|
Post by Camille Thomas on Nov 27, 2014 15:52:10 GMT 1
Miles & Cam Cam er jo søger for Slytherin, så de kender helt sikkert hinanden! Jeg tænker, at de har et venskab, hvor de snakker nedladende om de andre spillere og er gode til at peppe hinanden op, men Cam er ikke så meget for beskidt Quidditchspil. Hun er totalt med på at lave sjov med de andre spillere, men er ellers reglerne meget tro, og hvis Miles har fyret et nummer af, har hun helt sikkert konfronteret ham med det. Jeg tænker dog, at det ikke påvirker deres venskab særlig meget, og er noget, der altid sker - Cam skælder Miles ud efter en kamp, de glemmer det, og det hele sker igen til næste kamp. Makes sense?
|
|
Miles Heeney
Box-navn | Juicy |
Alder | Sytten |
Stilling | Anfører & basker |
|
Post by Miles Heeney on Nov 29, 2014 13:19:24 GMT 1
Miles & Mags: Det lyder sjovt! De var kærester engang, så meget man nu engang kan være kærester når man er .. femten år? Og jo, nu græmmer Mags sig nok rimelig meget over det, mens Miles bare er sådan, 'hell yeah, nailed that'. Og han kan nok stadig ikke lade være med at tvære det lidt ud i hovedet på hende, og dog stadig behandle hende med en respekt, han ikke viser andre piger. Sounds fun!
Wez & Miles: Det må komme an på en prøve med de to.
Miles & Cam: Jamen det lyder da som en god plan. Og så synes jeg, til en forandring, at Miles ikke ser det mindste seksuelle i Cam. Han kører hende hårdt og til bristepunktet fordi hun er hans søger, og han har nok rimelig mange 'ejerfornemmelser' for hende, hvis du forstår. Og samtidig er de holdkammerater der sagtens kan råbe temmelig højt af hinanden. Yes.
|
|
Philippa Blythe
Box-navn | Mer |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Sekretær hos Howes Husremedier |
|
Post by Philippa Blythe on Nov 29, 2014 13:30:43 GMT 1
Jeg er frisk og føler vi skal have en tråd i gang med det samme!
|
|
|
Post by Camille Thomas on Nov 30, 2014 0:35:36 GMT 1
Miles & Cam Ja, det kan jeg lide! Angående det med at køre hende til bristepunktet, kunne det være fedt, hvis han provokerede hende - så vil hun gøre sit ypperste for ikke at lade ham nyde noget af at være overlegen. Skal vi ikke tage en tråd med dem snarest muligt? Måske én hvor de træner?
|
|
|
Post by Penelope Piper on Dec 1, 2014 15:59:35 GMT 1
Nu fik jeg jo lavet Pip her og hun vil gerne lege med Miles! Jeg tror ikke umiddelbart, at hun vil have være faldet i fælden og været en af Miles' pigebørn, men hun er til gengæld temmelig letpåvirkelig - men ikke særligt naiv!
Så jeg ved ikke, hvad Miles har at sige til det. Jeg kunne godt tænke mig at se, om de måske kunne driste sig til at være venner? Eller måske bare se hvordan de spænder af i en tråd!
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 2, 2015 14:35:48 GMT 1
Nå, bette Miles! Erica vil gerne lege. Hun har jo kun været et år over ham på samme kollegium + han har været hendes anfører på Quidditchholdet, så kender de hinanden - det tror jeg nok! Et eller andet sted, tror jeg gerne at Erica ville have haft posten som anfører. Det er meget "my way or the highway" med hende, så jeg kan dælme godt se dem have været oppe at toppes ved en lejlighed eller ti.
Fyrig, fyrig, fyrig. Du kan selv tage et kig på stikordene i Ericas personlighed. Jeg tænker i hvert fald at der er mulighed for noget fedt spil i mellem de to.
Derudover synes Erica at Alt for Heksene er for nice og måske kunne hun have muligheden for at komme til at snakke med Cara ifb. med sin stilling som assistent for en berømt sangerinde og nu agent? Idk!
|
|
|
Post by Eleanora Sinéad Llewellyn on Jan 4, 2015 14:27:32 GMT 1
Miles Heeney - jeg ved ikke, om jeg bare er masochistisk anlagt, men jeg synes helt klart Eleanora og Miles skal lege! E er anfører for Ravenclaws quidditchhold og målmand. Hun er meget konkurrencemindet, og til tider temmelig flabet. Kan helt klart se de to som rivaler - om Miles skal bruge en, der for en gangs skyld kan håndtere ham, og gør det en flirtende tone, eller om de hader hinanden - eller en mix af de to? Jeg er åben for lidt af hvert!
|
|
|
Post by Winona Whowood on Jan 22, 2015 19:04:27 GMT 1
Nu uden Hogwartselever, har jeg ikke rigtig nogen til Miles. Til gengæld synes jeg vi skal finde ud af noget med Cara. Jeg har:
Dan, der er 21, musiker og en humørbombe. Han var på Gryffindor og han er alles bedste ven. At Cara er to år ældre end ham, ser han ikke som en begrænsning for hverken venskab eller flirt. Hans mor er såmænd også ældre end hans far.
Brody, der er 27 og hot stuff. Jeg ved ikke lige. Vi fik aldrig spillet dem andet end i den der strandede collab, så jeg synes måske lige vi skal samle op på relationen. Brody er sammen med Maggie nu og det går egentlig meget godt. Det kunne være lidt sjovt, hvis Cara var interesseret i at ødelægge det.
Kenna, som har delt årgang med Cara og derfor været hendes klassekammerat. Jeg ved ikke om Cara har relationer med f.eks. Agnes, som er Kens bedste veninde, men et eller andet kunne der godt ske her. Om de så er veninder eller hader hinanden bittert. Hvad føler du for?
Og så er der Erin, Terry, Casimir og Winona, men jeg ved ikke, om der er så meget at komme efter der.
|
|
Miles Heeney
Box-navn | Juicy |
Alder | Sytten |
Stilling | Anfører & basker |
|
Post by Miles Heeney on Jan 28, 2015 9:30:40 GMT 1
Miles & Cam: Den er i vinkel! Han er i øvrigt nok ikke så glad efter seneste Quidditch-kamp...
Miles & Erica: Disse to starutter har vi lagt planer med! Vi må snart have en tråd igen!
Miles & Eleonora: Jeg synes et mix af rivaler og flirt lyder godt, men Miles har sjældent held til at score med den slags forhold - for han kan ikke lade være med at svine dem grumt til efter kampe men alligevel flirte med dem... Ved ikke hvordan E har det med det?
Cara & Dan: At Dan er to år yngre end Cara ser hun bestemt heller ikke som en hindring. Vi kunne finde på masser af tråde med de to.. en tråd efter hun har været til én af hans koncerter... En tråd hvor hun skal interviewe ham til Alt for Heksene... You name it.
Cara & Brody: Cara kunne sagtens ødelægge det for dem! Nok ikke fuldt overlagt, for hun er ikke ondskabsfuld anlagt. Men måske med lidt fejl og forviklinger? Havde du noget i tankerne?
Cara & Kenna: Cara og Agnes er veninder nu, så mon ikke hun også kunne være veninde med Kenna? Især hvis de tre kommer i samme omgangskreds.
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Jan 29, 2015 17:31:27 GMT 1
Cara & Dan - Jeg er frisk på alt, der ikke er Dan bag baren, som serverer mad/drikke (dem har jeg nok af). Efter-koncert interview var måske en idé? Vi ignorerer at hun burde interviewe hele bandet, fordi ingen andre er i spil, tænker jeg. Cara & Brody - Jeg tænker ikke Brody & Maggie rent faktisk skal ødelægges, men bare at der kunne opstå noget ravage, hvis Cara stadig rendte rundt og crushede hårdt på ham, som vi vist snakkede om. Hvis hun ikke ville gøre noget direkte ondskabsfuldt, så kunne det godt være noget forvirring. Hun har jo været sammen med Ajax, i hvert fald og hvis hun er det igen, kunne det f.eks. være, at Maggie fandt hende i lejligheden og Cara sagde, at hun var der for at besøge Brody, selvom det i virkeligheden var Ajax? Idk. Jeg har ikke lige nogen vildt gennemtænkt plan her. Det var bare en tanke. Cara & Ken - Det kan vi såmænd sagtens sige.
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Feb 7, 2015 19:00:20 GMT 1
Cara Banes Felton og Shirley - De arbejder begge to for Alt for Heksene, men dog ikke i den samme afdeling. Derfor tænker jeg dog måske nok godt, at de kan kende hinanden? Shirley er temmelig likeable af natur, men jeg tænker måske at der er nogen, der godt kan synes at det er lidt for meget. Det afhænger af Cara. Offgame vil jeg derudover vildt gerne være med til at få lavet nogle opslag med bladet, så resten af MU også kan nyde det og have noget at sladre om!
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Feb 7, 2015 19:29:52 GMT 1
Miles & Nora Der er en helt sikker relation her da de begge spiller for Slytherins quidditchhold. Måske gode venner når de vinder, mega-uvenner når de taber, og mere neutrale når det ikke er efter en kamp og ikke tilfældigvis kommer til at provokere hinanden. Måske er de endda engang kommer til at dele et kys, men fortryder det begge. Hvad tænker du?
|
|
|
Post by Pádraig Ó Fionnagáin on Apr 2, 2015 20:45:33 GMT 1
Iris & Pádraig De er på samme årgang så de kender helt sikkert hinanden. De deler nogle personlighedstræk og jeg tænker at de måske godt kunne komme godt ud af det med hinanden. Måske få hinanden i problemer, måske ende i konkurrencer om hvem der kan råbe højest og få mest opmærksomhed. Er de venner? Vi kan jo prøve at sætte dem i spil?
Miles & Pádraig Jeg tænker ikke at de har haft særlig meget med hinanden at gøre eller har været specielt interesserede i at have mere med hinanden at gøre, så medmindre du ligger inde med en god ide kan vi måske bare lade den ligge der?
|
|
|
Post by Cara Banes Felton on Apr 18, 2015 18:29:51 GMT 1
Cara & Shirley: Okay, har vi snakket om de to i boksen? Synes jeg kan huske vi aftalte at de var rigtigt gode veninder og... Boede de sammen?Eller er jeg helt forkert på den? Det kunne i hvert fald være rigtigt hyggeligt at have en tråd med de to hekse <3 Miles & Nora: Det lyder perfekt mellem de to. Jeg tvivler dog på, at Miles fortryder at have kysset en så smuk frøken som Nora! Mon ikke det mere er hende, der fortryder? Iris & Paddy: Jeg synes klart de skal være venner! Og meget gerne gennem længere tid! Men lad os prøve dem sammen og se ad... Et spirrende kærlighedsforhold kunne også være skægt, men ved ikke hvad du synes. Miles og Paddy: De kender kun hinanden fra quidditch-banen, men har nok ikke noget med hinanden at gøre privat.
|
|
|
Post by Pádraig Ó Fionnagáin on Apr 18, 2015 19:02:06 GMT 1
Miles & Nora - Fedt, så er det en aftale. Hun fortryder nok mest på grund af hans fantastiske rygte, haha.
Iris & Paddy - Uha, det lyder spændende! Måske begyndte deres venskab i deres første skoletime sammen på Hogwarts? Jeg er fresh, vi sætter dem bare i spil, kunne godt se det udvikle sig i den retning, er enig i at det kunne være sjovt.
Miles & Paddy - Deal!
|
|