Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Aurorlærling |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 19, 2015 21:44:28 GMT 1
Azaleas forskrækkede udbrud fik det til at gibbe svagt i Kevin. "Jeg troede ikke, du var kilden," sagde han oprigtigt og kunne ikke lade være med at le. De blå øjne hvilede spillende på hendes ansigt.
"En svaghed som jeg desværre er nødt til at udnytte," tilføjede han og kildede hende endnu en gang i siderne. Hendes reaktion fik ham til at grine, og selvom det var uretfærdigt, stoppede han ikke.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Mar 19, 2015 21:56:32 GMT 1
Azalea forsøgte at sende Kevin et irettesættende blik. Men det var ikke særlig overbevisende, og hun kunne ikke lade være med at le med. "Jeg er meget kilden," sagde hun og rystede opgivende på hovedet af ham.
"Du er en meget ond mand!" Udbrød hun, mens hun lo og spjættede. Hun hadede virkelig, at hun var så kilden. Og at Kevin udnyttede det.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 19, 2015 23:02:15 GMT 1
Azaleas grin smittede uundgåeligt at på Kevin, og enkelte lattertårer samlede sig i hans øjenkroge. Inden det gik hen og blev til et eventuelt knæ i maven, stoppede han dog og åndede tungt ud.
"Hvor så du sjov ud," sagde han og et grin vældede op i ham igen. Hans hænder hvilede nu på hendes hofter, men truede ikke med at give sig til at kilde igen - mest for hans egen sikkerheds skyld.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Mar 23, 2015 18:19:39 GMT 1
Azalea havde en trang til at række tungen af Kevin, men hun fik styr på den trang og valgte i stedet bare at kigge halvfornærmet på ham, inden hun smilede bredt og rystede leende på hovedet.
"Sådan ser man ud, når man bliver kildet mod sin vilje," sagde hun og rettede instinktiv på sin kjole, der var blevet en anelse krøllet under tumulten. "Hvad har du lyst til at lave nu?" Spurgte hun en anelse kælent.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 26, 2015 20:29:41 GMT 1
Kevin rørte sig under Azaleas krop, så han fik rettet sig halvt op og kunne læne nakken mod armlænet. Samtidig lagde han sig så langt ud til kanten som muligt, så hun også kunne være der, og lagde trygt en arm om hende.
"Jeg har bare lyst til at ligge her med dig og drikke vin," sukkede han godt tilpas og løftede sin ene hånd lidt, hvor Azaleas glas svævede hen, som han rakte til hende, hvorefter han fik fat i sit eget glas. "Skål for godt selskab," smilede han og kyssede hende let i håret, før han satte glasset op til læberne.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Apr 1, 2015 10:23:10 GMT 1
Azalea puttede sig ind til Kevin, som de lå der på hendes sofa uden at falde ned fra den. Hun følte sig tryg i hans favn, og en følelse af at være i godt selskab og hjemme lagde sig over hende.
Hun smilede ved hans ord, og tog imod sit rødvinsglas, hvorpå hun skålede med ham. Hun løftede det op til sine læber, en smule akavet i den liggende stilling hun nu havde. "Skål for, at vi igen er gode venner," sagde hun med et bredt og ærligt smil på læberne.
Tråd afsluttet
|
|