Philippa Blythe
Box-navn | Mer |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Sekretær hos Howes Husremedier |
|
Post by Philippa Blythe on Nov 12, 2014 19:05:24 GMT 1
Philippa Blythe er min individualist af en bogorm, arbejdende som sekretær, men som drømmer om at udgive sin egen bog en dag. Hun er gavmild, genert, hjælpsom og en god lytter. Philippa er også fra en familie, hvis forældre ytrer sig om de mest tabulagte emner, hvilket har fået visse til at se lidt skævt til den lille kernefamilie. Magnolia Dearborn er min ambitiøse slange, der er opvokset i en rig fuldblodsfamilie, der er opdraget til at vælge sine kampe med omhu. Med en bror der viste sig at være fuser, og som røg på Skt. Mungos efter at have gjort skade på sig selv, har hun haft sit at slås med i løbet af sin barndom. Magnolia er en målbevidst dame, der også husker på at have det sjovt, og leve livet. Hun har altid haft tiltro til sine forældre, men den revolutionære Casimir har på det seneste formået at skabe et hul i den tillid. Jenna Owens er min livlige løve, der lever i nuet, og som ser sine to ældre søskende som sit store forbillede, selvom hun aldrig ville indrømme det. Hun er kæk, flabet, smilende og kan ikke sidde ned for længe ad gangen. Jenna er også hårdt ramt af teenagehormoner, og er meget opmærksom på de mandlige elever på skolen, især hvis de er ældre, har krøller eller kan spille på et instrument. Isla Kinnaird er min stilfærdige sangerinde, der har skabt sig et stort navn indenfor magikerverdenen. Isla går meget op i materialistiske goder og hvordan hun fremtræder. I fritiden optræder hun, driver sit eget agentfirma, og så plager hun sin eksmand i ny og næ. Sybil Attwater er en af mine mere komplekse karakterer. Hun er fra en familie der altid har haft succes som sit varemærke. Hele sin barndom blev brugt på at forsøge at leve op til de forventninger, men hun formåede aldrig at nå sin bror Hector, som hun har et anstrengt forhold til. Sybil er nu auror, og formåede at opnå anerkendelse både hos hendes forældre og arbejdskreds i et stykke tid, til hendes bror ’valgte’ at gøre sig kriminel, og ødelægge det hele for hende. Sybil er en stilfærdig, intelligent, stærk og kompliceret karakter – og så er hun følsom, selvom det sjældent kommer til udtryk. Charlisa Beaumont er min franske magiker. Hun er 23 år gammel og har haft en noget turbulent barndom. Hendes bedsteven er hendes tvillingebror, som hun er lige så afhængig af, som hun er glad for ham. Hun er medarbejder på Den Tørstige Hat. Hun er meget observerende, og har en fotografisk hukommelse, der gør at hun husker stort set alt. Hun er meget selvkristisk og følelsesladet. Rosalina Barbary er min skønne særling. Rosalina er 19 år gammel og arbejder som fotograf på Søgeren. Hun lever sit liv gennem sit kamera og har en meget poetisk måde at se verden på. Hun er god til at ignorere normale omgangsformer, og lader sig styre af sin mavefornemmelse, fremfor altid at handle rationelt.
|
|
|
Post by Hector Attwater on Nov 12, 2014 19:11:35 GMT 1
Hector Ja, et år ældre en Phillipa og med ambition til fælles tænker jeg at de måske har kendt lidt til hinanden i skoletiden. Han er dog ikke en fantastisk mulighed lige i øjeblikket, ikke før jeg får ham til at krybe fri fra sit skjul og rent faktisk snakke med folk han engang kendte.
Geneva Ved ikke rigtig hvor mange muligheder der er her, stor aldersforskel, ikke rigtig nogle interesser til fælles - men du siger da bare til hvis det er!
Carran Phillippa er gude smuk og helt klart noget for den unge mand, men om det er gengældt ved jeg ikke helt - da han kun er 16 xD
|
|
Philippa Blythe
Box-navn | Mer |
Alder | Fireogtyve |
|
Post by Philippa Blythe on Nov 12, 2014 19:21:08 GMT 1
Hector: Nej, den kan godt være svær. Men hey, måske behøver vi slet ikke et plot til at starte med, for fik lige den ide at det sagtens kunne ligne Pippa at tage et smut forbi den skumle bogbutik han render rundt og arbejder i - og så kunne vi se hvordan sådan en tråd ville udvikle sig? Jeg læser også at hans far er forfatter, og tallet på bøger Pippa har læst er vanvittigt højt, så hun har med sikkerhed hørt farens navn et sted. Hvis du er frisk, er jeg. Ellers venter vi bare.
Geneva: Nej, kan ikke lige komme på noget, desværre. Vender tilbage hvis det er!
Carran: Hahahahah. *griner dumt* Hvis hun havde været bare det yngre ville hans udseende klart gøre hende blød i knæene. Det er desværre ikke tilfældet. Måske engang i fremtiden? Hun har dog INTET imod at have en beundrer. xD! (okay det har hun, men jeg har ikke)
|
|
|
Post by Hector Attwater on Nov 12, 2014 19:25:08 GMT 1
Hector - Det må hun hjertens gerne! Random møde FTW!
Carran - Beundrer, helt sikkert. Jeg er så game. *Carran savler*
|
|
Philippa Blythe
Box-navn | Mer |
Alder | Fireogtyve |
|
Post by Philippa Blythe on Nov 12, 2014 19:35:05 GMT 1
Okay, jamen lad os sige det så. xD!
Er du også game på en tråd, evt? Med hvem er for mig lige meget!
|
|
|
Post by Gwen on Nov 12, 2014 19:40:24 GMT 1
Synes hun kan komme dumpende ind hos Hector!
|
|
Philippa Blythe
Box-navn | Mer |
Alder | Fireogtyve |
|
Post by Philippa Blythe on Nov 12, 2014 19:47:08 GMT 1
Sådan en tråd fikser jeg lige op!
|
|
|
Post by Wez Meadowes on Nov 15, 2014 14:23:44 GMT 1
Så er der kommet en ny til samlingen! Wez Meadowes, mine troldkvinder og troldmænd!
|
|
|
Post by Catherina Philips on Nov 15, 2014 18:15:08 GMT 1
Jeg vil rigtig gerne plotte med Catherina Philips og Wez! Jeg tror de kunne komme godt ud af det med hinanden, har du ikke lyst til at prøve dem af i en tråd? Så har jeg også Carran Reynard og jeg er lidt usikker på om ham og Wez ville fungere godt sammen xD Men de har vel timer sammen og kender hinanden!
|
|
|
Post by Wez Meadowes on Nov 15, 2014 18:18:12 GMT 1
Jeg er frisk på dem begge. Cathy er jo vildt nuttet, og ja har selv gået med tanken om et plot mellem Carran og Wez, men lad os da prøve dem af, og se hvad der sker. .
|
|
|
Post by Lois Lethbridge on Nov 18, 2014 14:21:18 GMT 1
Halløj! Lois kunne godt tænke sig at møde Wez! De kender sikkert til hinanden, fordi de er på samme kollegium, og jeg tror umiddelbart, de ville komme godt ud af det med hinanden?
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 19, 2014 23:35:54 GMT 1
Wez og Cas - venner, evt.? Lidt et mærkeligt venskab måske, men alligevel sindssygt naturligt. Cas har tons af humor og han bruger ikke hele livet på at overveje hvordan man kan skabe en fredelig revolution. Der er også tid til spas.
Du skylder forresten stadig Callie svar.
|
|
|
Post by Fergus Froggenhall on Nov 21, 2014 15:33:11 GMT 1
Bumbum!
Fergus her underviser Wez i FMMK og skal gerne tildele eller fratrække nogle kollegiepoint. Jeg ved ikke hvordan Wez har det med sin bryske, men dygtige underviser - men de ser i hvert fald hinanden jævnligt!
Han har også haft Pippa i sin tid, så måske kunne der være et eller andet der. Det er lidt vagt, men jeg tænkte jeg lige ville smide ham i puljen.
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Nov 23, 2014 12:22:48 GMT 1
Lois: Ja, jeg havde faktisk også tænkt mig at skrive i din plottråd! Jeg tænker de kan have det fedt med hinanden. Wez er i hvert fald typen der kommer godt ud af det med de fleste - så er spørgsmålet bare om de kan komme godt ud af det med ham. Cas: Som jeg nævnte i boxen er jeg frisk på et venskab. Jeg ville ønske jeg kunne komme med noget mere dybt, men tænker at det er fint hvis vi bare starter med at prøve dem af. Nu har jeg jo også lige fået Magnolia. Ved ikke om du har et forslag mellem hende og Cas? Ellers synes jeg at et venskab mellem Cas og Wez lyder godt! Fergus: Hm. Jeg tænker Wez kan have det fint med Fergus. Spørgsmålet er nok mere hvordan Fergus vil have det for Wez, for han er helt sikkert en elev der vil sidde og trippe med benet, og typen man aldrig ved hvad siger, når han har hånden oppe. Nu har jeg jo så også lige fået en slytherinelev til samlingen. Magnolia er utrolig pligtopfyldende, og vil helt sikkert elske at have Fergus. Så her har vi også lidt. Med Philippa er jeg lidt mere blank for ideer, men er da frisk på noget, hvis du har en god ide!
|
|
|
Post by Night on Nov 23, 2014 12:46:57 GMT 1
Trippen med benet får han nok ikke så meget af i Fergus' undervisning - han holder nemlig af praktisk undervisninger! Langt flere øvelser end teori. Learning by doing. Det er måske lige noget for Wez?
Fergus er fan af dygtige elever, især når de er fra hans eget kollegie. Carry on the good work.
|
|