|
Post by Camille Thomas on Nov 27, 2014 15:20:45 GMT 1
Carran & Cam Min umiddelbare tanke med disse to er, at Cam finder Carran helt vildt irriterende. Hvis han har forsøgt at lægge an på hende, giver hun han helt sikkert den kolde skulder, men jeg kan samtidig forestille mig, at hun ville elske at irritere ham - og måske også den anden vej rundt?
Cathy & Cam Så mange Ca'ere. Disse to sødlinger har i hvert fald deres interesse for Quidditch tilfælles, men jeg forestiller mig, at Cam nemt kunne komme til at opfatte Cathy som lidt kedelig og derfor have lyst til at hive hende med ud på lidt eventyr, hvis grævlingen har lyst til det? Så kan hendes storebror evt. blive irriteret på Cam, og hvis Cathy også er lidt irriteret på ham for tiden, kan de jo beklage sig til hinanden.
|
|
|
Post by Gwen on Nov 27, 2014 16:14:01 GMT 1
Caleigh - Jeg er ikke helt sikker på jeg forstå dette, Carran er ikke typen der indgå væddemål om andre mennesker. Mest fordi han mener han er lidt above that xD Jeg tænker dog også at selvom de er på alder med hinanden holder Carran sig meget til sine klassekammerater, men vi kan godt smide dem sammen i en tråd!
Camille og carran - Carran kunne hende virkelig godt, men altså.. jesus kristus, den dreng er til alt. I dont even... Nå anyways, jeg har efterhånden fundet ud af at han irriterer de fleste xD men han vil meget gerne irritere hende også, helt indtil hun synes han er helt fantastisk kær!
Cathy og camille - Cathy er ikke kedelig! Hun er på eventyr allerede og er igang med at smide sig selv i armene på Miles! Hun er Lydia i Hogwarts form - eller nej de ender nok ikke med at løbe væk sammen og blive gif. Anyways, jeg tænker godt de kunne have quidditch til fælles, men ud over det ved jeg ikke lige hvor godt de kunne kende hinanden. *grubler*
|
|
|
Post by Camille Thomas on Nov 27, 2014 23:03:56 GMT 1
Carran & Cam I sidste venner er de måske homies alligevel - de kan bare godt lide at være en pine for den anden.
Cathy & Cam Så lad os bare starte ud med et venskab, hvor de har Quidditch tilfælles. Måske får vi en god idé, når vi har smidt dem sammen i en tråd!
|
|
|
Post by Penelope Piper on Dec 1, 2014 16:04:15 GMT 1
Piper og Cathy er i koret sammen, så de kunne sagtens kende hinanden den vej igennem! Måske kunne de være veninder? Jeg er stadig ved helt at gennemskue Pips personlighed, men om ikke andet kunne man jo altid finde ud af, hvordan de spænder af sammen ved at tage en tråd. Penny kan evt. bemærke at Cathy sukker efter Professor Tweedy i løbet af korundervisningen.
|
|
|
Post by Carran Reynard on Dec 7, 2014 13:02:40 GMT 1
Piper og Cathy - Det lyder sjovt! Den er jeg med på, umiddelbart er Cathy lidt en der klinger godt sammen med de fleste så jeg kan ikke se hvordan hun ikke skulle være venner med Piper. Men vi kan da lige smide dem sammen!
Og Mer, der lyder fint!
|
|
|
Post by Noelle Athena Swann on Dec 10, 2014 23:15:27 GMT 1
Heyo! Geneva & Isabel Selene SwannJeg har ikke et helt bestemt og gennemtænkt plot i tankerne på nuværende tidspunkt, men kunne det ikke være skægt med et eller andet twistet plot, nødvendigvis ikke venskabeligt, imellem disse to eks-slytherin fruer? Hector & Noelle Athena SwannDu skriver, at hector søger gamle venner.. og der vil jeg gerne smide Noelle, hvis du kan bruge hende til et eller andet. Ikke kun som gamle venner, for jeg er åben overfor alt. Hvis Hectors personlighed bare er fornuftig og moden nok, så skulle det nok gå imellem dem. Ellers kunne de også sagtens mødes in game. Det var lige hvad jeg fandt so far.. Tøv ikke med at komme med et helt andet foreslag til plots ^^
|
|
|
Post by Deleted on Dec 21, 2014 2:55:08 GMT 1
For min skyld kan det være både Catherina og Carran som kan lege med Jeremy, hvis du er interesseret? De er jævnaldrende jeg ser ikke umiddelbart nogle forhindringer for dem.. Personligt er jeg mest tændt på Catherina.. Hun kan lide quidditch og Jeremy kan lide piger, som kan lide quidditch... xD /S-Freak
|
|
|
Post by Catherina Philips on Dec 21, 2014 3:05:01 GMT 1
Hej Mille, det er nogle fede ideer jeg gerne vil bygge videre på!
S - Ja Catherina ville være mere end interesseret i den ældre angriber og hun er meget glad for quidditch på en meget tøset og 'quidditchspillere er pæne' måde
|
|
|
Post by Deleted on Dec 21, 2014 3:07:28 GMT 1
Det var præcis min tanke også... ^^ Han kan godt lide at blive beundret..
|
|
Lyra Lowell
Box-navn | Gwen |
Alder | Nitten |
Stilling | Reservesøger for Appleby Arrows |
|
Post by Lyra Lowell on Dec 22, 2014 20:41:03 GMT 1
Lyra LowellNy karakter tilføjet til den mega lange liste! Skriv endelig hvis i har lyst til at plotte med den dejlige reservesøger på Appleby Arrows! Hun holder mest til i Godricdalen, men kan dog sagtens besøge Hogsmeade en gang imellem!
|
|
|
Post by Deleted on Dec 22, 2014 20:47:52 GMT 1
Uhh... Hende kunne Jeremy da også godt tænke sig at snakke med.. Engang.. Når jeg har lidt færre tråde kørende.. Han håber jo på at blive quidditch-spiller, når han er færdig på hogwarts..
|
|
Lyra Lowell
Box-navn | Gwen |
Alder | Nitten |
Stilling | Reservesøger for Appleby Arrows |
|
Post by Lyra Lowell on Dec 22, 2014 20:55:17 GMT 1
Uh det vil jeg skrive bag øret! Lyra har også været angriber på Gryffindors quidditchhold ligesom han er nu
|
|
|
Post by Líle Ó Fionnagáin on Jan 10, 2015 21:57:54 GMT 1
Carran & Líle Jeg er helt sikker på, at de her to kender til hinanden. De går på samme årgang, og samme kollegium. Jeg tror, at Líle finder Carran som en utrolig spændende person, og ikke det mindst irriterende. Nok mest fordi hun selv kan være utrolig irriterende med sin livlighed og kreativitet. Hun vil helt klart elske, at han forsøger at spille på en guitar, selvom han ikke er så god.
|
|
|
Post by Gwen on Jan 11, 2015 15:54:48 GMT 1
Tak fordi du skrev i min plottråd men jeg har lige deaktiveret Carran og regner med at beholde ham der >< det må du undskylde!
|
|
|
Post by Raphael Gairden on Jan 20, 2015 19:33:31 GMT 1
Hector Azalea - Min nye karakter, som ikke er godkendt endnu, har gået på samme årgang som Hector. Hun gik dog på Hufflepuff i sin tid. Jeg tænker, at de ikke kan undgå at kende hinanden og muligvis have været venner?
Catherina Lìle - De gå ganske vidst ikke på samme kollegium eller samme årgang, men de bor begge to i Godricdalen, når de ikke er på Hogwarts, så jeg tænker at de alligevel kender til hinanden?
Louisa Raphael - De går på samme årgang og må helt sikkert kende til hinanden, de har jo også timer sammen. Kan Louisa bruge ham til noget som helst?
Lìle - Hun går godt nok en årgang under Louisa, men også på Ravenclaw og så bor de begge to i Godricdalen.
|
|