|
Post by Cara Banes Felton on Nov 13, 2014 12:26:45 GMT 1
MILES HEENEY* Provokerende * Flabet * Grov * Bully * Manipulerende * Stolt * * 17 år * Mugglerfødt * Syvende år * Slytherin * Basker og anfører for Slytherins Quidditchhold *
hvis ikke I har fanget hans personlighed er I velkommen til at tage et kig på hans profil (tryk på billedet). Ellers søger jeg damer han kan lave/har lavet, måske især nogle, som han efterfølgende har svigter på det groveste, venner, der kan klare hans personlighed, mobbeofre etc. etc. Jeg er ganske åben for idéer! CARA BANES FELTON* Glemsom * Skødesløs * Uansvarlig * Humørfuld * Fandenivoldsk * Skør * * 23 år * Halvblod * Hogsmeade * Arbejder i Kandisbaronen *
Cara er en excentrisk, uansvarlig ung dame, der ikke har gennemskuet hvad hun vil med sit liv endnu. Hun har et begrænset filter og en interesse for at blande sig i folks liv, om de vil det eller ej, men med bedste intention. Følsom og naiv vakler hun gennem livet med en en tro på, at det hele nok skal gå, og med en god portion selvtillid og spasmageri, gør det som regel også det. Relationsmæssigt søger jeg alt! Søstre (Cara har 3 ledige), venskaber, ekskærester, romancer og hvad der ellers hører til. Hun er klar til at matchmake og blande sig i folks liv hvis I har brug for lidt drama!
|
|
|
Post by Oliver Morecambe Young on Nov 13, 2014 13:30:09 GMT 1
Hejsa! Jeg har tre karakterer, der gerne vil lege med Cara på den ene eller anden måde. Agnes Tweedy er på alder med Cara, så de har haft undervisning sammen i skoletiden. Agnes var på Ravenclaw, men temmelig social, så jeg tænker at det er umuligt at de ikke kender hinanden på den ene eller den anden måde! Jeg tænker at Agnes vil synes at Cara er herlig og altid gerne vil høre om hendes seneste opfindelser. Magdalene Abbey er et år ældre og var temmelig asocial i skolen, så jeg tænker ikke de har meget med hinanden at gøre fra skoletiden. Hun har været i udlandet i seks år og er netop kommet hjem, så det oplagte må være en ny relation. As to what kan jeg ikke lige komme på nu, men Maggie er åben for lidt af hvert. Et matchmaking-projekt og noget blandemaskine, evt? Lad mig høre om du har noget! Oliver Morecambe Young er rosinen i pølseenden. Han er ikke skrevet endnu, men kommer til at være nitten og Brodys bettebror. Hvad han bruger sin tid på har jeg ikke besluttet, så i virkeligheden er han til at forme lige som man har lyst til!
|
|
|
Post by Cara Banes Felton on Nov 13, 2014 14:55:19 GMT 1
Agnes Atterberry: Nu ved jeg ikke hvor mange venskaber Agnes har, men jeg kunne snilt se et mellem Agnes og Cara. Hvis Agnes har mange i forvejen, ser jeg i hvert fald Cara som fast stamkunde hos Agnes. Cara ville nok elske at få specialsyet tøj fra Agnes når hun får sparet et par galleoner sammen. Så sludrer de nok lystigt om Caras opfindelser og gamle dage. Hvad synes du?
Magdalene Abbey: Hmm, ja, de har nok set hinanden på Hogwarts, men Cara har nok ikke bidt mærke i hende. Nu har Cara heller ikke så mange bekendtskaber endnu, så jeg kan ikke lige se noget matchmaking for mig lige nu - men i fremtiden er helt sikkert en plan!
Oliver Morecambe Young: Lille Oliver! Hvis Oliver & Brody har kendt Felton-søstrene i deres opvækst kan vi finde på mange sjove ting. Måske har Cara nydt at have en ven, hun kunne lave lidt drenge-ting med, blandt alle de piger. Måske har hun altid været lidt storesøster-agtig for ham? Hvad synes du?
|
|
|
Post by Night on Nov 13, 2014 15:20:29 GMT 1
Agnes har vistnok ikke nogle deciderede venskaber, der ikke er gennem Madam Malkins, så det ville være sygt nice med en god veninde fra skoletiden! Og så skal hun selvfølgelig stadig komme og få syet tøj hos Agnes. Maggie skrinlægger vi for nu! Ollie vil herre-gerne have leget med Cara, selvom hun er fire år ældre og sikkert har fået Ollie til at surmule når hun er gået storesøster på ham! Som de er blevet ældre, tror jeg helt han har accepteret hende i den rolle og skal gerne rode hende lidt i håret.
|
|
|
Post by Cara Banes Felton on Nov 13, 2014 15:32:43 GMT 1
Agnes Atterberry: Jamen det er jo perfekt! Gode veninder der har holdt sammen siden skoletiden. Måske er venskabet endda blevet endnu større efter de dimmiterede. Og selvom de har travlt med hver deres liv, forsøger de, at bruge tid på hinanden når de kan. Vi må smide dem sammen i en tråd og få dem testet!
Oliver Morecambe Young: Årrh, hvor lyder de søde! Cara har nok heller ikke kunne modstå muligheden for at lave en playdate med Oliver og oogle lidt på Brody imens, hvis Emma går med til, at Cara altid har haft et godt øje mod Olivers storebror.
|
|
|
Post by Night on Nov 13, 2014 16:24:49 GMT 1
Jeg er game!
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Nov 14, 2014 8:03:04 GMT 1
Hey Juicyjuice! Nu er der lidt af en aldersforskel mellem din Cara og min Lucy, men til gengæld har de begge to også en passion for at opfinde/eksperimentere i deres fritid, hvilket jeg synes kunne fungere som en forbindelse mellem de to hekse. Nu er Lucy overhealer indenfor eleksirer og plantegifte, men måske har de mødt hinanden på skadestuen og tilfældigt snakket om det, de laver i fritiden? Hvis de nu bliver venner, kan de jo eksperimentere sammen.
Bare en lille tanke.
|
|
|
Post by Maxwell Attwater on Nov 14, 2014 15:48:40 GMT 1
Hende Cara der er da vidst for livlig til, at Max ikke kender hende! Godt nok er hun et år ældre end Maxwell, men jeg tror ikke, at det behøver have været nogen bekymring for ham og jeg tror i det hele taget, at han vil kunne lide hendes fandenivoldske og frie personlighed. Han har heller ikke selv pokkers travlt med at blive voksen og 'kedelig'. Spørgsmålet er så, om de kan have kendt hinanden allerede fra skoletiden eller de først har stiftet bekendtskab efterfølgende? Og hvilket bekendtskab de præcis har/haft
|
|
|
Post by Cara Banes Felton on Nov 14, 2014 16:19:47 GMT 1
Cara & Lucy Det lyder da spændende! Cara mangler virkelig et forbillede der kan inspirere hende til at knokle for sine opfindelser og tage dem lidt mere seriøst. Hun er dybt uansvarlig, men mon ikke Lucy kan vække lidt ansvarlighed ved at vise sine opfindelser? De kunne sagtens falde i snak på Mungos, evt. hvor Cara er kommet til skade.
Cara & Maxwell Uha, de skal da helt sikkert have en forbindelse, de to. Jeg er ganske overbevist om, at de kender hinanden fra skoletiden. Men om de har holdt forbindelsen ved jeg ikke. Dertil har Cara en stor svaghed for Quidditchspillere, især hvis de er handsome og charmerende! Og ja, spørgsmålet er selvfølgelig, hvilket slags forhold de har. Vi skal nok også lige tage højde for, at Cara har banget hr. Ajax - det kunne selvfølgelig også skabe alle mulige sjove scenarier, hvis Cara ikke ved, at Ajax og Maxwell er venner.
|
|
|
Post by Maxwell Attwater on Nov 14, 2014 16:27:55 GMT 1
Ham Ajax er all over! MEN det kan vi jo nemt løse. Jeg foreslår, at Maxwell slår ham i kap løbet og allerede havde sin chance med Cara på Hogwarts! Der er jo også noget prestige i at duske ældre tøser Det kunne da godt skabe en sjov scene, hvis de så på et tidspunkt mødes alle tre.
|
|
|
Post by Cara Banes Felton on Nov 14, 2014 16:39:31 GMT 1
Cara & Maxwell Smart idé! De var sammen på Hogwarts. Nu sætter min hjerne igang med mulige scenarier. 1. evt. var det første gang for én af dem? Måske har de ikke set hinanden siden, og da de mødes nu, bliver det igen temmelig akavet? 2. Èn af dem var måske ligefrem forelsket i den anden, men den ene brød den andens hjerte?
I øvrigt er jeg totalt klar til den scene. F-U-N.
|
|
|
Post by Maxwell Attwater on Nov 14, 2014 16:57:16 GMT 1
Max vil have godt af at prøve lidt akavet og det virker meget sandsynligt, at han har valgt en ældre og mere moden kvinde til sin første gang! Men hun må ikke knuse hans hjerte, det kan hans selvtillid ikke holde til. Måske troede hun, at der var mere i det, imens Max bare var hurtigt videre til den næste? Han må gerne have været lidt et dumt svin i den periode af sit liv, mest fordi han var en uhensynsfuld teenager
|
|
|
Post by Cara Banes Felton on Nov 14, 2014 17:07:29 GMT 1
Cara & Maxwell Det lyder som en god idé. De var sammen for Max's første gang, og det var en lettere akavet seance. Til gengæld havde hun udviklet lidt af et crush på Max og blev derfor ulykkelig da han allerede var videre til næste pige. Det skaber da en god grobund for et sjovt første møde i nutiden.
|
|
|
Post by Maxwell Attwater on Nov 14, 2014 17:10:24 GMT 1
Yay! Så kan han også udvikle lidt dårlig samvittighed over, at han ikke behandlede hende så pænt den gang. Hvornår regner vi med, at de har 'hygget' sig?
|
|
|
Post by Cara Banes Felton on Nov 14, 2014 17:15:39 GMT 1
Lige præcis, og hun kan føle sig lidt pinlig berørt og vise sin klodsede side frem. Eller bare være bundærlig og kalde ham et fjols. Hmm. Det må vi lige se! Det kommer lidt an på, hvor tidligt på den du vil have Max har været .. idéelt set ville det være Caras 7. årgang så hun har været omkring de 17.
|
|