Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Aurorlærling |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 8, 2015 14:29:30 GMT 1
Kevin slog armene om Azaleas liv og så op på hende. Dvælende gengældte han kysset, som om han ville sikre sig, at hun virkelig var her, før han trak hovedet lidt tilbage og nikkede. "Ja," svarede han og trak antydningsvist på det ene smilebånd.
Selvom han var forvirret, var han sikker på, at han gerne ville være her med Azalea. Episoden til maskeballet havde skabt en tvivl i ham, men den var væk nu. Med en nyfunden ro strakte han halsen og kyssede hende igen.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Mar 9, 2015 14:44:02 GMT 1
Azalea kunne ikke dy sig for at fnise som en ung skolepige, da Kevin besvarede hendes spørgsmål. Hun kunne godt lide tanken om, at Han var hendes helt alene. Hun gav ham et sidste kys på læberne, inden hun smøg sig ud af hans favn.
"Jeg har ikke fået morgenmad endnu," sagde hun med et smil og knipsede med fingrene, hvorpå en skål med frisk frugt kom flyvende ind i stuen.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 9, 2015 20:00:17 GMT 1
Kevin lod Azalea sætte sig over i den anden stol. "Selvfølgelig," sagde han og lænede sig frem for at gribe sin tekop, der stadig var lun. Det lille smil lå stadig som en skygge i hans mundvige, da han løftede koppen op til læberne.
"Skal du noget i dag?" spurgte han og flettede fingrene om koppen, mens de blå øjne faldt på den kvindelige skikkelse overfor sig.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Mar 9, 2015 20:07:38 GMT 1
Azalea satte sig ned i sin egen stol fra før, og tog imod skålen, så hun kunne få lidt at spise. Hun manglede noget sukker indenbords, efter at have fået alkohol dagen før. Hun kiggede stjålent på ham et par gange, mens hun spiste sin frugt.
Til hans spørgsmål rystede hun på hovedet. "Jeg har planlagt ingenting i dag," svarede hun med et drillende smil på læben.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 9, 2015 22:20:56 GMT 1
Kevin løftede koppen op til læberne endnu en gang. Han smilede let, da han sænkede den igen og åbnede munden for at svare Azalea.
"Må jeg lave mad til dig i aften? Malfoy har bedt mig komme forbi Ministeriet og hente nogle pergamenter, men jeg kan være tilbage sen eftermiddag." De blågrå øjne var spørgende og tonen mere forsigtig end nødvendigt.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Mar 9, 2015 22:45:06 GMT 1
Azalea åbnede munden for at sige noget, men lukkede den hurtigt igen. Hun rødmede i stedet i kinderne. De virkede så kæreste-agtige, uden de var blevet enige om, hvad de rent faktisk var. Eller havde hans løfte til hende lige lavet om på det?
Hun kom dog hurtigt til orde igen. "Jeg ville elske, hvis du ville lave mad til mig," sagde hun og lagde ikke mærke til den forførende stemme, som hun sagde ordene med.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 9, 2015 23:05:34 GMT 1
Kevin havde i sit følelsesræs glemt, at Azalea aftenen før havde spurgt ind til, hvor de stod henne rent forholdsmæssigt. Dette passede ham egentlig fint - at ses med Azalea uden at sætte ord på, hvorfor de gjorde det.
"Godt," sagde han med et efterfølgende, lavmælt grin og så ned i sin halvtomme kop. Efter endnu en tår måtte han erkende, at den var blevet for kold, og han stillede den fra sig. "Jeg handler ind på vej tilbage," sagde han, skubbede sig op fra stolen og gik hen til den anden, som han gav et let kys på læberne.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Mar 9, 2015 23:22:05 GMT 1
Azalea havde ikke rørt sin egen kop te, siden hun havde forladt sin stol for at gå over til Kevin. Hun smilede ved lyden af hans grin, og følte det røre på sig inden i hende.
Da han kom hen til hende, udstødte hun en utilfreds lyd, da han allerede var på vej ud af døren. Hun lagde armene om nakken på ham. "Jeg vil ikke have, at du går," hviskede hun, og kyssede ham blidt tilbage på læberne.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 10, 2015 21:26:25 GMT 1
"Jeg skynder mig," svarede han og så hende i øjnene et langt øjeblik, før han rettede sig op og gik ud for at tage sin kappe på. Da han igen stod i stuen for at bruge Azaleas ildsted, smilede han til hende. "Vi ses." Og med en håndfuld susepulver forsvandt han i de grønne flammer.
Nogle timer senere dukkede Kevin op i ildstedet igen. Ved hans fødder stod to papirposer, han fik til at svæve, da han trådte ud i stuen. "Azalea?" kaldte han og børstede lidt aske af sine kappeærmer, før han med poserne efter sig gik ud i køkkenet.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Mar 10, 2015 21:44:39 GMT 1
Azalea kom med en misfornøjet lyd, da Kevin forsvandt i hendes ildsted med et grønt lys. Men hun kunne jo ikke tvinge ham til at blive. Malfoy havde trods alt bedt ham arbejde på en søndag. Da Kevin landede i hendes lejlighed igen, havde hun fået skiftet tøj, en flagrende kjole, der virkede en del mere afslappet end det tøj, hun normalt gik i. Ved lyden af hans stemme, smilede den unge heks, inden hun gik ud af sit soveværelse og ind i stuen. "Jeg er her."
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 11, 2015 15:40:48 GMT 1
Kevin placerede poserne på køkkenborder, inden han gik ud i stuen, hvor han havde hørt Azaleas stemme. "Hey," hilste han langt mere afslappet end før og gik hen til hende for at lægge armene om hendes hofter.
Timerne hos Malfoy havde også virket afslappende - noget han aldrig havde troet, han skulle sige - og det havde givet ham mulighed for at få lidt mere styr på sine tanker. "Jeg kan godt lide din kjole," sagde han med sit sædvanlige smil og pillede lidt ved stoffet ved hendes bare skulder.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Mar 11, 2015 17:54:40 GMT 1
Azalea drejede rundt, da Kevin kom ind i stuen igen og hun smilede bredt ved synet af ham. En rar gysen gik igennem hendes krop, da han lagde armene om hendes hofter, og hun bed sig let i underlæben. "Hey," svarede hun tilbage med et smil.
"Tak, den er ikke for meget?" Spurgte hun og så spørgende op på ham. Det var så uvant at have bare skuldre, men når Kevin kom forbi, så ville hun gerne være lidt mere moderne påklædt, end når hun gik på arbejde.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 15, 2015 0:01:19 GMT 1
Kevin rystede let på hovedet ved Azaleas spørgsmål. "Overhovedet ikke," svarede han og fandt hendes ansigt med blikket. "Den ser behagelig ud," tilføjede han smilende og granskede hendes ansigt lidt.
"Hvad har du lavet, mens jeg var væk?" spurgte han efterfølgende og flyttede hånden fra hendes skulder og ned til hoften igen. Han ville lige stå lidt her først, inden han tog sig af indkøbsvarerne i køkkenet.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Mar 16, 2015 14:54:13 GMT 1
Azalea rødmede ved tanken om, at Kevin godt kunne lide hendes kjole. Hun var ikke vant til at få komplimenter. I hvert fald ikke i form af ord. Men hun elskede, når det kom fra Kevin.
Hun trak let på skuldrene. "Leget husmor og gjort rent. Og besøgt mine forældre," sagde hun med et smil. Hendes forældre boede en blok længere nede ad gaden, så det var ikke særlig langt hen til dem, og derfor havde hun formået at nå et besøg hos dem i dag.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 16, 2015 21:32:08 GMT 1
"Du har været effektiv," sagde han og var ved at spørge ind til, hvor hendes forældre boede, men havde egentlig ikke lyst. Han havde stadig dårlig samvittighed fra festen - ikke fordi han decideret havde gjort noget forkert, men fordi han havde tacklet situationen så dårligt.
Hans blik flakkede en anelse, og der gik et øjeblik, før han åbnede munden igen. "Er vi okay?" Bare en sidste bekræftelse og så ville han lade det ligge.
|
|