Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 17, 2024 10:43:04 GMT 1
Tim slyngede til gengæld armen om sin ældste datter og kyssede hende på tindingen, hvilket tøede den tidligere Slytherin en anelse op. Og ind kom de, snart med to øl foran sig og da Celia og Tim momentært var optaget af at tale sammen, så Erica på Owain med et hævet bryn.
"Har du fortrudt alt allerede?" spurgte hun, noget mere munter end hun havde været for lidt siden.
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Feb 17, 2024 14:37:05 GMT 1
Owain endte bænket med en øl og en del mere overskud til at kigge rundt på omgivelserne. Han kunne ikke huske nogensinde at have været inde på kroen og studerede den interesseret, før Erica talte og fik et svagt, skævt smil frem på hans læber.
"Ikke alt," svarede han drillende. "Men de er meget..." Han rømmede sig let. "Intense."
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 17, 2024 14:40:03 GMT 1
Erica himlede med øjnene. "De er nogle blandemaskiner," konstaterede hun simpelt, som om hun ikke også selv var vanvittigt nysgerrig. Hun smilede til gengæld også skævt.
"Men de fylder meget mindre her end i lejligheden, hvor de helt sikkert ville være troppet op, når jeg fortalte om min nye bofælle."
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Feb 17, 2024 14:51:23 GMT 1
Owain slap en kort latter, som endte ud i en halv hoste, halv rømmen sig. Han skævede over på de to forældre.
"Det... Kan jeg godt forestille mig. Fylder dine søskende lige så meget i omgivelserne?"
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 17, 2024 15:29:55 GMT 1
Sandt at sige fyldte Erica mindst lige så meget som sine øvrige familiemedlemmer.
"Æblet falder ikke langt fra stammen," sagde hun og blottede så tænderne i et djævelsk smil, fordi hun så Dan komme gående. "Især min bror. Altid enormt opmærksomhedskrævende."
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Feb 17, 2024 16:24:21 GMT 1
Dan grinede, som han nærmede sig. Han rakte frem og uglede sin ældste søsters hår grundigt.
"Se nu hvad katten har slæbt ind," erklærede han, før han lagde mærke til hendes ven. "Hvem har vi her?"
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 17, 2024 16:40:59 GMT 1
Som far, så søn. Erica slog ud efter hånden og det var et held, at hun ikke stræbte efter en pertentlig frisure.
"Owain. Min nye bofælle," svarede hun og hævede brynene, som udfordrede hun Dan til at sige noget. Så så hun på Owain. "Min dumme storebror, Dan."
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Feb 17, 2024 19:33:54 GMT 1
Dans blik gled hele vejen ned over Owain og hele vejen op igen. Han nikkede langsomt.
"Uh-huh. Velkommen til, Owain," hilste han, uden at have gjort sin mening helt klar. På den anden side af det hele, rakte Owain hånden frem og de trykkede hænder, en smule akavet.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 17, 2024 19:47:50 GMT 1
Erica kneb øjnene lidt sammen og så på Dan, men sagde ikke noget til den begrænsede reaktion. Hun var trods alt ikke komplet utilfreds med det.
Hun så lidt mellem de to mænd og tog en tår øl, mens hun med vilje holdt mund et øjeblik endnu. Primært for at se, hvad Dan var ude på. Generel mistro sagde hende, at der måtte være noget.
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Feb 18, 2024 21:53:33 GMT 1
Dan trykkede hånd med Ericas ven, et glimt i øjnene, som han så over på lillesøsteren.
"Og hvad er der med dig? Du ligner en, der har taget en tår saltvand. Pas på far ikke ser det og tror du ikke kan lide hans øl. Du ved hvor følsom han bliver over det..."
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 18, 2024 22:00:35 GMT 1
Erica fnøs, men smilede også fandenivoldsk. "God pointe," svarede hun og skød et neongrønt øjenbryn op.
"Måske skulle jeg. Så er jeg sikker på, at han er færdig med at snage i mit liv for i aften."
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Feb 18, 2024 22:09:18 GMT 1
Dan hævede et bryn muntert og så sig over skulderen. "Jeg sladrer," informerede han med et glimt i øjet.
"Hvad snagede de i? Dig og... Din ven?" Hans blik drev over Owain igen. "Nurh. Stakkels Erica..."
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 18, 2024 22:23:38 GMT 1
Erica daskede ud efter sin bror. "De snager i alt og det ved du godt," svarede hun og tog en tår øl mere.
"Der er jo en grund til, at det var nødvendigt at flytte herfra i det hele taget, ikke?"
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Feb 18, 2024 22:36:24 GMT 1
Dan grinede og nikkede langsomt. "Åh ja," medgav han muntert.
"Værre sladdertanter end selv på Hogwarts," mumlede han.
"Så, Owain. Spiller du på et instrument?"
Owain havde fulgt med. Nu så han op og rystede let på hovedet. "Nej... Er det et krav her?"
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Feb 18, 2024 22:48:30 GMT 1
Erica så på Owain og undertrykte følelsen af sommerfugle i maven. Måske skinnede det lidt gennem i det skæve smil, men det var ikke noget, hun selv var bevidst om.
"Så godt som," svarede hun muntert. "Men du har vist et par ganges prøvetid, før det er et krav."
|
|