|
Post by Raphael Gairden on Mar 9, 2015 20:22:02 GMT 1
Han er en stakkels lille troldmand. Marius er glad for, at hun i sidste ende vil se, at det er et godt ægteskab for hende. Og Raphael vil helt sikkert gøre som sine forældre befaler ham at gøre. Han vil dog være lidt forundret over hendes opmærksomhed til festen. Ville det gøre det hele mere spændende, hvis han ankom til festen med Nora?
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Mar 9, 2015 20:38:34 GMT 1
Mjøh. Jeg tænker hun ville opsøge ham så snart hun fik det at vide - altså før festen. Evt. relativt snart.
Mht. Nora, ville det gøre det hele super akavet. xD
|
|
|
Post by Raphael Gairden on Mar 9, 2015 20:47:28 GMT 1
Det kan vi også sagtens gøre.
Utrolig akavet. Især når forlovelsen bliver offentliggjort xD
|
|
Miles Heeney
Box-navn | Juicy |
Alder | Sytten |
Stilling | Anfører & basker |
|
Post by Miles Heeney on Mar 16, 2015 19:03:05 GMT 1
Hey, ham Owain, der, er da ret sød! Det er nærliggende at ham og Cara kender hinanden. De befinder sig begge i journalist-verdenen, om end Owain i den mere seriøse del. Men mon ikke de har mødt hinanden før? Owain har også arbejdet hos heksene, kan jeg se, men dog langt tid før Cara. Jeg ved ikke hvad du er interesseret i at finde til Owain, jeg er frisk på lidt af hveret. Cara ville i hvert fald synes han var fascinerende og blive lidt betaget af hans politiske viden og ambition. Hun ville nok vende sine hundeøjne mod ham og sluge hvert et ord han sagde. Anyway. Har du nogle tanker?
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Mar 16, 2015 19:40:13 GMT 1
Hahaha. Well. Owainbassen var bare praktikant, han arbejdede aldrig for sladderbladet (som han nu synes er lidt latterligt, forresten). Jeg tror ikke rigtig han betragter sladderheksene som reelle kollegaer, men han har lidt frem-og-tilbage diskussioner med Shirley om integritet og moral. Jeg leder ikke efter noget specifikt til Owain. Kun hvad der dumper ind, men han er i høj grad lavet for at opsøge plot plot plot. Hvis Cara gerne vil hans selskab, er det dog muligt, at hun skal gøre en del af arbejdet selv. Han kan godt lide stilhed og privatliv uden for jobbet. Hvad er det egentlig Cara laver for Alt for Heksene?
|
|
|
Post by Cara Banes Felton on Mar 17, 2015 19:00:55 GMT 1
Okaaay. Altså jeg tvivler på hvor meget af arbejdet Cara egentlig reelt ville gøre, medmindre de var venner. For har ikke lige en bestemt grund til at hun så ville opsøge ham. Medmindre han var en form for mentor. Kunne det måske være en idé? Cara er praktikant, så det er vist temmelig meget ad-hoc opgaver. Du ved, laver kaffe, læser artikler igennem og får selv lov til at publicere et par en gang imellem. Hun er ikke helt slået igennem endnu og tvivler ganske meget på sit eget talent. Desuden er hun ikke så meget til hele sladder-aspektet af Alt for Heksene, men elsker alt det kreative og hjemme-artiklerne. Og så er hun temmelig grøn på det politiske område, og meget nem at manipulere.
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Mar 18, 2015 14:54:11 GMT 1
Jeg starter lige forfra.
Jeg kan ikke se hvordan de skulle kende hinanden, andet end fra et tilfældigt møde. Det kan jeg godt arbejde med. Fuldesnak kunne hurtigt lede hen til et bekendtskab, men måske giver det bedst mening at tage det i en tråd? Private fester er vejen frem med Owain.
Det ville nok tage ham lidt tid at fatte, at han ville kunne bruge Cara som en brik. Han er ikke videre manipulativ og han tror nok mest af alt på, at han selv kan gøre alting bedst, men det er trods alt ikke uden værdi at kende andre med visse ambitioner? Hvis hun har nogen? Indledende tænker jeg mest bare at de kan snakke om værdien af ugeblade vs. rigtige aviser. Og evt. være lidt tipsy.
|
|
|
Post by Pádraig Ó Fionnagáin on Apr 2, 2015 22:01:58 GMT 1
Casimir & Pádraig Ved ikke om de har noget med hinanden at gøre sådan rigtigt, men forestiller mig at de med to årgange imellem dem på Hufflepuff er klar over hvem hinanden er. Måske er det det hele hvis du ikke har nogle tanker.
Ophelia & Pádraig Øh, ja. Ved ikke lige med de her to, udover at de nok kender til hinanden da der kun er en årgang imellem dem. Tror mest at det afhænger af hvad hun siger til ham. Noget af den ene eller anden art kunne i hvert fald være nice.
Winona & Ambrose Jeg tænker at disse to godt kunne have hinanden som kontakter/overfladiske venner, der kan bruge hinanden når de har brug for det. Hvad tænker du?
Kenna & Ambrose Udover at de er kollegaer spiller de også begge to amatør Quidditch (lige til en ikke arbejdsrelateret tråd hvis det skulle være). Og så er der vidst ingen af dem der er specielt glade for konflikt.
Ophelia & Ambrose Ved ikke om der er noget her, udover at de naturligvis kender hinanden og er i familie. Måske er de bare standard positivt indstillede overfor hinanden eller?
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Apr 3, 2015 22:05:33 GMT 1
Cas & Pad - kender helt sikkert til hinanden. Pad går jo i klasse med Cas' lillesøster. Derudover ved alle på Hogwarts efterhånden hvem Casimir er, efter hans lille nummer efter jul. Til gengæld er der ca. 0 gange, hvor de kan møde hinanden, medmindre Pad går med revolutionære drømme og selv kontakter Cas. Han har jo ikke været på Hogwarts siden januar.
Oph & Pad - pas. Jeg ved ikke hvad Oph skulle sige til ham, ud over "fuck af, basker", når de er på banen. Det er sgu også meget afhængigt af hvad han er for en størrelse. xD Kan du evt. selv uddybe?
Win & Ambrose - Mjah. Mjoh. Mjøh. Som hovedassistent har han ikke været fuldstændig uinteressant at falde i snak med, men jeg tror han er lidt for ung og uerfaren til, at hun betragter ham som ligeværdig nok til at være en ven. En hvis ny interesse over hans hemmelighedsfulde job i mysteriedepartementet, måske, men jeg tror ikke de kan være mere end overfladisk bekendte og det primært på Kimæren, tænker jeg?
Ken & Ambrose - Amatørquidditch <3 Jeg er frisk på en ikke-arbejdsrelateret tråd.
Oph & Ambrose - Standard. Jeg tror Oph har svært ved at forholde sig til sin fætter. Hun har efter al sandsynlighed kun mødt ham et par gange i sit liv, tænker jeg?
|
|
|
Post by Pádraig Ó Fionnagáin on Apr 3, 2015 23:16:22 GMT 1
Caspad - Nah, forestiller mig heller ikke at der er noget potentiale for en tråd lige foreløbigt... Revolutionære drømme har han i hvert fald ikke lige p.t. Men det er jo meget rart at vide at de kender til hinanden.
Ophpad - Tror måske bare at de mere eller mindre har undgået hinanden indtil videre, så. Hvis vi får lyst kan vi jo altid smide dem efter hinanden og se hvad der sker, det er jo ikke så svært når de nu bor på samme skole.
Winbrose - Lyder perfekt.
Kenbrose - Det går ned!
Ophbrose - Har du ret i. Igen, bare rart at vide hvor de står.
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Apr 4, 2015 1:51:31 GMT 1
Ophpad - Oph undgår ingen. xD Men måske har de ikke lige været i kontakt, ud over til Quidditch. Hvis det er det du foretrækker. ^^ Ellers er du som sagt velkommen til at smide noget på bordet! <3
|
|
|
Post by Alison Luna Castillo on Apr 16, 2015 19:50:49 GMT 1
Hvis du er frisk, så tænker jeg, at Daniel og Alison kunne være en mulighed i en tråd. Sammen med en mere udadvendt person tænker jeg, hun vil folde sig lidt ud, samtidigt med at der kunne være nogle kontraster i deres personligheder - han virker sprudlende hvor hun er mere tilbageholdende, og hun måske gerne vil ned i nogle dybere samtaler, hvor han lever mere let? Et bekendtskab der måske kunne udvikle sig til et rigtigt venskab, er hvad jeg lige umiddelbart har i tankerne. ^^ Udover det ved de måske allerede hvem hinanden er, i det hun kun gik ud af Hogwarts 2 år efter ham - måske hun i hvert fald ved hvem han er og har dannet sig et indtryk eller en fordom, som han kunne modbevise/bekræfte.
|
|
Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Apr 17, 2015 7:57:07 GMT 1
Dan & Ali Med to års forskel aldersmæssigt og forskellige kollegier, tænker jeg næppe de har haft det store med hinanden at gøre, medmindre de har været i nogen af de samme klubber eller foreninger. For Dans vedkommende har det været sangklubben og spytkugleklubben, der trak. Uanset hvad, er Owensfamilien vist en smule berygtet i sig selv. De står bag det kendte ølmærke Wychwood, som familien har brygget og solgt til den magiske verden i flere generationer og også er den, der bliver langet over disken i kroen i Godricdalen, som Ali jo også snildt kan have besøgt flere gange. Summa summarum: De kan sagtens kende hinanden i forvejen og jeg har haft virkelig, virkelig mange "fremmed kunde kommer ind på kro" tråde med Dan, så det ville være lidt befriende med en, der rent faktisk kender ham, udover hans familie. xD jeg er altså game på dem, især hvis Ali evt. har været i koret eller spytkugleklubben.
|
|
|
Post by Alison Luna Castillo on Apr 19, 2015 14:05:40 GMT 1
Jeg tænker så, at Alison har været i spytkugleklubben de to første år af sin tid på Hogwarts. Herefter har hun droppet det, da det egentlig aldrig var noget der fangede hende. Men i løbet af den tid kan de jo godt have udviklet et venskab, som har været gået død, da han gik ud af Hogwarts. Det kunne de så prøve at genoptage nu? ^_^
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Apr 19, 2015 14:53:43 GMT 1
Mjoh. Svagt bekendtskab derfra, måske? Jeg ser bare ingen forhindring for at de allerede har udviklet et venskab igen? Det er trods alt et par år siden hun forlod Hogwarts...?
|
|