|
Post by Astoria Vargas Blythe on Dec 26, 2014 12:29:18 GMT 1
Yup, snildt, men vi er nok ude i noget grandtante/grandkusine hvis det er, for Astas far har kun én søster og ingen brødre. Uanset er de begge på Hogwarts, så det ville være ret nemt at smide dem sammen i en tråd. Både Astas mor og far var desuden på Slytherin - bonus-info til dig. x)
Wez ville jeg godt have en tråd med engang i hvert fald. Asta og @jeremy er allerede venner, og som sagt på samme årgang og kollegie som Wez. It must happen. <3
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Jan 1, 2015 18:49:50 GMT 1
Hogsmeade, mener du vel? xD! Men jo, helt bestemt!
Og ja, en tråd med de to (måske tre?) må ske!
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Jan 1, 2015 19:59:00 GMT 1
Magnolia og Nora deler vidst sovesal, så må vel kende hinanden sådan ret godt. Det ville i hvert fald være ret oplagt at have en relation der. Selvom de begge er (ud fra hvad jeg kan læse mig til) ambitiøse, målrettede og kontrollerede, så er der også en del modsætninger imellem dem. Hvor Nora er meget i sine følelser er Mag det vidst ikke, og hvor Mag er mere tilbageholdende i.f.t. konflikter er Nora mere tilbøjelig til at gå hovedkulds ind i dem. På overfladen er Nora vidst også betydeligt mere fimset i sin påklædning. Måske gode venner, måske irriterende for hinanden, måske en slags allierede, måske en blanding, måske noget andet - hvad tænker du? c:
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Jan 1, 2015 20:15:02 GMT 1
Det gør de vist, ja. Det ville i hvert fald give god mening. Jeg kunne godt se dem som venner. Ja, de har forskelle, men jeg synes ikke at de er så store, at det skulle forhindre dem i at være på god fod med hinanden.
.. Tanker?
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Jan 1, 2015 21:29:54 GMT 1
Tænker at de helt sikkert godt kunne være venner. Kunne også godt se dem som værende ret gode venner. Måske har de knyttet sig til hinanden da de startede for at have nogen at føle sig tryg ved? Deres baggrund minder jo også lidt om hinandens med fædre ret højt oppe i ministeriet, så måske det er en lidt hjemlig følelse.. Forsøger de at skabe lidt sjov og ballade rundt omkring hvis de går og keder sig lidt? Snakker de bare om alverdens ting?
|
|
|
Post by Winona Whowood on Jan 22, 2015 18:52:46 GMT 1
Mer skal opdatere sin plottråd med den gode Isla! Men selvom hun ikke står her, har jeg alligevel tænkt mig at konstatere, at Isla og Winona bør have en relation. Der er godt nok et par år imellem dem, men alligevel må vi kunne finde ud af noget.
Jeg tænker dog umiddelbart, at de, på trods af mange fællestræk, har grobund for et venskab. Winona ville synes Isla var alt for overfladisk og Isla ville sikkert finde Winona usædvanlig højrøvet. En eller anden slags fjendskab blandt nogen af de sociale ledere ville dog være smukt efter min mening.
Hvad synes du?
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Jan 25, 2015 16:06:42 GMT 1
Jeg er med på det hele, Nora!
Hold dine venner tæt på, men dine fjender endnu tættere.. Jeg ser at dem i et venskab når de er i offentlige forummer, hvor de er så formelle, at det er til at brække sig over. Jeg tænker dog at de hovedsageligt ser hinanden som rivaler, der fryder sig, når det går galt for den anden..
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Jan 25, 2015 18:07:11 GMT 1
Jeg manglede et "ikke" i min sætning. Der er ikke grobund for et venskab. Damn. Til gengæld tror jeg du har helt ret i den isnende, tilsyneladende venskabelige, småformelle, brækfremkaldende attitude overfor hinanden. "Gud, hvor er den frakke smuk. Sådan en havde jeg også for ti år siden. Det var højeste mode dengang." - Fra Islas side, tænker jeg. Wins fornærmelser er mere på et personligt plan. But idk. xD
|
|
|
Post by Gwen on Feb 2, 2015 7:40:24 GMT 1
Hvor er Sybil henne? Nå men Aileen vil gerne lege med hende, jeg tænker nok ikke de sådan er helt vildt gode venner, men at de kunne være sådan være 'tålt selskab'
Aileen og Philippa - Begge 03er, men ret forskellige, jeg tænker de nok har været på venskabelig fod på Hogwarts men så gledet en smule fra hinanden da Aileen nok mener hun er en smule fjollet
Wyat og Sybil - Skal vi komme videre med de her to? Jeg har ingen ideer lige nu, men jeg vil gerne xD
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Feb 7, 2015 19:13:13 GMT 1
Isla Kinnaird - Shirley vil naturligvis gerne have lov til at skrive lidt om Isla! Hun arbejder jo for Alt for Heksene og Isla må være en all-time favourite for alle læserne (nok mest de midaldrende, som stadig hører hendes musik - det sagde jeg ikke). Magnolia Dearborn - Kusineeeeer. Der er selvfølgelig noget af en aldersforskel, men jeg tænker til gengæld at de nok har set hinanden temmelig meget. Familie er vigtig og jeg tror godt at Shirley kunne være lidt storesøster-agtig overfor Mags. Måske lidt for meget?
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Feb 8, 2015 21:46:32 GMT 1
Charlisa & Freya Well, de har gået på samme årgang og begge på Hufflepuff, så de ved i hvert fald helt sikkert hvem hinanden er. De er noget forskellige, og Freya er betydeligt mere udfarende end Charlisa. Jeg kunne godt forestille mig at Freya måske har været lidt fascineret af hende igennem deres skoletid. Tja.. Hvad siger du?
|
|
|
Post by Alastair Ó Catháin on Feb 8, 2015 21:58:37 GMT 1
Magnolia & Eira Begge er fra fuldblodsfamilier så de har i hvert fald det til fælles. Der er et år imellem dem men med deres personligheder kunne jeg stadig godt forestille mig at de var veninder. Eira er netop ved at gennemgå lidt samme udvikling som Magnolia med tvivl i hele det liv hun har levet (sikkert et træk ved at være fra fuldblodsbarn i det moderne samfund), så det kunne godt være at de skulle snakke sammen om det? Eller forsøge fordi samtidig er hele det der med at vise svaghed, uff..
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 22, 2015 22:48:28 GMT 1
Magnolia og Jenna! Woop woop.
Oph har holdninger til begge. Magnolia kender hun fordi de deler kollegium og Jenna både fordi de har timer sammen og fordi de er Quidditchmodstandere. Jeg tænker dog umiddelbart at hun kunne have en meget mere positiv relation til Jenna, fordi pigebarnet på nogen måder minder lidt om hende selv. De kunne evt. have et hade/elske forhold hvor de skriger af hinanden på banen, men giver et kram en uge efter.
Magnolia, you little fool. Siden der først gik rygter om at hun rodede rundt med Cas, har Ophelia holdt et meget vågent øje med denne unge dame. Hun er overbevist om, at hun har gjort noget.
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
Stilling | Målmand for Ballycastle Bats |
|
Post by Cleona Ashworth on Mar 11, 2015 20:35:01 GMT 1
Magnolia Dearborn & Raphael Jeg ved ikke helt, hvor meget de her to har med hinanden at gøre udover undervisningen. Dog tænker jeg, at de ikke ligefrem er på særlig god fod med hinanden, mest fordi Raphael pr. instinkt nok ikke kan lide hende særlig godt. Men hvis du har nogle idéer, så sig til. Jenna Owens & Raphael De går på samme kollegium med kun et års mellemrum. De kan kun kende hinanden, og måske endda være venner? Jenna & Lìle Jeg ved ikke... De går på samme årgang, og har fag sammen. Men jeg kan ikke helt se, om der skulle være noget dybere imellem dem. Rosalina Barbary & Cleona To dejlige løver, fra den gyldne årgang. Jeg kan kun forestille mig, at Cleona vil kunne lide Rosalina og helt sikkert har været venner på Hogwarts, og er fortsat med det efter skolen?
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Mar 14, 2015 22:15:02 GMT 1
For det første skal du selvfølgelig lave Bran. Genialt.
Derudover tænker jeg, at de mest oplagte relationer er til Sybil og Philippa. Philippa kunne godt have fanget Owains interesse ved at være mistænkeligt stille. Han tænker: Der gemmer sig en historie der.
Sybil og Owain har delt kollegium i 6. år. Jeg fornemmer lidt potentialet for et lidt anstrengt forhold. Owain er meget interesseret i objektiv formidling og Sybil er vist lettere hjernevasket? No? Han kunne godt have prikket lidt til hendes idéer for egen morskabs skyld. Uden rent faktisk at udfordre ministeriet.
Ah ja. Og hvis Jenna gerne vil falde i svime for skribentnørden, skal hun være velkommen. Du må selv skrive ting om Rosa, nu hvor hun ikke er tilgængelig på din plotter. <3
|
|