Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Dec 25, 2014 21:39:07 GMT 1
Agnes' smil vandt en anelse kraft. "Jeg er hjemme i Yorkshire fra den treogtyvende til den seksogtyvende," konstaterede hun. "Resten af tiden er min dør åben." Hun så sigende på ham, tydeligt uden nogen forbehold for, at han skulle komme igen.
Hun flyttede lidt på sig og lænede sig frem for at kysse ham dvælende. Da hun trak sig tilbage igen, var det ikke mere end et par millimeter. "Hvor lang tid, til du er nødt til at gå?"
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Dec 25, 2014 21:45:35 GMT 1
Terrance slap en dæmpet, tilfreds lyd mod Agnes' læber og hans fingre krummede sig lidt sammen om hendes under deres kys. Hendes spørgsmål fik ham dog til at sukke lettere opgivende. "Snart. Og hvis jeg bliver, falder jeg bare i søvn..." Han så sigende på hende og stjal et flygtigt kys.
"Har du tid i morgen?" Blikket var fuldstændig alvorligt, men han blødte lidt op i et smil. "Vi kunne gå en tur i Godricdalen på markedet...?"
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Dec 25, 2014 22:35:46 GMT 1
Agnes brummede lidt som eneste svar og bed en bemærkning om andre muligheder end lige søvn i sig. Selvom hun ikke var meget for det, var hun nødt til at respektere at Terrance skulle tilbage til sit arbejde. I stedet kyssede hun ham bare flygtigt en anden gang, før hun trak sig en smule mere tilbage.
Denne gang vendte det fulde, karakteristiske smil tilbage. "Det lyder dejligt," svarede hun uden tøven. Den behagelige følelse var vendt tilbage til hendes mellemgulv og hendes blik var varmt. "Jeg kender en lille, fransk restaurant. Hvis du også er åben til aften?"
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Dec 27, 2014 23:38:58 GMT 1
Terrance tvang sig selv til at sætte sig helt op og så ned på Agnes med et varmt smil. "Jeg er også åben til aften. Og potentielt nat..." Hans mundvige sitrede lidt, før han rømmede sig op skubbede sig ud fra sengen. "Det har været en dejlig aften, Agnes. Og ikke kun på grund af slutningen."
Han fandt sine lange underbukser og trak dem på, før han vendte sig, kløende sig en smule akavet i nakken med et skævt smil. "Selvom den også var frygtelig god."
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Dec 28, 2014 12:33:52 GMT 1
Agnes spidsede læberne lidt i et smil over Terrances konstatering og skubbede sig selv op at sidde, kun for at række ind under den ene hovedpude og fiske en vinrød natkjole frem. "I lige måde, Terry," svarede hun - uden at tænke så meget over den nye forkortelse af hans navn, og skubbede så selv de slanke ben ud over sengekanten.
Da hun selv var på benene lod hun natkjolen glide over hovedet og tog et eller andet fra natbordet. Hun så på ham over skulderen, før hun gik hen til et lille filigranspejl på den ene væg. "Og jeg ser frem til en nat, hvor du ikke behøver at gå," tilføjede hun, i en klar indikation af at hun ikke forventede at det var en engangsforestilling. Hvis ikke ordene var tydelige nok, så forklarede smilet det i hvert fald, som hun så ind i spejlet og i en hurtig bevægelse viklede det lange hår op tilbage på plads og satte det fast med den lange nål fra natbordet.
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Dec 28, 2014 22:29:28 GMT 1
Terrance hev skjorten over hovedet, trak i strømper og så over på Agnes med et nærmest drenget smil. Han fik hevet festroberne over undertøjet og glattede det skinnende lilla stof lidt, før han knappede den op.
Med et imponeret blik på hendes kønne skikkelse i natkjolen, trådte han frem og indfangede hende en anelse tøvende med den ene arm. "Jeg har fundet ud af, at jeg generelt ser frem til at tilbringe tid med dig," konstaterede han, mere eller mindre roligt. "Ingen er mere ked af, at jeg skal derop igen i aften end jeg er..."
Han stjal et kys og så kort ned over hende, før han rystede lidt på hovedet med et smørret smil. "Ingen."
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Dec 28, 2014 23:37:53 GMT 1
Agnes fik nålet sit hår fast i nakken og vendte sig mod Terrance igen, netop som han var ved at trække festroberne tilbage på. Hun smilede tilfreds over hans ord og tog et enkelt skridt i hans retning, blot for at lade sig indfange.
Armene smøg sig over hans skuldre og hun strakte sig en anelse med en virrende, men helt klart selvsikker følelse i mellemgulvet over det hun læste i Terrys smil. Hun brummede lidt som det første og vippede hovedet lidt for at kysse ham forsvarligt og med eftertryk. Noget der gerne skulle holde i hvert fald hele vejen tilbage til Hogwarts.
Da hun trak sig tilbage igen, løsnede hun også grebet om ham, kun for at rette lidt på hans hår. Det sad ikke helt så pertentligt som ellers. Agnes spidsede læberne i et underfundigt smil og så ham i øjnene med et lovende blik. "Så længe du kommer tilbage til mig i morgen."
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Dec 29, 2014 1:17:59 GMT 1
Terrances mellemgulv trak sig sammen over kysset, som ligeledes sørgede for at han blev ved med at smile en lille smule dumt, imens Agnes rettede på hans hår. Hendes blik fik det til at summe behageligt hele vejen nede fra tæerne og han lænede sig lidt frem for at kysse hendes pande.
"Ferie i morgen," mumlede han som løfte, som han løftede en hånd og strøg fingeren over hendes kind. "Vi ses?" Han havde svært ved at trække sig væk. Der var flere kys han kunne give hende og en spirende følelse af, at der var noget meget mere vigtigt her end på slottet. Desværre var han ansvarsbevidst og tvang sig selv til at træde et skridt bagud. "Din pejs er tilknyttet susenetværket, ikke?"
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Dec 29, 2014 1:24:27 GMT 1
Agnes nikkede bekræftende, som hun dømte at Terrances hår var nogenlunde præsentabelt. Nok til at det i hvert fald godt kunne gå for noget, der bare var faldet lidt ned efter en lang aften. "Selvfølgelig," svarede hun, uden helt at formå at holde hænderne for sig selv. De rettede lidt på kraven, glattede stoffet lidt og flyttede på en enkelt flap, som mest af alt blot var en dårlig undskyldning for nærkontakt.
Hun tvang dog sig selv til at give slip og lod armene falde. Som trætheden i dén grad begyndte at melde sig, gjorde kulden det samme og selvom det var vældig fristende kunne hun ikke blive ved med at stå og afholde Terrance fra at tage tilbage. Hun blottede tænderne i et smil og sukkede opgivende. "Kom så afsted. Ellers ender jeg med ikke at lade dig gå."
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Dec 29, 2014 21:57:18 GMT 1
Terrance havde en varm følelse i hele kroppen, som ikke kun havde noget at gøre med det de lige havde foretaget sig sammen under tæpperne eller løftet om gentagelse. Han smilede over Agnes, der rettede på hans krave, glattede stoffet og forsøgte at få hans hår til at stritte lidt mindre. Et nærmest drenget grin trak op i hans mundvige over hendes ordre og han stjal et enkelt, hurtigt kys før han løsrev sig helt, bakkede og vendte sig for at gå ned af trappen. To skridt nede kiggede han sig kort over skulderen, inden han forsvandt nedenunder og ind til pejsen. Kort efter var han forsvundet i pejsen og susede tilbage til pligterne og Hogwarts. Tråd afsluttet
|
|