|
Post by Azalea Holmwood on Mar 16, 2015 21:48:27 GMT 1
Azalea løftede skeptisk det højre øjenbryn og så på ham med et drillende blik, mens hun rystede på hovedet. Hun havde jo bare sat rengøringen i gang, mens hun drak te længere ned ad gaden. Det var der ikke noget effektivt over.
"Hvis du bliver ved med at spørge, så tvinger du mig til at kniple dig," sagde hun og lo, mens hun gled ud af hans favn. Hun bevægede sig i stedet mod køkkenet, hun glædede sig til at se ham i aktion.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Aurorlærling |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 16, 2015 22:54:19 GMT 1
Kevin var for langsom til at reagere, før Azalea havde vristet sig ud af hans greb. Smilet fandt igen vej til hans læber, og snart havde han taget et hurtigt skridt hen over gulvet og indfanget hende igen.
"Ikke så hurtigt," sagde han og fandt hendes læber med sine egne. En kuldegysning gik igennem hans krop, og lidt efter måtte han bryde kysset for at sukke tungt. "Så, nu må du godt fortsætte," lo han lavmælt og løsnede sit greb.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Mar 17, 2015 22:47:49 GMT 1
Azalea mærkede et sug i mellemgulvet, da Kevin indfangede hende hurtigere, end hun nåede at reagere på det. Et lavt fnis kom fra hende, da hun igen stod i hans favn. Det var her hun helst ville tilbringe aftenen. Ingen tvivl om det.
Suget i mellemgulvet blev større, da hun mærkede hans læber mod sine, og hendes krop reagerede ved at presse sig ind mod hans. Da han slap hende igen, kunne hun ikke lade være med at sukke skuffet. Hun ville så sjældent have, at deres kys sluttede. "Fortsætte med at kniple dig, eller ud i køkkenet?" Hun sendte ham et drillende smil, mens hendes øjne spillede, som de havde gjort det aftenen inden de var taget afsted til maskeballet.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 18, 2015 10:18:07 GMT 1
Kevin kunne ikke lade være med at le varmt og give Azalea et klem. "Du ved vist nok godt, hvad jeg helst kunne tænke mig," svarede han og lænede sig ind for at give hende et dvælende kys.
"Men jeg er sulten," tilføjede han efter at have brudt kysset og greb i stedet hendes hånd, så han kunne trække hende med ud i køkkenet.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Mar 18, 2015 14:40:24 GMT 1
Azalea ville gerne komme med en flabet kommentar til det, som Kevin sagde, men det dvælende kys han gav hende, lukkede munden på hende. Hun havde dog stadigvæk et drillende glimt i øjnene.
"Så lad os komme ud i køkkenet, så du kan trylle," sagde hun og mærkede eftervirkningerne ved hans kys. Kinderne blussede, og mellemgulvet var stadigvæk fyldt med sommerfugle. Hun fulgte efter ham med et bredt smil på læberne. Ude i køkkenet, var der skinnende rent. Resultatet af hendes effektive rengøring tidligere på dagen.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 18, 2015 15:01:49 GMT 1
Kevin gav Azaleas håndryg et kys, inden han gav slip. Med en behagelig følelse i mellemgulvet, begyndte han at tage varerne ud af poserne.
"Kan du ikke gøre rent hos mig en dag?" spurgte han med et drillende glimt i øjet og sendte hende et skævt smil. Det var ikke første gang, det kom ud, at han var mindre god til rengøringsbesværgelser, og hans eget køkken havde aldrig skinnet så meget, som Azaleas gjorde.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Mar 18, 2015 20:01:33 GMT 1
Azalea kunne ikke lade være med at le, da Kevin spurgte, om hun ikke kunne gøre rent hjemme hos ham en dag. Hun havde godt oplevet hans evne til rengørinsgbesværgelser, og de var ikke særlig store. Men så havde han heldigvis gode evner et helt andet sted.
"Hvis du inviterer mig forbi, så måske," svarede hun drillende tilbage, mens hun betragtede ham arbejde ude i køkkenet. Hun satte sig selv ved spisebordet, og tog fat i en kop med te.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 18, 2015 21:15:56 GMT 1
"Det kunne jeg måske godt finde på," svarede han og sendte hende et bredt smil. Han fik nærmest ondt i kinderne, så glad det gjorde ham, at de havde lagt i går aftes bag sig.
Da de var færdige med at spise, lod han Azalea tage opvasken - kun fordi det ville larme for meget, hvis han selv havde gjort det. Selv slog han sig ned i sofaen med et glas vin og så hen mod køkkenet. "Kommer du?" spurgte han utålmodigt, klar til at have hende siddende ved siden af sig.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Mar 18, 2015 21:26:19 GMT 1
Azalea rystede på hovedet af Kevins drillerier, hun holdte så meget af dem, og det gjorde hende glad helt inden i. Og hun elskede at se ham smile.
Ved afslutningen på aftensmaden, var det hendes tjans at sætte opvasken og rengøringen af køkkenet i gang. Og det blev klaret med et sving med tryllestaven, og i ro og mag satte tingene i gang. Da Kevin kaldte, gik hun roligt ind til ham i stuen. "De kaldte, herre," sagde hun drillende, og satte sig i sofaen ved siden af ham.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 18, 2015 21:37:40 GMT 1
Kevin lo ned i sit vinglas og nåede at stille de fra sig på sofabordet, da Azalea slog sig ned. Med et velfornøjet suk slog han armene om hende og trak hende ind til sig.
"Tænk, hvis du bare kom, hver gang jeg kaldte på dig," sagde han og så på hende. "Så ville du ikke få et øjebliks ro." Med et smil i mundvigene bøjede han nakken let og plantede et kys på hendes læber.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Mar 18, 2015 21:55:48 GMT 1
Azalea stillede sig vinglas fra sig, efter at Kevin havde trukket hende hen mod hans krop. Hun nåede ikke at svare ham, før han plantede et kys på hendes læber, og hun gengældte det med stor glæde.
For ikke at blive kvalt, trak hun sig lidt væk fra hans læber, så de kunne få vejret. "Hvis jeg kom hver gang du kaldte, så ved jeg godt, hvad det ville ende med," sagde hun og sendte ham et drillende smil, inden hun plantede sine læber mod hans.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 18, 2015 22:17:48 GMT 1
Kevin rødmede let ved Azaleas ord. Det var kun sket én gang, og den ene gang havde været aftenen forinden, men det var nu mest fordi, det netop var personen foran ham, der sagde disse ord, at han blev varm i kinderne.
Ligesom Azalea havde gjort, måtte han bryde kysset for at ånde ud. De blå øjne fandt hendes. "Det ville ikke være helt galt," sagde han, næsten mumlende og lod deres læber genforenes endnu en gang.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Mar 18, 2015 22:23:30 GMT 1
Azalea kørte en finger over Kevins rødmende kinder. Hun fandt det så charmerende hos den yngre troldmand, når han rødmede. Især når man tog hans lyse hår og blå øjne i betragtning. Hver gang hun kiggede på ham, gav det et sug i mellemgulvet.
Hun valgte ikke at sige noget, i stedet hengav hun sig endnu en gang til kysset. Samtidig med, at hun skubbede ham ned at ligge på sofaen.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 18, 2015 23:12:46 GMT 1
Kevin lod sig skubbes ned på sofaen og placerede undervejs sine hænder i Azaleas sider. Det var trængt, og han brød kysset for at se på den anden med et spillende blik.
"Pas på, du ikke falder ned," sagde han og trak lidt på det ene smilebånd. Bare fordi han kunne gav han hendes sider et klem og sørgede for at være klar til at gribe, hvis det nu skulle vise sig, at der var for lidt plads på sofaen.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Mar 19, 2015 11:26:20 GMT 1
Azalea bekymrede sig ikke rigtig for at falde ned af sofaen, før Kevin nævnte det. Hun løftede hovedet og brød deres øjenkontakt, for at se lidt ud til siden.
Og i det øjeblik gav han hende et klem i siden, hvilket resulteret i et lille skrig af forskrækkelse, da hun var utrolig kilden lige i siderne. "Du kilder mig!" Udbrød hun og kiggede på ham med et bredt smil.
|
|