Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Feb 8, 2015 20:44:47 GMT 1
Brody er ret meget alle de nyes mentor (han sukker rimelig meget over at halvdelen af hans spillere er 19 - erfaring nu, tak), i og med, at han er holdets anfører. Han forsøger at holde en "lad være med at skide hvor du spiser" ting på holdet, men Riley og Beatrice er jo allerede... Hvad de nu er, så det går tydeligvis ikke så godt. Så længe man kan finde ud af at være professionel på banen er han dog grundlæggende ligeglad med hvad man laver i sin fritid.
Ballycastle er et socialt hold og drikker en del øl sammen, godt hjulpet nu af, at to af spillerne er brødre og bor sammen. Cleona er selvfølgelig velkommen i samme slæng.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Feb 8, 2015 20:46:13 GMT 1
Præcis min tanke, Mer. Det med regulator. Ikke at jeg ikke vil spille med jer! Det ved du jo. Dan trækker Charlisa op på scenen. <3
|
|
|
Post by Charlisa Beaumont on Feb 8, 2015 20:47:15 GMT 1
Ja da. <3
Og perfekt, det vil jeg se frem til! (Charlisa knap så meget)
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 8, 2015 20:50:34 GMT 1
Brody Blance & Cleona Hun har godt nok også sin roommate Siobhán på holdet, som hun også går til. Men der har Brody lidt mere erfaring på sine skuldre. Og hun er ret arbejdsom, så hun vil gerne være lige så god som Brody. Han skal også være velkommen til fest hos Cleo og Sio xD Hun vil forsøge at holde fingrene fra Ollie, selv om hun finder det svært.
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Feb 8, 2015 21:07:19 GMT 1
Daniel & Freya Jeg ser dans og glade dage mellem de her to, hvis de swinger, hvilket jeg godt kunne forestille mig at de gjorde. Et venskab, måske en smule overfladisk, men med godt humør... Hvad tænker du?
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 8, 2015 21:39:33 GMT 1
& KennaAltså, har Kenna lyst til at lege auror indimellem, så er Zeke klar på at få lidt skældud? Han kan helt sikkert godt finde på en god grund. & DanielDer er vidst ikke det store plot i at drikke en øl, men måske en interessant samtale over bardisken?
& CasimirOm end Zeke er lidt af en revolutionær, så er han ikke den store holdspiller. Får pufferen brug for lidt ’muskelstyrke’ bag alle sine drømme, så kunne Zeke dog være en mulighed. Selvom han er dybt utilregnelig og ikke ligefrem en, man skal ligge sit liv i hænderne på
|
|
Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Feb 8, 2015 22:03:02 GMT 1
Cleo - Brody mener bare hun skal slå sig løs. Så længe hun kan finde ud af at holde det udenfor banen. Freya - Dan "Swinger" hver torsdag på Tarantallegra. Lige nu er han den eneste mand, så der er vist kamp til stregen, men han er frisk! Ezekiel - Udøver mørk magi? I så fald tager Ken ham gerne i kraven og slæber ham til forhør. - Dan tager meget gerne en snak over bardisken. - Ahahahahahahahahahahahahahaha ... Undskyld. Zeke er vist revolutionær på den forkerte side for Casimirs vision. Det at kunne lide mugglere og at kunne lide at torturere mugglere er vist essentielt forskelligt. xD Men for satan det var et smukt billede.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 8, 2015 22:15:57 GMT 1
Hvis der skal lidt mørk magi for at få Kenna på tomandshånd, så må han jo trække det kort. Hvad gør man ikke for kærlighed Hahaha, når Casimir kommer over på den rigtige side, så må han lige sende en ugle. Så kan de tage den over en tortureret muggler!
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Feb 8, 2015 22:24:02 GMT 1
Niceness. Vi ser hvad der sker.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Feb 9, 2015 20:52:36 GMT 1
Ufff, Ezekiel Winterheart altså. Kenna har problemer nok på privatfronten, men hun glæder sig til at få lidt arbejde at lave. Hvis du vil have ham jagtet og evt. smidt i Azkaban igen, så siger du bare til! Freya Bythell skulle overveje at lave en tråd. <3
|
|
|
Post by Noelle Athena Swann on Feb 19, 2015 0:49:37 GMT 1
Yo! Af hvad jeg lige kan se mht. dine nye karakterer og hvad der kunne connecte med mine damer, så er det umiddelbart kun Daniel jeg kan se. Tvillingerne har gået på Hogwarts og været en årgang under ham - dog kan jeg se at han gik på Gryffindor, hvor Isabel gik på Slytherin og Noelle på Ravenclaw... however! Så kan hans personlighed passe til dem begge. Så hvis du har nogle idéer, må du sige til.. Der er jo en del muligheder. Der kan have sket en del på de 7 år, de gik på skolen
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Feb 19, 2015 1:05:47 GMT 1
Jamen Daniel kan snildt kende begge tvillinger på lige den måde du selv synes. Han er en livlig og festlig fyr, dog, så jeg tænker at Noelle hurtigt ville komme til at blive lidt for kedelig, selvom han efter al sandsynlighed aldrig har behandlet hende dårligt.
Isabel er nok mere den oplagte makker til sjov og spas i gaden. Er hun evt. også i Tarantallegras danseklub?
|
|
|
Post by Isabel Selene Swann on Feb 19, 2015 12:26:35 GMT 1
Jeg tænker bare, at sætte Nolle+Daniel som bekendte fra deres Hogwartstid og ikke mere end dét.
Jamen, perfekt, hvis han er livlig og festligt og oven i købet ser godt ud, så er Isabel all hooked. Hun kunne stensikkert have hængt ud med ham, festet osv. Næh, den klub er hun ikke med i, men det kunne være at jeg skulle tjekke det ud !
|
|
Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Feb 19, 2015 21:08:46 GMT 1
Der er i hvert fald gang i Dan og som søn af kroejeren af den eneste kro i Godricdalen... Nåja. You do the math. Der er også mulighed for fester.
|
|
|
Post by Isabel Selene Swann on Feb 20, 2015 10:17:25 GMT 1
Okay, ja så forventer jeg en gut med gang i den .. Måske endda en tand mere end Isabel, however.. Jeg synes at vi skal lade dem mødes. De kunne jo bare være bekendte fra deres Hogwartstid på nuværende tidspunkt, Isabel har crashet lidt på Dans paps kro osv. ?
|
|