|
Offer
Mar 2, 2015 22:35:05 GMT 1
Post by Winona Whowood on Mar 2, 2015 22:35:05 GMT 1
Winona smilede skævt og betragtede Fergus lettere skeptisk. "Det siger man... Men jeg er sikker på, at du stadig lærer hver dag." Hun tog en dyb indånding. "Det gør jeg i hvert fald. Og med dit arbejde...? Det skulle jeg i hvert fald tro."
Hun tog en tår mere af sit krus. Varmen havde efterhånden spredt sig i hele kroppen og hun følte sig absolut godt tilpas. Selv hendes kinder mærkede lidt til virkningen.
|
|
|
Offer
Mar 3, 2015 20:42:55 GMT 1
Post by Fergus Froggenhall on Mar 3, 2015 20:42:55 GMT 1
Fergus fnøs muntert, og undlod at pointere at han ikke ligefrem havde lagt op til diskussion. Han trak da også blot på skuldrene som svar og tog en tår af den gyldne væske, der brændte velkendt ned gennem hans hals.
"Noget nyt fra ministeriet?" spurgte han med reel interesse. Nu havde de været omkring Quidditch, Hogwarts, børn og partnere. Der stod kun et enkelt åbenlyst tilbage.
|
|
|
Offer
Mar 4, 2015 15:24:40 GMT 1
Post by Winona Whowood on Mar 4, 2015 15:24:40 GMT 1
Winona rystede en anelse opgivende på hovedet af ham, men hendes mundvige gemte stadig på antydningen af et smil. Hun tog en dyb indånding og kastede et kort blik ned i det halvfulde tekrus. "Altid," svarede hun afslappet. "Vi har lige vedtaget, at der skal laves en tilbundsgående undersøgelse af de arbejdsdygtige magikere, der ikke har et arbejde. Husmødre, aktivister... Problemmagere." Hun hævede et enkelt øjenbryn. "Det ser jeg frem til at høre konklusionerne omkring." Tråd afsluttet
|
|