Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Feb 19, 2024 15:22:42 GMT 1
Dan tænkte sit om de to, men modsat sine forældre havde han ikke travlt med at kvidre om det. Til gengæld hævede han et bryn.
"Kun hvis man vil accepteres som en del af klanen. Gæster kan nøjes med at se beundrende til, imens vi andre spiller..."
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 19, 2024 15:30:35 GMT 1
Dans respons fik hendes svar til at lyde lidt mere antydende end det var tænkt, men måske var hun bare bevidst om det, fordi hun ikke havde kridhvide intentioner.
Hun lod som ingenting og viftede let med en hånd. "Min bror, altid så diplomatisk."
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Feb 19, 2024 15:57:49 GMT 1
Owain rynkede panden let og så fra den ene til den anden, før han nikkede og tog en dyb indånding.
"Så er vi ude for farezonen, for jeg er vitterligt bare Ericas ven og bofælle. Ingen intentioner her. Og ingen sans for rytme heller, så..."
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 19, 2024 16:24:23 GMT 1
Av. Ericas mave vred sig lidt og måske var hendes smil en my stift, men hun skjulte det bag øllen, som hun belejligt tog en slurk af.
Før nogen kunne nå for alvor at svare Owain, dukkede Tim op igen. "Nå? Hvad siger vi til det?"
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Feb 19, 2024 16:29:12 GMT 1
Dan hævede et bryn, men sagde intet. Han smilede til gengæld skævt over faren, blinkede og gik om bagved, utvivlsomt for at lave mere ballade.
"Den er god, Mr. Owens," svarede Owain. Han turde heller ikke andet.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 19, 2024 16:42:50 GMT 1
Tim slap en munter lyd. "Godt, godt. Ikke at du turde sige andet, regner jeg med," svarede han med et spillende blik. Han var ingen legilimens, men det var ikke en søgt tanke.
Erica fnøs muntert.
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Feb 19, 2024 20:34:32 GMT 1
Owain blinkede et øjeblik, men blev så nødt til at trække på smilebåndet og derefter på den ene skulder.
"Selv min integritet som journalist er ikke høj nok til at fornærme en brygger i hans egen krostue," indrømmede han. "Men den ér nu god, Mr. Owens."
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 19, 2024 20:47:06 GMT 1
Tim lo og blinkede til journalisten, før han forduftede igen og efterlod en munter Erica tilbage alene med Owain.
Hendes blik rettede sig mod ham og hun tog en tår øl. "Nu er det værste vist overstået," sagde hun drillende, da hun havde sunket.
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Feb 20, 2024 19:53:32 GMT 1
Owain hævede begge bryn og kørte en hånd gennem håret. "Det håber jeg da. Hvis de behandler dine venner sådan, så har jeg ondt af den mand du virkelig tager med hjem for at møde familien..."
Han tog en solid tår øl. "Den her er dog god."
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 20, 2024 20:05:56 GMT 1
Erica tog en tår øl mere, mest for at skylle en lidt bitter fornemmelse væk. "Mhm," lød det fra hende. Hun skød et grønt bryn op.
"Måske, men jeg tænker jo, at gevinsten er det hele værd, ikke?"
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Feb 20, 2024 20:37:51 GMT 1
Owain hævede selv et bryn, før han lo og hævede sit krus i skål.
"Selvfølgelig. Det er en slags... Ridderlig dåb man må igennem for at vinde prinsessen? Men fortæl ikke din far, at jeg har sammenlignet ham med en drage..."
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 20, 2024 21:02:19 GMT 1
Det strøg Ericas ego lidt og hun lo. "Jeg tror, at en grif ville falde i bedre jord," svarede hun.
"Det hed den gamle kro. The Griffin," forklarede hun.
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Feb 24, 2024 20:45:02 GMT 1
Owain så spørgende ud, men lyste lidt op ved forklaringen og smilede skævt.
"Grif, drage, hippogrif," mumlede han. "I hvert fald ikke helt ufarlig..."
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 24, 2024 20:53:01 GMT 1
Erica lo, knapt så optaget af at holde samtalen diskret. Hun havde dog nok til ikke decideret at udlevere Owain til sin far, trods sin families generelle bramfrihed.
"Det vil han sikkert være stolt over, at du synes," svarede hun muntert og kunne personligt ikke selv se noget farligt i sin godmodige far, selv hvis hun engang havde hørt et par rygter om hans unge dage.
"Nogle ville sige, at det faktisk er min mor, man skal tage sig i agt for..."
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Feb 24, 2024 21:53:21 GMT 1
Owain hævede et bryn over Ericas analyse og tiltede hovedet let til siden. "Jeg tror din mor er mere farlig for dig end for udenforstående, så jeg er ganske tryg," konstaterede han med et glimt i øjnene.
---
Imens de to unge mennesker sad og drak øl, var de muligvis ikke opmærksomme på præcis hvor meget de blev betragtet. Cecilia Owens stod og suttede let på tippen af en pen, imens hun sad i baren, men hun havde fuldt udsyn til sin datter og holdt sig ikke tilbage fra at betragte hvad der udspillede sig. Hun greb let far i Tim, da han gik forbi, og talte blidt ind i hans øre.
"Du ser det også, ikke sandt?"
|
|