Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Aurorlærling |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 6, 2015 23:14:56 GMT 1
"Vi tager det, som det kommer," sagde han med et smil, tog vinglasset for hende og stillede det på et lille rundt bord ved siden af sofaen. "Jeg kan heller ikke just prale med mine danseevner," tilføjede han og smøg sin højre hånd om bag hendes ryg. Hans hjerte begyndte pludselig at gallopere. Her stod hun så tæt på ham, og han behøvede ikke at forestille sig hendes duft mere.
Musikken var langsom og ligeså var dansen. Egentlig stod de bare og vippede lidt fra side til side, mens de dovent drejede rundt om sig selv, og det passede troldmanden helt fint. "Kattene ser ud til at komme det fint ud af det med hinanden," bemærkede han og betragtede den anden med smilet hvilende i mundvigene.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 6, 2015 23:37:59 GMT 1
Azalea var ved at miste besindelsen, da Kevin lagde sin hånd på hendes ryg. Endelig rørte de ved hinanden, udover deres kærtegn under maden. Det fik hende dog kun til at ønske, at hun kunne få mere.
"Ligesom deres ejere." Hun fulgte hans bevægelser, heldigvis var det ikke en særlig kompliceret dans. Bare lidt til den ene side, og så til den anden. Lige hendes kop te. Hun trådte et skridt nærmere, hendes krop ville mærke hans krop. Også selv om det bare var igennem tøjet.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 7, 2015 0:10:40 GMT 1
Kevin forblev tavs, da han mærkede Azaleas slanke krop mod sin egen. Han vidste godt, hvad, han ville have, skulle ske, men han blev pludselig for nervøs til at gøre noget.
Heksen havde vist sig at være noget andet, end hvad han havde troet. Hvad der tidligere havde været drengede fantasier - også inden, han vidste, hvad hun hed (hun var jo pæn) - var pludselig realistiske, og det følte han automatisk respekt for. Han kunne derfor ikke får sig selv til at kaste sig lige så hovedkulds ud i det som i sine tanker og nøjedes derfor (for nu) med at mærke hende. Forsigtig lænede han sit hoved mod hendes og lukkede øjnene.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 7, 2015 0:42:26 GMT 1
Azalea vidste godt, at det her havde udviklet sig hurtigt. Måske lidt for hurtigt, og at hun burde tage den med. At de begge to burde tage den med ro. Men hun havde ikke lyst. Hun kunne tage den med ro i morgen. Eller dagen efter. Bare ikke nu.
Følelsen af hans nærvær var god. Hun ville sige noget, gøre noget. Men ordene blev hængende i halsen på hende. Og hendes hoved var begyndt at få lidt mere fornuft banket ind i hendes krop, så den ikke brændte så meget som før. "Det her er godt." Sagde hun, og løftede hovedet, så hun kunne se ham ind i øjnene. Deres ansigter. Afstanden var så lille. Hun skulle bare lidt op på tå, og så kunne hun få det, som hun havde ønsket under hele middagen. Men igen, fornuften tog over, og hun valgte bare at sende ham et smil i stedet.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 7, 2015 0:58:41 GMT 1
Kevin smilede varmt og brummede istemmende. Han så Azalea dybt i øjnene og mærkede hjertet oppe i halsen. Forsigtigt strøg han sine fingre op og ned ad hendes ryg, fulgte hendes rygrad. Vippede fra side til side.
Nu ville være et perfekt tidspunkt, tænkte han flygtigt, og hans blik gled fra hendes øjne til hendes mund. Men selvom han brændte efter at lukke de sidste centimeter mellem dem, flyttede han kun en lille smule på sig. Han var så nervøs for, at han ville overskride nogle af hendes grænser - det ville ødelægge hele aftenen. Dybt trak han vejret, og hans blik flakkede en enkelt gang op til hendes øjne og derefter ned til hendes læber.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 7, 2015 1:09:09 GMT 1
Azalea besluttede sig for, at nu skulle det være slut med at tænke. Hun kunne reflektere over denne aften i morgen. Hun nød at han berørte hendes ryg på den kærlige måde, hvorpå han strøg sine fingre op og ned. Det beroligede hende, og fik hende til at tage et faster greb om ham.
Hun øjnede den lille bevægelse hos ham, da han flyttede hovedet frem. Han ville gerne, men turde ikke. Hun kunne se det på hans blik. Til sidst, efter flere uendelige sekunder, tog hun skridtet. Nu talte hovedet og kroppen samme sprog. "Kys mig." Hviskede hun og tilbage lagde de sidste centimeter imellem dem. Hun lod sine læber røre hans.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 7, 2015 1:16:42 GMT 1
Kevins hjerte sprang et slag over, da Azalea hviskede. Kys mig. Og før han vidste af det, mærkede han noget blødt mod sine læber. Der gik et øjeblik, før han opfattede situationen, men da han gjorde, lagde han hånden fladt mod hendes ryg og trykkede hende ind mod sig. Behandlingen var mindre blid end før, men langt mere lidenskabelig.
Troldmanden glemte at trække vejret, og han blev tvunget til at slippe hendes læber med et lavmælt gisp. Han trak vejret dybt med blikket fikseret på hendes læber, men der gik ikke lang tid, før han igen lænede sig frem. Han hovede snurrede. Han var høj på heksen foran sig. Blidt vristede han sin venstre hånd ud af hendes højre og lagde den på hendes hofte.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 7, 2015 1:37:29 GMT 1
Den unge troldmand behøvede næsten ikke at trykke hende ind til sig. Azalea trykkede sin krop ind mod hans automatisk. Hendes hænder, der omkring hans hals, bevægede sig ned langs hans sider, for tilsidst at hvile på hans hofter. Her tog hun et fast greb, så hun ikke risikerede, at han lige pludselig forsvandt. Ikke at hun troede det ville ske.
Da Kevin i et kort øjeblik brød kontakten mellem deres læber, gispede hun lige så meget som ham efter luft. Hun mødte ham i endnu et intenst kys. Hun kunne blive ved og ved. Denne gang var det hende der afbrød kysset, de måtte jo begeg to have luft. "Åh Kevin..." Det var en blanding mellem en hvisken og en stønnen.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 7, 2015 1:50:09 GMT 1
Kevin åbnede øjnene og så på den kvindelige skikkelse foran sig. Han lo lavmælt, kunne simpelthen ikke lade være. Smilende lagde han kinden mod Azaleas tinding, hvor han plantede et blidt kys. Med halvt lukkede øjenlåg bøjede han nakken og placerede endnu et kys ved hendes øreflip, kæbelinje og hals.
Hjertet slog stadig, og han trak vejret dybt mod hendes hals. Det kriblede i hans fingre, og han strammede let grebet om hendes hofte med den ene hånd og påbegyndte vandringen op og ned ad hendes rygsøjle med den anden. "Er du okay?" mumlede han mod hendes hud og kunne ikke lade være med at plante endnu et kys.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 7, 2015 2:02:44 GMT 1
Azalea kunne overhovedet ikke samle tankerne om noget spor fornuftigt. Ved mindre det at flå tøjet af Kevin og smide ham ned i seng var fornuftig. Hun valgte at lade være med at bruge hovedet og kun følge hans bevægelser og sine egne instinkter.
Hans kys fremkaldte en lav stønnen fra hende. Om hun var okay? Det kunne man godt sige. "Min hud brænder, der hvor du kysser den. Min krop skriger på mere. Jeg er ganske okay. Hvad med dig?" Svarede hun hæst, og blev pludselig bange for, at hun havde påtvunget ham dette her, og at han ikke ønskede det alligevel
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 7, 2015 2:16:58 GMT 1
Kevins mundvige sitrede ved Azaleas ord. Et munter brummen forlod ham, og han klemte blidt om hende. "Jeg er mere end okay," sagde han lavmælt og trak hovedet tilbage for at kunne finde hende med blikket. Hans blå øjne flakkede mellem hendes, og et skævt smil fandt frem til hans læber.
"Kom," mumlede han og slap Azalea kun for hurtigt at gribe hendes hånd med sin egen. Langsomt trak han hende med mod soveværelset. Det var ikke kun hendes krop, der skreg efter mere. Med en hurtig bevægelse fik Kevin tændt nogle stearinlys på sit sengebord, før han vendte sig mod Azalea og smøg sine arme om hende igen. Krævende fandt hans læber hendes igen.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 7, 2015 2:25:05 GMT 1
Azalea slappede af, da Kevin sagde, at han var okay. Så havde han ikke fortrudt noget af det, eller følt sig tvunget. Det var godt. Det her ville ikke være noget værd, hvis han havde følt sig tvunget.
Det næste træk afgjorde, hvem der havde styringen. Det var helt klart Kevin. Hun fulgte genert med ham, og opdagede de var på vej mod soveværelset. Skulle... Hun nåede ikke at tænke videre, da hans læber igen berørte hendes. Til Merlin med fornuft. Nu gjaldt det følelse. Og hendes hun var sensitiv lige nu. Hun besvarede hans kys lige så krævende og intenst, som han havde påbegyndt. Med et brændende ønske om mere.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 7, 2015 2:48:35 GMT 1
Med den ene arm om livet på Azalea gled Kevins anden hånd op til hendes hals, hvor han lod sin tommelfinger følge hendes kæbelinje i blide strøg. Fornuften havde han skubbet tilbage i sin bevidsthed.
Men langsomt sneg den sig frem igen, og han brød modvilligt kysset for at finde hendes øjne med sine egne. Hvad ville hun nu? Et kys var jo ganske uskyldigt, men hvad der var en mulighed nu, var noget ganske andet, og der ville han helst ikke trænge sig for meget på. Selvom tanken om hende var aldeles fantastisk, kunne han godt styre sig. "Jeg vil ikke gøre noget, du ikke har lyst til," hviskede han og strøg sin tommel over hendes kæbelinje endnu en gang.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 7, 2015 2:56:34 GMT 1
Azalea lod sit hoved hvile mod hans håndflade, mens hun lukkede øjnene og nød hans berøring. Det var nu hun skulle tage stilling til, hvor langt de skulle gå i aften. En knude samlede sig i maven, for hun var i tvivl. På den ene side havde hun lyst til at gennemføre det hele, men på den anden side, så var det for hurtigt. For tidligt.
Hun drejede hovedet og kiggede på hans seng. Den virkede så indbydende, når man tænkte på, hvad der kunne ske i den. Så kiggede hun igen på ham. "Du har lige så meget lyst til det som jeg har." Hun trak vejret tungt. "Min krop skriger efter det. Men..." Nu skulle hun til at være bussemanden. "Det går meget stærkt, og det gør mig lidt bange."
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 7, 2015 3:07:15 GMT 1
Kevin nikkede, da et 'men' forlod hendes læber, og selvom han havde håbet på et andet svar, vidste han, at de stærke følelser bare skulle lægge sig. Og selvom længslen stadig ville pirre, måtte han være tålmodig. Som sagt - aftenen havde været perfekt, og der var ingen grund til at spolere det.
"Du skal ikke være bange," sagde han med et svagt smil og så hende i øjnene. "Det gør ingenting. Jeg forstår." Han kyssede hende blidt på læberne og granskede derefter hende ansigt lidt, før han skilte læberne ad igen. "Jeg er glad for, at du siger det," tilføjede han og strøg hende igen med tommelen.
|
|