|
Post by Magdalene Abbey on Mar 16, 2024 14:09:00 GMT 1
Maggie fnøs muntert af ham. "Nej, det ved jeg godt, at du ikke kan, Mr. Alt-for-Heksene," drillede hun.
Brody vedblev at være en af sladderbladenes favoritter. Det var nærmest imponerende.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Mar 16, 2024 16:16:22 GMT 1
Brody fnøs let og rakte ud for at knibe Maggie lidt i siden.
"Jeg er mere ligeglad med deres ros. Det er dig jeg gerne vil imponere mest," konstaterede han og mente det.
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Mar 16, 2024 16:40:27 GMT 1
Maggie blev lidt blød og hendes smil afspejlede det. "Hm," lød det fra hende, før hun møffede sig over til ham, til hun lå lidt over ham, næsen ud for hans. Tænderne var synlige.
"Jeg er meget imponeret af dig," forsikrede hun og plantede et kys på hans læber. "Og jeg elsker dig."
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Mar 16, 2024 16:45:30 GMT 1
Brody smilede tilfreds og lagde den ene arm omkring hende. Han strøg fingrene gennem hendes hår.
"Jeg elsker også dig, Maggie."
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Mar 16, 2024 17:55:47 GMT 1
Det var stadig nyt med hvilken lethed Brody sagde de tre ord og det var ikke uden betydning for hende. Det var synligt på hendes ansigt, trods drilleriet kort forinden.
Hun strøg lidt hår fra hans pande og kyssede ham igen, lidt mere dvælende, før hun trak sig tilbage med en tilfreds lyd.
"Nu må vi hellere sove," erklærede hun. "Ellers ender det virkelig med, at jeg kommer i problemer med Jaqueline."
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Mar 16, 2024 18:47:19 GMT 1
Brody smilede skævt og brummede sin enighed, før han slap hende. Så var hun væk, men tæt på og det i sig selv var godt for ham. Han trak vejret dybt og ærlig talt gik der ikke mere end et par korte øjeblikke, før han sov dybt. Lukket?
|
|