|
Post by Líle Ó Fionnagáin on Feb 21, 2015 22:01:34 GMT 1
Som du selv sagde, så er de her to på samme årgang og endda sammen i eliksirklubben. De har også undervisning sammen, så de kender jo hinanden ret godt efterhånden, igennem seks år. Dog ved jeg ikke, hvordan Líle har det med Ophelia. Jeg har ikke fået spillet så meget med hende, at jeg er helt inde i hende endnu.
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 21, 2015 23:21:53 GMT 1
Isabel Selene Swann: Crashet på hvilket? Hatten? Det kan vi vel godt sige? Du mener, at hun har været på sleepovers i ferierne? Altså Dan har en søster der er lidt yngre hende også, så det kan da sagtens være, at enten kun hun eller begge tvillinger har overnattet? Har du aftalt relationer med Erica Owens?
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 21, 2015 23:26:25 GMT 1
Jeg kender heller ikke Ophelia så fantastisk. Men jeg tænker umiddelbart, at hun anser Líle lidt som en goody goody (two shoes). Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan det ville udvikle sig i spil. Ophelia har ret mange issues, men hun skal jo også have venner i et eller andet format. Måske skal jeg bare kaste Ophelia ind i den åbne tråd i storsalen til Líle Ó Fionnagáin og se?
|
|
|
Post by Isabel Selene Swann on Feb 22, 2015 11:52:50 GMT 1
Nææh, hende har jeg faktisk ikke aftalt noget med.
Med 'crashet' mente jeg nu bare at hun var kommet forbi og drukket lidt ingefærsøl, hygget sig osv. - men de kan da også have haft nogle sleepovers over sommeren, i ferie og sådan. Jeg må lige få fat i lillesøsteren.
|
|
|
Post by Líle Ó Fionnagáin on Feb 24, 2015 9:53:31 GMT 1
Bare kast hende ind til Líle, så ser vi, hvordan de spiller sammen.
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 24, 2015 20:20:09 GMT 1
Det lyder som en plan, Isabel Selene Swann! Jeg kaster, jeg kaster, Líle Ó Fionnagáin. Dog ikke lige den tråd alligevel. Jeg havde glemt at overveje, at de sidder ved hver deres bord. Doh.
|
|
|
Post by Nicholas Dearborn on Feb 25, 2015 18:40:48 GMT 1
Tiiil Eeeemmaaaa
Nicholas og Kenna - De arbejder begge i ministeriet, om der kan være andet end et overfladisk bekendtskab kan jeg ikke lige gennemskue.
Dan - De har gået på samme årgang, men forskellige kollegier. Nicholas var lidt af en akavet nørd i skoletiden og talte ikke med så mange, men jeg tror godt Dans personlighed kunne nå igennem den lidt generte facade. Han kunne i hvert fald godt bruge nogle venner.
Cas - Skal lige holde sig fra Mag xD Ej men ud over det.. Ville de kende hinanden en anelse? De har begge gået på Hufflepuff.. med nogle års mellemrum dog.. Hm hm
Oph eller Olivia? - De har en del til fælles sådan familie mæssigt. Nicho kender meget til at have en fuser i familien i hvert fald og forældre der skuffer en. Ved bare ikke om det er noget de kunne bonde over eller om det er lidt usandsynligt. Han er jo en del ældre end hende.
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 26, 2015 3:29:59 GMT 1
Nicholas og...
Kenna kan jeg ikke rigtig se noget med. Jeg ved ikke engang med bekendtskab. Forskellige afdelinger?
Daniel kan godt være venner, så længe han ikke skal på tovtrækkeri for at få et par ord ud af ham. Det har jeg lært, at Dan synes er kedeligt.
Casimir er ikke venner. Han holder sig på ingen måde fra Mag. Tjek deres tråd ud. Jeg tvivler på at de, med fire års mellemrum, kender hinanden godt?
Ophelia kan evt. have familiebekendtskaber. Jeg ved ikke om der er en relation mellem Dearborn og Paine, men det kunne man da snildt forestille sig? I så fald er Nicholas og Ophelia totalt de udstødte halvblods i den sammenhæng. Nåja. Shirley og Freya vist også.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 26, 2015 9:31:12 GMT 1
Kenna - Ja det var lidt af et 'long shot' xD
Dan - Tovtrækkeri tænker jeg ikke bliver et problem, men jeg kender ham ikke særlig godt endnu
Cas - Nej det tvivler jeg også på.
Ophelia - Lol ja det kunne man godt forestille sig, de udstødte halvblods.. Eeew. Måske man kan sætte dem sammen til en eller anden 'alle de pæne familier' middag/fest
|
|
|
Post by Raphael Gairden on Mar 9, 2015 17:49:33 GMT 1
Tempest Ophelia Paine & Raphael Jeg kom til at tænke på, om der egentlig kunne være en relation imellem disse to? Hvis du ikke har, er det fint, kom bare lige til at tænke på ham.
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Mar 9, 2015 18:24:20 GMT 1
Raphael Gairden & Ophelia Der kunne umiddelbart godt være en relation, men da de hverken deler årgang, kollegium eller fritidsinteresser (klub/forening) skal der vist noget andet til, for at de kender hinanden? Jeg ved ikke om det er mest indlysende med noget familiær tilknytning (alle de der fuldblodsfamilier) eller om det skal være noget andet. Skulle man føle standarden, så er der en hvis kutyme for at fuldblodsfamilierne arrangerer ægteskaber. Hvad nu hvis de tænkte at Oph og Raph, som begge er halvblods men med en fuldblodsforælder (her glemmer vi lige at frøkenens mor er fuser), ville være et godt, sekundært match? Man kunne forestille sig at det var bedsteforældrene på fuldblodssiden, der havde stået for det. Alternativt kan vi også finde på noget helt andet. Det var bare en impulsiv tanke.
|
|
|
Post by Raphael Gairden on Mar 9, 2015 18:52:59 GMT 1
Tempest Ophelia PaineJeg tænker, at du har fat i en rigtig god idé! Marius vil i hvert fald bifalde, at få noget mere fuldblodsblod ind i familien. Og selv om hans mor brød med kutyme for arrangerede ægteskaber, så kan hun sagtens være gået sammen med sine forældre, og aftalt noget med Marius omkring et ægteskab mellem de to? Og til festen, kan Marius fortælle hele forsamlingen om det. Det skal nok blive morsomt med Nora, Raphael og Ophelia bagefter. Han har jo været kæreste med Nora stort set hele sidste år.
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Mar 9, 2015 19:23:38 GMT 1
Bwahaha. Festligt. Ophelia er virkelig ikke tilfreds. På nogen måde.
Ville Marius fortælle hende det selv først eller ville hun først få det at vide til festen? Og ditto med Raphael og hans mor/bedsteforældre? Det kunne være sjovt både det ene og det andet, men hvis Marius kender til Ophs temperament (og det tænker jeg han gør) ville det nok være mest fornuftigt af ham at informere hende inden, så hun ikke eksploderer midt i festen. xD
|
|
|
Post by Raphael Gairden on Mar 9, 2015 19:40:44 GMT 1
Marius ville nok informere hende inden, men det ville Raphaels forældre helt sikkert ikke. Så det kommer helt sikkert til at blive en morsom fest for dem begge to. Vi skal snart holde den fest, så det må godt blive sommer om snart xD Men det kan også være hans bevæggrund for at få forældre med til festen.
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Mar 9, 2015 20:12:53 GMT 1
Hæ. Hæ. Hæ. Stakkels Raphael. Hvis Ophelia var klar over det, er det dog muligt, at hun ville gå direkte til ham og se ham an. Uden at fortælle ham noget, naturligvis. Hun ville eksplodere først, men hun er tilpas imprægneret med fuldblodsværdier til, at Marius ville kunne få hende overbevist/tvunget til at acceptere sin skæbne. Og så må man jo vide hvem ens fremtidige husbond er - gerne inden man er officielt forlovet.
|
|