Philippa Blythe
Box-navn | Mer |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Sekretær hos Howes Husremedier |
|
Post by Philippa Blythe on Nov 23, 2014 13:02:47 GMT 1
I så fald kan det meget vel ske at Fergus går hen og bliver en yndlingslærer for Wez!
Yes, sir!
|
|
|
Post by Mae Clementine Abbott on Nov 23, 2014 17:10:30 GMT 1
Okay, Mer! nu skal vi saftsusme have nogle plots mellem vores karaktere. Først og fremmest kan jeg se en mulighed - meget stor mulighed - for en relation mellem Mae og Wez. De går på samme årgang, samme kollegie og har samme efterskole aktivitet. De minder meget om hinanden, personlighedsmæssigt, så jeg kunne godt forestille mig at de var partners in crime? Derudover kunne vi også finde på noget med Mag og Mae. Mag kunne muligvis hjælpe Mae med lektier og sådan, for det går ikke særlig godt for løvinden på det punkt. Tanker?
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Nov 23, 2014 19:55:25 GMT 1
Mae er jo nærmest en kvindelig udgave af Wez. Jeg tænker hun er en af hans yndlingspersoner at være i rum med, og tager hende gerne under armen, og hiver hende med ud i den hvide verden, mens de spreder en masse glæde på deres vej.
Mae og Mag, helt klart. Jeg havde egentlig selv tænkt mig at melde hende som lektiehjælper, så der er jo en oplagt mulighed for at hun kan hjælpe Mae der!
|
|
Theodore Blythe
Box-navn | Spinner |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Målmand og anfører for Tutshill Tornadoes |
|
Post by Theodore Blythe on Nov 23, 2014 22:10:01 GMT 1
Den er jeg bare med på! Partners-in-Crime og noget bedstevenne-fis? Magnolia ville helt klart blive Mae's redningsperson, hvis hun meldte sig til at være hendes lektiehjælper. Hun ville ihvertfald blive tildelt en masse sjove dimser, som takkegave.
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Nov 23, 2014 22:11:32 GMT 1
Fedt, det synes jeg vi siger er en aftale så!
|
|
|
Post by Joseph Peretz on Nov 25, 2014 0:37:18 GMT 1
Philippa & NicholeDisse to tøsser vil nok have hængt ud på Hogwarts da de begge gik på Ravenclaw selvom der var en årgang eller to imellem. Deres venskab blev måske tabt efter Philippa forlod skole og tog ud og rejse og nu skal alle de gamle minder genopfriskes. De kunne evt komme i politisk konflik omkring den nye lov (gisp) Da Nichole selv er fuldblod, og arbejder for ministeret! Wez & JosephSpasmager? Læste jeg rigtigt! De to knægter vil nok have det rigtig sjovt sammen. Joseph er på 5 årgang, men om ikke Wez vil se igennem det og så stadig måske vise ham et par spasnumre alligevel? Jeg tænker hemmelige gange, fylde klasseværelser op med trylle tape (Or somehting) og begive sig ud i den forbudte skov for at flygte ud ved den mindste lyd! Mag & JosephDet eneste jeg kunne se her var at Mag virkelig ikke bryder sig om Joseph. Hun er ikke en indebrændt person, men der er vel stadig nogle mennesker der kan gå en på nervernde?
|
|
|
Post by Camille Thomas on Nov 27, 2014 15:47:26 GMT 1
Wez & Cam Jeg vil så gerne have, at Wez skal være Cams ven. De har måske været venner siden det første år? Cam er kun drenge som venner og kunne ikke finde på at forestille sig noget romantisk. Jeg ved ikke med Wez?
Mag & Cam Okay. Cam er det stik modsatte af Mag, når det kommer til at være ambitiøs omkring skolearbejdet. Cam har det lidt svært med niveauet, fordi hun har svært ved at koncentrere sig, og i stedet for at prioritere undervisningen og blive bedre, prioriterer hun hellere Quidditch og andet gøjl. Du skriver, at Mags mål er at vise, at ambitiøse elever også kan være sjove, og det tænker jeg, hun har overbevist Cam om. Cam tør derfor indrømme overfor Mag, at hun har det svært med lektierne nogle gange, og hvis den ældre slange gider, kan hun hjælpe - Cam er ikke så meget for at gå til lektiehjælp og acceptere, at hun har et "problem". Måske kunne Mag også opføre sig lidt som en storesøster for Cam? Du skriver, at hun godt kan være skrap, så jeg tænker, at hun siger til, når Cam bliver lidt for meget?
|
|
|
Post by Penelope Piper on Dec 1, 2014 16:09:57 GMT 1
Piper vil gerne lege med Wez! De går på samme årgang og han er temmelig dreamy, ham den høje Gryffindorelev. Jeg tænker måske at de kunne være venner, på trods af kollegiekløften - Pip kunne i hvert fald godt have sørget for liiige at komme til at arbejde sammen med ham i en af timerne på et tidligere tidspunkt! Hvad siger du?
Magnolia ved jeg ikke lige med, men hvis du har forslag er jeg lutter øre!
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Dec 6, 2014 20:35:25 GMT 1
Pippa/NicholeDen ide kan jeg godt lide. Pippa har egentlig mistet kontakten til de fleste efter hun kom hjem fra sin rejse. Nu har Pippa egentlig ret konfliksky, men hun har også en skarp mening omkring den nye lov, selvfølgelig, så der kunne sagtens komme en lettere sober diskussion ud af det emne! Wez/JosephÅh ja! Wez har så meget brug for en partner-in-crime, jeg er frisk! Mag/JosephJeg tænker ikke de er venner, i hvert fald. Når Mag ikke bryder sig om personer, så plejer hun egentlig bare at undgå dem, så ved ikke hvor meget spil vi kan få her. Men jeg er da frisk på forslag hvis det er... Cam/WezJeg synes venner lyder godt. Wez kan virke flirtende, sådan er hans personlighed lidt indrettet, men han er aldrig gået så langt som at ende i et fast forhold, og jeg tænker ikke at han er klar til at komme der endnu.. Så lad os tage den som venner som en start og se hvor det bringer dem Mag/CamJo, jo det kan vi godt finde ud af! Mag har altid haft ambitionsniveauet til at blive Præfekt, men gad det ikke, da hun ikke havde brug for at løfte sig som en autoritet på den måde. Mag vil gerne hjælpe dem der har brug for det, især hvis Cam viser at hun oprigtig ønsker at blive bedre, det er en kvalitet Mag i den grad vil værdsætte ..
|
|
Philippa Blythe
Box-navn | Mer |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Sekretær hos Howes Husremedier |
|
Post by Philippa Blythe on Dec 6, 2014 20:53:03 GMT 1
Pip/Wez
Jajaja! Jeg kan virkelig se hende som en Wez gerne vil være omkring! Jeg har ikke så meget at tilføje ud over det du selv har, udover at jeg synes vi skal få en tråd med dem straks!
|
|
|
Post by Astoria Vargas Blythe on Dec 21, 2014 18:31:57 GMT 1
Søde, dejlige Mer. <3 Vi har vist allerede været inde omkring måske at gøre en relation ud af Astoria og Phillippas fælles efternavn, så hvad finder vi på? Asta har efternavnet fra sin fars side af familien (surprise, right x) og de har været halvblods troldmænd og hekse en del generationer tilbage. Philippa kunne godt passe ind et sted der, tror du ikke? Når hun bor i Hogsmeade, er der ikke de store forhindringer for tråde mellem dem selvom Asta går på Hogwarts. Derudover er Wez og Asta både samme årgang og samme kollegie. Der må bestemt kunne findes på noget der!
|
|
|
Post by Alana Maverick-Bones on Dec 24, 2014 1:57:49 GMT 1
Wez og Alana. Så er det sagt. Slut. Venskab. Jeg ser det. Kæmpe fan!
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Dec 25, 2014 1:11:50 GMT 1
Astoria og Philippa kan sagtens være i familie med hinanden på den ene eller anden måde - jeg synes i hvert fald at vi skal udnytte at de har samme efternavn! Det kunne være fedt at lade dem mødes en gang i mellem, og lade dem være rigtig moster/niece-agtige, eller hvad relationen nu lige bliver mellem dem.. I ship it.
Helt klart. Jeg kan ikke lige komme på noget konkret, men Wez kan med stort set alle hvis de bare behandler ham ordentligt, så jeg kan helt klart se dem som to der hænger ud - især fordi de begge er løver, og det gør dem vildt seje! x)
Jeg er rigtig meget for din ide, Rach. Wez vil synes om en sød pige som Alana, og vil kunne lide hendes drømmende og kreative natur, lige så vel som han vil finde hendes generthed nuttet. Wez er jo i kontrast til hende meget udadvendt, og der skal meget til før han bliver pinlig forlegen (hvis det overhovedet kan ske), så jeg tænker han vil være en der rusker lidt til den forsigtighed hun kan gå og bære rundt på..
|
|
|
Post by Alana Maverick-Bones on Dec 25, 2014 1:18:29 GMT 1
Meget gerne! Det tror jeg nemlig godt, hun kan have brug for. Altså hun er som sådan ikke indelukket, men er blevet lidt tvivlende på sine egen evner og er totalt ude af stand til at se sig selv klart. Så jeg ville elske at smide dem i tråd sammen - se, hvordan det går?
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Dec 25, 2014 1:19:43 GMT 1
Jeg er mere end frisk - vil du oprette? x)
|
|