mange af de værdier som hun sætter pris på i et venskab, og han er bare fuld af energi og humor, hvilket Abbie rigtig godt kan lide!
Casimir - I forbindelse med modstandsgruppen kommer de til at mødes med hinanden. Hun er selvfølgelig ikke klar over at han medvirkede i det med hendes kusine, men Casimir er umiddelbart stadig en der vil fange hendes nysgerrighed, og som hun måske ville gå til, både fordi han er tæt på hendes alder, og fordi han bare har det der rebelske over ham.
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Apr 19, 2015 18:54:53 GMT 1
Abbie & Terrance Jeg tænker at næsten tyve års aldersforskel lidt ødelægger potentialet for en søskende-dynamik. Husk i øvrigt, at Terry har undervist Abbie hendes sidste par år på Hogwarts. For ham vil hun altid være en tidligere elev. Mht. sikkerheden omkring at de har mødtes ifb. med Agnes og Terry, så er det ikke givet. Terry og Agnes har ikke mødt hinandens forældre, selvom de er gift og andre familieting er heller ikke sket, så det tror jeg måske ikke? Not to spoil, men jeg tror måske ikke rigtig de to her har noget, ud over at Abbie har hørt sladderen? Abbie & Owain Væsentligt mere potentiale her. Abbie er dog ny i branchen, så Owain mener, at hun har noget at bevise og at radioen må være temmelig lille, hvis de sender deres attenårige medarbejdere ud på de største opgaver. Puslinge. Det kunne der dog sagtens komme noget ud af, men umiddelbart ser han lidt ned på konceptet. Abbie & Daniel Dan the man er ikke afvisende. Dog er hun så ung, at hun måske mere er ven igennem Erica Owens? Abbie & Casimir De skal helt sikkert mødes i modstandsgruppen. Ingen tvivl om det.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Apr 20, 2015 15:58:39 GMT 1
Erica kunne umiddelbart godt sige ja tak.
|
|