Philippa Blythe
Box-navn | Mer |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Sekretær hos Howes Husremedier |
|
Post by Philippa Blythe on Mar 14, 2015 22:41:57 GMT 1
Emma
Ophelia og Jenna! De er et lidt umage par, men kunne faktisk også se den form for venskab her. Sådan et venskab hvor de kan komme op og skændes under en lektion og snakke helt venskabeligt efterfølgende i storsalen-ish.
Magnolia og Oph: Magnolia vil helt klart bemærke den skepsis og hun kan ikke lide den.
Winona og Isla: Aftale. Og ja, Isla vil nok køre dis på det fysiske. Det personlige, hvis diskussionen kommer helt op i det varme felt.
Bran.. Min interesse er faktisk mere på Mordred. Må lige se Ians profil nærmere engang.
Philippa og Owain: Ethvert plot der kan få gang i min kære Philippa igen er hjertelig velkommen. Hans personlighed lyder ikke til at være en hun vil være skræmt af. Tværtimod lyder han som en der kan tvinge Philippa til at kigge lidt op fra sine bøger.
Sybil og Owain: Haha, ja, man må sige at Sybils tiltro er hos ministeriet 100%. Det kunne være sjovt at have en der prikker til hende. Hun er jo utrolig formel og meget følelsesløs udadtil - det kunne da være sjovt hvis der blev gjort lidt ved det.
*Jenna nægter at jeg takker nej til det tilbud*
Rosa.. Jeg har faktisk ikke så mange plots til hende endnu, så hvis vi kunne finde på noget, kunne det være herligt. Jeg har netop tilføjet noget på side 1 nu, men ellers kan jeg fortælle at hun har en meget poetisk måde at se verden på, at hun ignorerer de normale omgangsformer totalt, og så kommer hun med en del referencer fra bøger, som nok vil fremkalde en del mærkelige udtryk. Hun er dog fotograf for Søgeren - så helt i kontrast er deres erhverver ikke!
Gwen
Jeg tænker heller ikke at de er slyngveninder. Jeg tænker dog at de godt kunne søge hinandens selskab til større arrangementer, evt.
Jaaaerr. Jeg tror heller ikke Philippa og Aileen vil klinge så godt. Faktisk tror jeg Philippa vil undgå Aileen. xD!
Wyat og Sybil: Jeg har heller ingen ideer, men jeg synes helt klart vi skal prøve en tråd med dem igen - den sidste var underholdende.
Night
Isla og Shirley: "Min musiksmag er bred, og jeg kan ikke se hvorfor de modne magikere ikke skulle have givet deres gode musiksmag videre" - Isla. Det sagt, så skal Shirley være velkommen til interviewe hende! Det kunne faktisk være ret sjovt.
Magnolia Dearborn - Det lyder perfekt. Magnolia er også opvokset i et hus hvor familien har stor værdi - det kunne være sjovt med en kusine med et stort beskyttergen, især med det der foregår lige nu..
Eggs
Charlisa & Freya Uh, det kunne være ret interessant. Især fordi Charlisa er ret selvkritisk og derfor tydeligvis har været blind overfor Freyas fascination. Hun kunne også godt bruge en veninde der kan få hende til at prøve lidt grænser af - underholdning er ikke noget hun har haft meget af i sit liv.
Conflux
Jeg ved du gennemgår en periode hvor dit trådmode er meget lavt. Hvis du stadig er interesseret i at plotte så skriver du endelig!
Vegas
Magnolia Dearborn & Raphael Hvad er grunden til at han pt. ikke bryder sig om hende?
Jenna Owens & Raphael Jenna kunne godt bruge en ven - især en hun evt. ikke har lyst til at flirte med. Ikke at Raphael ikke er en smuk dreng, det er han, men evt. et venskab der har stået på så længe, at de bare ikke tænker i de baner.
Jenna & Lìle Jeg er også blank på dette område, må jeg indrømme.
Rosalina Barbary & Cleona Rosalina kunne godt bruge et par venner. De er helt klart en smule forskellige, men forskelle kan være godt. Lad os prøve dem ad!
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Mar 14, 2015 22:44:08 GMT 1
Jeg er frisk på begge!
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Mar 16, 2015 17:21:39 GMT 1
Åh så mange at tage stilling til.
Jeg tænker Jenna og Ophelias venskab er voldsomt meget op-og-ned, ja! Næppe dem, der ville redde hinandens liv, men de har det sjovt når de har det sjovt.
Magnolia skulle tage at lade være med at hænge ud med revolutionærer, mand. De kan evt. ryge i totterne på hinanden hun og Oph?
Winona og Isla hater. Jeg elsker det. Win har et skønt venskab med Fergus. <3
Oh. Jeg så bare det fc der som Bran, men fuck det. Vi ser på det.
Phillippa og Owan må lige testes en dag.
Nu er Owain venner med Hector, så der er en oplagt indgangsvinkel. ;D Jeg er frisk på en tråd med det samme?
*Owain ser småakavet på Jenna*
Rosa er sød. Hun skulle tage at blive fotograf for et blad med lidt mere guf i. De kunne evt. have en eller anden relation pga. deres arbejde. Ikke at jeg lige ved hvilken.
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Mar 17, 2015 19:58:17 GMT 1
Uuuh! Det lyder godt. Freya er helt sikkert klar på at hive Charlie med sig rundt omkring. Jeg forestiller mig umiddelbart at de er udmærkede veninder, men ikke sådan ekstremt tætte. Måske skal vi bare få set dem i spil? Udover det så jeg lige Magnolia og Raphael Gairden, og vil bare lige sige at Nora nok skal være klar til at være fornærmet over hvis han ikke bryder sig om hendes gode veninde. Hashtag teenagedrama. Rosalina vil jeg også gerne lege med. Finn er nok den mest oplagte mulighed her, da der kun er et år og et kollegie imellem dem så jeg forestiller mig at de nok er klar over hvem hinanden er. Kunne godt forestille mig at om de går i spænd eller ej kunne være lidt af et hit eller miss. Hm? Og så har jeg selvfølgelig Ambrose og vil også gerne smide ham efter nogle af dine damer, men må indrømme at jeg ikke ser en umiddelbart indlysende relation, så medmindre du har noget i tankerne tror jeg bare at jeg lader den hvile - vi kan jo altid lave en halvtilfældig tråd, hvis det er.
|
|
Jenna Owens
Box-navn | Mer |
Alder | Seksten |
Stilling | Anfører & angriber |
|
Post by Jenna Owens on Mar 18, 2015 23:51:27 GMT 1
Enig!
Mag er ikke typen der ryger i totterne med nogen. Men jeg kunne snildt se en diskussion opstå hvis Oph prikker for meget til hende..
Isla er ikke glad for det venskab. Ikke. Glad.
Du siger bare til!
Jeg er også frisk! Hvem starter?
Det er også hendes plan. Søgeren var bare lige det blad der gad tage hende ind. Hendes mor arbejder som fotograf for Profettidende, så en relation gennem hende kunne måske være ganske klogt!
|
|
Jenna Owens
Box-navn | Mer |
Alder | Seksten |
Stilling | Anfører & angriber |
|
Post by Jenna Owens on Mar 18, 2015 23:53:42 GMT 1
Ja, jeg tænker de skal prøves af. Lige nu er jeg dog meget i stå med Lisa før jeg lige få snakket hende og Bastians situation igennem med Josie.. Men lad mig vende tilbage til dig! Jeg kan ikke se hvorfor Raph skulle have noget imod hende.. Men dejligt at vide at hendes veninde er der for hende. Hmmm. Umiddelbart er jeg tom for ideer, men jeg er frisk på at prøve dem af.. Ambrose og Sybil tænker jeg er oplagte kandidater! Jeg skal lige tænke over dem og vende tilbage til dig her også!
|
|
|
Post by Iris Quigley on Mar 21, 2015 10:27:32 GMT 1
Iris & Jenna: Vi har hurtigt vendt dem, men nu tager jeg lige de to unge dame her: begge er forholdsvis eksplosive, legesyge og aktive, og jeg kunne snildt se dem tage på eventyr sammen. Samtidig er de nok temmelig konkurrerende og har nok haft lidt forviklinger med drenge. Men vil gerne tilbyde Iris som en god veninde! Iris & Wez: Wez er et år ældre end Iris, men til gengæld er de begge løver. Personlighedsmæssigt er de meget ens i deres higen efter rampelyset og deres evige jokes - dog er Wez nok en helt del mere drenget. Og så er de begge i drama-klubben! Kunne sagtens se noget seriøst venskab kørende her, men ved ikke hvad du synes?
|
|
|
Post by Pádraig Ó Fionnagáin on Apr 3, 2015 20:20:55 GMT 1
Jenna & Pádraig Tænker at de godt kunne få noget sjov ud af at lege sammen... Ved ikke om de behøver mere baggrund end det?
Wez & Pádraig Det samme gælder egentlig her. Og så er de i koret, så det giver dem jo noget reelt de laver sammen. Tror måske at der er lidt mere krudt i røven på Wez generelt. Tænker også at det næppe ville være det dybeste venskab imellem dem men at de kunne have det sjovt.
Magnolia & Pádraig Har ikke rigtig noget til de her to, forestiller mig ikke at de har meget med hinanden at gøre. Så medmindre du har nogle idéer.
Isla & Ambrose Jeg tænker at disse to måske kunne have et overfladisk venligt bekendtskab, i tilfælde af at de kunne gavne hinanden.
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
Stilling | Målmand for Ballycastle Bats |
|
Post by Cleona Ashworth on Apr 21, 2015 17:25:55 GMT 1
Abbie Atterberry & Cleona De har begge gået på Gryffindor og er samme årgang. Jeg kan ikke se andet, end et godt fundament for enten at være skide gode veninder, eller fjender. Dog hælder jeg mest til det med at være veninder, for Cleona mangler virkelig en hamrende god veninde. Men hvad tænker du? Kan de være i samme rum sammen, og have det sjovt? Eller går de hinanden på?
|
|