|
Post by Gwen on Nov 11, 2014 20:15:29 GMT 1
GWENS PLOTTERGeneva er min politiske gøgler, som er en totalt integreret mugglerfødt heks! Hun afsluttede Hogwarts i 92 og har gået på Slytherin. Hun har været sekræter for Magisk Transport, samt kontoroverhoved for Uautoriseret magi. Hun er en meget opsøgende karakter og kan derfor let sættes sammen med alle. Hun mangler alt fra et flygtigt møde på en af de mange kroer, eller venner, gamle bekendtskaber, fjender - you name it. Hector, som er forhenværende auror og Gryffindor elev, gik ud af Hogwarts i 2102. Han er varulv og kører lidt sit eget dramatiske liv, men skriv endelig her hvis du har en ide. Jeg er åben for det meste x) Lige i øjeblikket hænger han dog lidt i det uvisse.Min Hufflepuff pige på 15 år, femte årgang, som går lidt rundt i sin egen verden. Hun er fast besluttet på at tro på det bedste i folk og meget glad for sin familie, specielt sin bror.Hun er interesseret i kor, drama og quidditch (spiller dog ikke selv). I ferierne holder hun til i Godricdalen. Jeg kan bruge alle former for gøgl til denne unge dame, gerne noget der kunne udfordre hende lidt.Louisa er Maddox familiens yngste medlem og ottendedels willie. Hun er en flyvsk, kreativ sjæl og mangler lidt af hvert, inklusiv hendes første kæreste/skolething. Hun har i øjeblikket teaterdrømme og håber at blive en del af fønixteateret efter Hogwarts.[/span] Wyat er min rigmandssøn, som har arvet Kimæren samt en stor løbende indkomst af sin far. Han kunne godt bruge lidt af hvert, han har faktisk ikke så meget. Venner, flirts osv er velkomne! Aileen er min regulator, halvt skotsk halvt engelsk og fra årgang 03 Gryffindor. Hun er idealistisk og ambitiøs og meget socialt anlagt, jeg tænker hun kender en del mennesker, så bare kom an med alle jeres ideer! Hun mangler både venner, tidligere kærester/flirts - og nye og fjender osv.
|
|
Oliver Howe
Box-navn | taut |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Lærling hos Howes Husremedier |
|
Post by Oliver Howe on Nov 11, 2014 20:50:30 GMT 1
Hector og Oliver har højst sandsynligt gået i samme klasse (Gryffindor, årgang 2103, altså 24 år) og må uden tvivl kende til hinanden. Ollie bor også i hogsmeade nu og ser måske noget til ham en gang i mellem? Hvis ikke intentionelt, så i hvert fald tilfældigt. Oliver har nok haft et ufrivilligt beskyttergen overfor Hector, hvis han har været tilbagetrukken, men har han jo ikke nødvendigvis brudt sig om.
|
|
|
Post by Gwen on Nov 11, 2014 21:24:15 GMT 1
Hector gik så ud i 2102 men jeg tænker godt de kunne kende hinanden. Jeg ved dog ikke hvor meget de støder på hinanden, det skulle lige være hvis Ollie går ind i Ulve Anikvariatet. Hector holder sig virkelig meget for sig selv, men jeg kan godt forestille mig at de har været venner på Hogwarts og det kunne man godt bygge videre på! Han kan trods alt ikke gemme sig for evigt.
(Jeg kom til at skrive min egen alder på karakteralderen i miniprofilen xD)
|
|
|
Post by Carran Reynard on Nov 13, 2014 17:27:30 GMT 1
Opdatering af plottråd - nu med Carran, sjette års elev og Ravn! Plottie plot!
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Nov 14, 2014 8:51:53 GMT 1
Geneva & Lucy Okay. Jeg kan ikke love, at jeg er meget opfindsom lige nu, men jeg synes helt sikkert, at vi skal give disse to et forsøg! Jeg kunne godt tænke mig en veninde til Lucy, men det kommer jo selvfølgelig an på, hvordan de fungerer sammen. Først vil jeg egentlig gerne høre lidt om Genevas politiske holdning. Selv har Lucy en ret rodfast holdning til mugglere, men det har aldrig afholdt hende fra at omgås med dem - altså dem med magiske evner vel at mærke. Men ja - shoot!
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Nov 14, 2014 9:31:57 GMT 1
Som ansat i ministeriet, og specielt som Afdelingsoverhoved følger Geneva ret meget de politiske tendenser i øjeblikket x) Det vil sige at hun er pro-Hallows. Hun er selv mugglerfødt og har integreret sig fuldt ud i det magiske samfund og ser nærmest ikke sin egen familie længere. Jeg tænker godt de to kvinder kan være venner! De kunne jo eventuelt være naboer, da jeg tænker Lucy også må bo i samme område som Geneva.
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Nov 14, 2014 10:11:32 GMT 1
Okay. Jeg genopfriskede lige, hvad The Hallows egentlig stod for, og det er gået op for mig, at Lucy totalt meget også er en Hallow xD Men! Det betyder jo bare, at de helt sikkert kan være venner! Naboer er en super fin idé - så kan de drikke te sammen og snakke om livet. Det, at Geneva er muggler, betyder intet for Lucy; jeg glemte at påpege, at det er ikke-magiske mugglere, som Lucy tager afstand fra - og som jeg jo lige har fundet ud af, har Lucy de samme holdninger som The Hallows, men hun er ikke politisk aktiv. Giver det mening?
|
|
Oliver Howe
Box-navn | taut |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Lærling hos Howes Husremedier |
|
Post by Oliver Howe on Nov 14, 2014 17:04:14 GMT 1
Ok, det lyder jo udmærket Jeg ved ikke, hvad Oliver ville finde på u Ulve antikvariatet, men måske kan man finde på noget
|
|
|
Post by Hector Attwater on Nov 15, 2014 11:43:54 GMT 1
Jeg vender tilbage når Hector er mere social xD Og det er fint Josie, jeg forstod det godt x)
|
|
Theodore Blythe
Box-navn | Spinner |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Målmand og anfører for Tutshill Tornadoes |
|
Post by Theodore Blythe on Nov 15, 2014 16:14:14 GMT 1
nu vil jeg jo vildt gerne plotte med dig, og dine fabelagtige karaktere, men jeg har lidt svært ved at finde på nogle supergode plots. Selvfølgelig kunne jeg godt se at Hector og Theo muligvis kender hinanden fra skolen? Men ellers er min hjerne lidt blank, så i stedet får du et par hurtigt informationer om min troldmand. Han er 27 år, Quidditchspiller og ufattelig udadvendt. Han lider af ADHD, men er aldrig blevet tjekket, fordi hans forældre har levet et meget excentrisk liv.
|
|
|
Post by Hector Attwater on Nov 15, 2014 16:36:10 GMT 1
Hej Spinner! Fedt at du skriver! Ja og Hector er lidt (meget) asocial for tiden. Så han er alligevel ikke den bedste mulighed. Jeg har også lige lavet Catherina Phillips! Hun er 15 og interesseret i quidditch, selvom hun ikke spiller det selv. Ved ikke om det gør det meget bedre, men hun bor også i Godricdalen!
|
|
Theodore Blythe
Box-navn | Spinner |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Målmand og anfører for Tutshill Tornadoes |
|
Post by Theodore Blythe on Nov 17, 2014 13:44:44 GMT 1
Så kan det jo være at Theo har prøvet at hjælpe Cath med at spille Quidditch? hvis det er noget hun gerne vil lærer? Derudover kommer der snart en fin løve på 16-år, som Carran kan få lov til at lege lidt med. Så at du havde brug for nogle piger til ham, så hans ego ikke blev totalsmadret - eller blev? hvad ved jeg. Så jeg tænkte at vi kunne finde på noget spændende mellem dem!
|
|
|
Post by Carran Reynard on Nov 17, 2014 17:43:10 GMT 1
Carran vil meget gerne lege med din løve! Og af hensyn til Cathy spiller hun ikke rigtig quidditch men hun er meget interesseret og kunne godt finde på at bede ham underskrive et billede af ham xD
|
|
|
Post by Lois Lethbridge on Nov 18, 2014 14:08:49 GMT 1
Carran og Lois: Carran og Lois behøver i teorien slet ikke at have noget med hinanden at gøre, eftersom både kollegium og årgang adskiller dem ad. Med det sagt, så ved de sikkert nok, hvem hinanden er. Jeg tror ikke, Lois er særlig begejstret for hans arrogance og fjollede guitar, og derfor irriterer det hende garanteret lidt, at hun ikke kan lade være med at synes, at han er ret pæn.
Catherina og Lois: Cathy og Lois må kende hinanden i et eller andet omfang. De er på samme årgang, de er begge Vejledere, har nogle timer sammen og er desuden bosat i Godricdalen i ferierne. Hvor godt, de kommer ud af det med hinanden, ved jeg egentlig ikke. Jeg tror, de er for forskellige til at blive tætte veninder - Lois forstår fx slet ikke interessen for drama og kor og synes nok, det er lidt morsomt, at Cathy fremstår så naiv.
|
|
|
Post by Hector Attwater on Nov 18, 2014 15:23:21 GMT 1
Carran og Lois Carran synes hun er rigtig pæn og vil meget gerne tale lidt med hende. Jeg har lavet en åben tråd med ham i ugleriet hvis du har lyst! Han er i hvert fald meget interesseret.
Cathy og Lois Catherina bliver nok ikke ved med at være naiv, jeg regner med hun skal til at udvikle sig lidt ret snart. Eventuelt kan du også skrive Rachs plottråd. Hun har hans storebror Adam! Men Cathy vil meget gerne være hendes veninde, måske lidt for meget xD
|
|