Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Mar 10, 2024 20:49:35 GMT 1
Brody brummede let. "Ja? Det er... Barndommens kvarter på mange måder," musede han, selvom hans liv var startet i London, hvor begge hans forældre boede, hver for sig. De var rykket hertil, da hemmelighedsdekretet blev løftet.
"Kunne du bo her?"
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Mar 10, 2024 21:04:48 GMT 1
Maggie trak let på den ene skulder. "Jeg var glad for det sidst og det var rart at være tæt på mine forældre og Katie efter så mange år i udlandet," musede hun.
"Og her er lidt mindre travlt end i Hogsmeade. Roligere."
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Mar 10, 2024 22:05:35 GMT 1
Brodys mundvige sitrede let.
"Et mellemsted mellem Wales og Hogsmeade," musede han drillende.
Men han kunne se det. Her kunne han se det. Et kompromis.
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Mar 10, 2024 22:15:04 GMT 1
De vidste begge, hvad de talte om, selvom ingen sagde det direkte. Blikket gled op til ham og det rykkede let ved hendes læber.
"Noget i den stil," medgav hun. "Og lettere at hente mad udefra, når jeg uundgåeligt brænder det hele på igen."
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Mar 10, 2024 22:21:36 GMT 1
Brody smilede skævt og tog Maggies hånd, som de gik ned af gaden. "En klar fordel, sådan en omvandrende lille katastrofe som du er," mumlede han drillende.
Tanken spirede i ham. Varmede mellemgulvet lidt.
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Mar 10, 2024 22:29:22 GMT 1
Maggie lo, men det passede. Hun havde altid været klodset og en smule uheldig. "Præcis," svarede hun.
"Der er selvfølgelig ingen drager til at holde dit følge af fotografer på afstand, men man kan vel ikke få det hele."
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Mar 10, 2024 22:31:30 GMT 1
Brody fnøs let og trak på skuldrene. "Heller ingen drager til at forhindre en sund løbetur... For os begge," drillede han. Hun hadede at løbe, vidste han.
"Jeg er forfalden til det," kommenterede han dæmpet, før han åbnede døren til pizzastedet.
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Mar 10, 2024 22:37:42 GMT 1
"Forfalden til vrangforestillinger," svarede hun med et sigende blik ved truslen om en løbetur, selvom hun vidste, at det ikke var, hvad han havde ment med de sidste ord. Den egentlige mening gav hende lidt sommerfugle i maven og hun gav hans hånd et klem.
"Hvad skal vi have?"
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Mar 11, 2024 21:07:50 GMT 1
Brody fnøs let, men lod det ligge. Han snusede dybt ind.
"Jeg har planer om pepperoni," musede han. "Hvad skal du have, snut?"
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Mar 11, 2024 21:14:06 GMT 1
Maggie overvejede lidt og valgte så også og inden længe var bestillingen lagt og maden under tilberedning.
"Vil du spise her eller skal vi tage det med hjem?"
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Mar 11, 2024 22:05:42 GMT 1
Brody smilede svagt over ordvalget. Han trak på skuldrene. "Nu var jeg kommet hele vejen til Wales. Skal vi så ikke tage derhen og fedte vores fingre til?"
Hans blik spillede drilsk.
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Mar 11, 2024 22:16:55 GMT 1
Maggie prøvede til med ordet, men det føltes stadig lidt underligt. Brody omtalte det også som Wales, men han havde også kun boet der omtrent en time. Det talte næppe.
Hun smilede skævt. "Mh, jo. Jeg har hørt, at det også er mugglernes foretrukne flyttemåltid..."
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Mar 11, 2024 22:41:50 GMT 1
Brody smilede skævt. "Det er sandt nok," medgav han. Han havde efterhånden set sin del af flyttepizza."
"Kan spises uden bestik og tallerkener. Lækkert. Nemt. Næsten lige så godt som chokoladesauce."
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Mar 12, 2024 8:12:18 GMT 1
Maggie lo af ham og himlede med øjnene.
"Jeg skulle aldrig have bragt den på banen," svarede hun, men med et spillende blik, der afslørede, at hun ikke mente det.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Mar 12, 2024 8:23:25 GMT 1
Brodys blik spillede vågent og han vrikkede let med brynene. "Jo, det er skønt at du gjorde," svarede han muntert.
"Og du kommer ikke til at fortryde det, når du ligger og vrider dig under mig," tilføjede han mere dæmpet.
|
|