|
Post by Maxwell Attwater on Nov 14, 2014 17:20:38 GMT 1
Hvad med Caras sjette årgang? Så har Max været 15
|
|
|
Post by Cara Banes Felton on Nov 14, 2014 17:25:18 GMT 1
Og Cara 16. Ja, det kan jeg nok gå med til ! Okay, aftale.
|
|
Theodore Blythe
Box-navn | Spinner |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Målmand og anfører for Tutshill Tornadoes |
|
Post by Theodore Blythe on Nov 15, 2014 16:16:13 GMT 1
Jeg kunne vildt godt tænke mig en relation mellem Theo og Cara, men lige pt. har jeg ikke nogen særlig specielle idéer. Der er en del år imellem dem, men hun er vidst omkring hans lillesøsters alder, så hvis Cara kender Phillippa, kunne de måske have fået en relation gennem der? idk. min hjerne er ved at gå i stå D:
|
|
|
Post by Catherina Philips on Nov 17, 2014 22:30:52 GMT 1
Heeeey Jeg var ret vild med din ide om Cathy og Miles og jeg synes helt klart vi skal sætte noget igang. Jeg er sikker på Adam bliver mega vred hvis han gør hende ked af det på nogen måde xD Eller det tror jeg i hvert fald, vi må lige spørge Rach om det. Det lyder dog som et sjovt plot og Cathy er lige pigen til en type som Miles.
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Nov 19, 2014 0:37:22 GMT 1
Cara & Lucy Evigheder efter får du et svar ... sorry. Men Lucy eksperimenterer kun med eliksikrer, så jeg ved ikke, om hun som sådan kan fungere som inspiration. Hun er dog seriøs omkring det, så måske kan Cara lære noget ansvarlighed ud fra det og tage det videre til sine egne opfindelser? Det kunne i hvert fald være hyggeligt, hvis de faldt i snak på Skt. Mungos!
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 19, 2014 23:38:20 GMT 1
Så Cara er rimelig smokin', men Cas er lidt indifferent med ældre damer. Miles er ikke i plottråden endnu, så jeg synes lige du skulle tage at smide mig tre ord på hvordan deres relation kunne se ud. Cas er rimelig festlig, men også rimelig nørdet med sine fremtidsvisioner om en bedre verden.
|
|
|
Post by Fergus Froggenhall on Nov 21, 2014 15:35:41 GMT 1
Fergus har en relation til alle der har været Hogwartselever indenfor de sidste 10 år, så han må nødvendigvis vide hvem Cara er. Cara har desuden gået på årgang med Fergus' datter, Kenna. Mon der kunne ligge en relation her et sted?
Derudover er han kollegieoverhoved for Miles og synes lige knægten skulle rubbe neglene og få indkasseret nogle hårdt tiltrængte kollegiepoint. Jeg forestiller mig, at de to måske af og til kommer på kant med hinanden?
|
|
Miles Heeney
Box-navn | Juicy |
Alder | Sytten |
Stilling | Anfører & basker |
|
Post by Miles Heeney on Nov 21, 2014 19:33:30 GMT 1
Jeg beklager de meget langsomme plotsvar!
Theo & Cara: Energisk og frembrusende er jo lige egenskaber Cara holder af. Jeg kunne sagtens se et venskab for mig: måske ét der er kommet på de senere år. Måske den energiske vennetype der kan lide at dyrke motion sammen, evt. Quidditch, hvor Cara kan lære et par tricks af Theo?
Cathy & Miles: Nu er vi jo sådan set halvt igang allerede, men vi ved selvfølgelig ikke hvordan det skal ende. Jeg tilbyder gerne Miles til alt: forføre hende, være hendes første, knuse hendes hjerte, køre hende ned psykisk, you name it. Han ville nyde at lege med et naivt dådyr som Cathy. Især hvis storebror kommer ind over og kommer efter Miles - even better.
Cara & Lucy: Jamen jeg er helt frisk på det. Lucy kan sagtens være totalt mentor-agtig for Cara, selvom det primært vedrører hendes eliksirer. Lad os bare lave en tråd når vi gider, hvor Cara er kommet til skade og besøger Lucy - hvad er det nu hun arbejder med på Mungos?
Cas & Cara: Jeg kan heller ikke se det store her.
Cas & Miles: Disse to må vi næsten kunne finde noget med. De er på samme årgang og må have haft en masse timer sammen. Jeg har lidt svært ved at gennemskue Cas som person, men ud fra hans ambitiøse og politiske side virker han umiddelbart som typen Miles ville grine af. Dumdristig, uansvarlig og sarkastisk er til gengæld bro-egenskaber Miles ville elske. Hvad ville Cas synes om Miles?
Fergus & Cara: Mja, kan ikke se det store med disse to. Lad os gå til Miles!
Fergus & Miles: Mmhhh, fun! Åh, jeg kan godt forestille mig et langt forhold mellem de to. Miles er utvivlsomt én der har været ude i mange problemer og kender Fergus' kontor bedre end nogen anden elev. At Fergus så er rimelig rapkæftede og Miles er provokerende gør nok heller ikke tingene bedre. Samtidig ser Miles måske sin far i Fergus og er derfor halvt inclined til at hade ham, halvt til ikke at ville skuffe ham alt for meget. Og måske ser Fergus en dreng, han håber at kunne rette lidt op på, og som bare trænger til lidt militær opdragelse? Tough love.
|
|
|
Post by Catherina Philips on Nov 22, 2014 9:35:24 GMT 1
Hej Juicy Jeg er med på alle ideer! Jeg synes bare vi skal se hvor det fører hen og så kan vi finde ud af om det bliver så galt at storebror skal involveres. Det gør det nok xD
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Nov 22, 2014 15:44:04 GMT 1
Jeg er totalt game på det du skrev med Fergus og Miles! Fergus vil gerne prøve på at set him straight.
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Nov 22, 2014 16:56:36 GMT 1
Jeg tror Cas synes Miles er lidt af en ubehjælpsom duchebag og den slags har han simpelthen ikke tid til. xD Men de kan jo sagtens strides lidt på et verbalt plan. Ikke mindst hvis Miles render rundt og sweettalker Cathy for at komme under skørterne på hende. Det har Cas ikke rigtig nogen respekt for. Overhovedet.
|
|
|
Post by Mae Clementine Abbott on Nov 23, 2014 17:12:59 GMT 1
Cara og Theo ville passe godt sammen på det punkt. Jeg er game på et venskab, hvor de lærer af hinanden. Helt klart! Derudover har jeg også fået en ny ædelsten til samlingen, som godt vil plotte med Miles. Her tænker jeg måske noget rivaliserende venskab? eller også kan de bare slet ikke lide hinanden? hmhm. idéer?
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Nov 23, 2014 19:30:44 GMT 1
Halløj. Jeg kunne godt tænke mig at tråde med Cara og MIles. Jeg har Philippa, Wez og Magnolia at gøre godt med!
Philippa er treogtyve år, netop vendt hjem fra Europa, og arbejder nu under Oliver Howes far. Hun er min bogelskende individualist, der har svært ved at opfange sociale signaler, og så synes hun multismagsbønner er noget mærkeligt noget.
Så er der Wez. Min 16-årige løve der er i gang med sit sjette år. Ham man kan regne med komme med en masse vittigheder, som vælter over alting, og som giver en lyst til at lave et indre facepalm når man ser at han rækker hånden op i timerne. Wez er indbegrebet er godhjertet, og gør kun alt for at gør folk glæde, men en god ting er at have ham på afstand under en seriøs samtale, for han har det med at afbryde folk på de værst tænkelige øjeblikke.
Og så er der Magnolia. Hun er sytten år, slange og i gang med sit syvende år. Ligesom Miles. Magnolia er ufattelig ambitiøs omkring sin skolegang, samtidig med at alt ikke skal handle om lektier, da det er en mission for hende at vise at de mest ambitiøse elever også kan være sjove. Hun er ikke specielt emotionelt styret og hviler meget i sig selv. En svaghed ligger i at hun føler sig en smule bedre end andre, men viser det sjældent. Hun er ikke bleg for at sige til en person hvis hun synes de opfører sig som en idiot.
|
|
Miles Heeney
Box-navn | Juicy |
Alder | Sytten |
Stilling | Anfører & basker |
|
Post by Miles Heeney on Nov 24, 2014 19:35:07 GMT 1
Cara & Theo: Sweet! Miles & Cas: Okay, det lyder som en plan. Plotmæssigt har jeg ikke de store idéer lige nu. Det kan være det kommer, når vi har trådet med dem engang.
Mae & Miles: Jeg er klar på lidt af hvert. Tilbyder gerne Miles til et gammelt crush, hendes første gang, eller at hun i lang tid måske har været et yndet mobeboffer for Miles. Op til dig.
Cara & Phillippa: Cara er et år yngre end Phillippa, så de har gået sammen på Hogwarts. Dertil er Cara ven med Theodore OG Oliver Howe, så hende og Phillippa må uden tvivl kende hinanden. De er til gengæld dybt forskellige, og jeg ved ikke, om Phillippa ville kunne holde én som Cara ud - én der er fjollet, uambitiøs og uden de store mål i livet.
Miles & Wez: Jeg er altså vild med Wez!! Jeg ville virkelig gerne have en tråd mellem de to, men jeg har ingen anelse om hvordan de forholder sig til hinanden. Ville ønske de kunne være venner, men har på fornemmelsen, at Wez ikke ville godtage Miles svinske side. Så ved ikke, hvad du synes?
Miles & Magnolia: Okay, de kender hinanden. Og det kunne være hyggeligt hvis de havde en lang historie sammen. Who knows, småkærester engang? - hvor der skete noget mellem dem, så det blev opløst? Eller gode venner engang, mens de med tiden er vokset fra hinanden? Eller også er de stadig gode venner? Og selvom Miles konstant prøver at flirte med Mag, så er hun mægtig god til at sætte ham på plads? Det var mange spørgsmålstegn.
|
|
|
Post by Magnolia Dearborn on Nov 24, 2014 19:49:06 GMT 1
Mag: Mange spørgsmålstegn, ja. Men interessante spørgsmålstegn. . . Okay. Jeg tænker de godt kan have været kærester i de mindre klasser, på det tidspunkt hvor hormonerne begyndte at rase rundt, og hvor det at have en kæreste var noget der skulle prøves af. Nu tænker jeg at hvis folk spørger hende; "Hov, var du egentlig ikke kærester med Miles Heeney da i var yngre", så er det et spørgsmål der vil få hende til at sukke dybt, og overveje hvorfor de ikke kan finde på et mere interessant at spørge hende om. xD! Hun vil helt sikkert finde hans opførsel omkring pigerne lam og på grænsen til pinlig, men alligevel tænker jeg at deres tid sammen fik skabt et grundlag som venner mellem dem, der gør at hun ikke har skubbet ham helt væk. Jeg kan dog love dig en masse sætte-på-plads fra Magnolias side af. Tanker? Hahahahahaha. Glemte helt mine svar til de andre to. *griner dumt* Dem får du bare nu så. Wez: Tak! Jeg er også ret frisk på at smide dem sammen. Nej, han er nok ikke helt glad for hans opførsel, men hvordan han er overfor Wez kommer også til at have en væsentlig betydning. Måske er ideen at vi bare smider dem i en tråd sammen og ser hvordan den udvikler sig? x) Philippa: Nej, du har ret, bekendtskaber er nok det bedste vi kan finde på lige nu. Jeg tænker ikke de er slyngveninder, i hvert fald. xD!
|
|