Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Mar 6, 2024 22:47:27 GMT 1
Brody hævede begge bryn over vejret, men sagde ikke noget. Selv da hun meldte, at han ikke skulle flyve på grund af dragerne i nærheden, holdt han tand for tunge. Han rømmede sig dog lidt.
"Noteret," svarede han og så sig rundt. "Er alle, der bor her, noget med dragerne?"
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Mar 6, 2024 23:00:54 GMT 1
Maggie skævede til Brody. Hun havde absolut ment det, da hun havde tvivlet på, at Brody ville falde godt til i Wales. Hun overvejede at sige det, men hun havde allerede været kritisk stemme overfor hele arrangementet før og ville ikke risikere, at han blev irriteret.
"Ja," svarede hun. "Det er specifikt til formålet. Drageopdrætterne- og tæmmerne har permanent bolig her. Forskerboligen, den her, udfyldes lidt efter behov."
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Mar 8, 2024 7:54:50 GMT 1
Brody nikkede lidt af informationen og tyggede på det. Han endte med at spørge om det han tænkte, i stedet for at gå og gemme på det. De skulle jo tale om tingene i denne omgang.
"Men det betyder også, at den tilknyttede forsker ikke skal bo herude?" Han rømmede sig. "Der findes andre... Muligheder?"
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Mar 8, 2024 8:53:49 GMT 1
Maggie så på Brody og hun var ikke dum. Hun havde en ret sikker fornemmelse af, hvorfor han spurgte, ganske som hun havde forudset. Hun slap en istemmende lyd.
"Ja," medgav hun, omend med et lille men. "Det er det mest praktiske, for nogle gange er jeg ude om natten og afsted med kort varsel, men det er jo kun i den periode, hvor jeg har feltarbejde."
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Mar 9, 2024 3:26:44 GMT 1
Brody nikkede. Han havde selvfølgelig hørt om Maggies arbejde, men det var alligevel noget andet at blive konfronteret så direkte med det. Han kunne dog ikke sige at hans egne arbejdstider var normale på nogen måde, så han sagde intet til det, men noterede sig det blot. Så klarede han halsen let.
"Her er smukt," konstaterede han, før han lagde den ene arm omkring hende. "Øde, men smukt. Hvis ikke det var for truslen om at blive stegt levende, ville det være romantisk..."
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Mar 9, 2024 12:22:14 GMT 1
Maggie lo dæmpet og foldede sine egne arme om livet på Brody, blikket ud mod bjergsiderne. Desværre havde hun førstehåndserfaring med netop at blive stegt levende, men hun var vendt tilbage til arbejdet og bearbejdede det så godt hun kunne. Latteren hjalp.
"Ja, jeg vil ikke anbefale løbeture her, selvom det sikkert ville være god træning," konstaterede hun. For ham, naturligvis. Hun var ikke så sportslig. En løbetur lød rædselsfuld. Hun slap en udånding. "Det er isoleret, jeg ved det godt, men jeg har allerede samlet meget materiale til min afhandling."
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Mar 9, 2024 13:21:52 GMT 1
Brody brummede lidt og plantede et kys i Maggies hår. "Jeg lover at give det en chance," svarede han.
"Men du må også love mig, at hvis det ikke går her, så forstår du, at det ikke betyder, at jeg ikke vil bo sammen med dig. Så er det stedet her."
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Mar 9, 2024 13:59:08 GMT 1
Maggie lænede hovedet ind mod ham og nød at stå sådan. Der var også koldt og han var varm. "Aftale," svarede hun og tog en dyb indånding.
"Jeg har ingen sentimentale følelser for stedet her, ved du. Det er bare praktisk. Jeg vil... Hellere prioritere det rigtige sted sammen med dig, end at blive her, fordi det er nemt."
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Mar 9, 2024 14:20:00 GMT 1
Brody smilede let og gav hende et klem. "Godt. Godt. Men jeg skal nok prøve Wales. Her er ikke så meget at lave, lader det til, men jeg har et par forslag til aktiviteter..."
Han smilede smørret.
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Mar 9, 2024 14:27:42 GMT 1
Maggie lo, men smilede også smørret. "Selvfølgelig har du det," svarede hun og lagde nakken tilbage, så hun kunne se op på ham med et glimt i øjet.
"Det næste jeg hører er vel, at du også har pakket den chokoladesauce..."
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Mar 9, 2024 14:35:48 GMT 1
Brody fnøs muntert, men så også umanerligt skyldig ud.
"Det... Kan være den sneg sig ned i tasken. Siger du, at du ville være åben for muligheden?"
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Mar 9, 2024 14:56:17 GMT 1
Maggie hævede et bryn af ham, men hendes mundvige sitrede også faretruende.
"Det er vist en overfortolkning," svarede hun, men gløden forblev i det mørke blik og hun fortsatte henkastet.
"Medmindre her bliver for kedeligt, selvfølgelig..."
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Mar 9, 2024 16:13:14 GMT 1
Brody grinede og begyndte helt diskret at føre hende med sig tilbage mod huset.
"Jeg synes allerede jeg bliver mildere stemt overfor Wales," drillede han. "Guderne skal vide, at du ikke engang så meget som overvejede det i Skotland..."
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Mar 9, 2024 16:42:50 GMT 1
Maggie fulgte villigt med ind mod huset igen og hun fnøs muntert og så op på ham med et spillende blik.
"Yeah, well, der er mange ting, der er mere tiltalende, når det ikke er i et hus fyldt med fyre," svarede hun drillende, men ikke komplet usandt. Hun havde aldrig været ekshibistionistisk anlagt.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Mar 9, 2024 17:21:28 GMT 1
Brody smilede skævt, så hans tænder var synlige et øjeblik. Han trak på skuldrene.
"Tjoh. Det er rigtigt nok. Jeg har heller aldrig rigtig drømt om at dele det herlige syn af dig med andre, selvom Ollie og Louis ikke ligefrem er interesserede i den type syn. Jeg vil hellere have dig for mig selv..."
|
|