|
Post by Lois Lethbridge on Nov 18, 2014 17:27:12 GMT 1
Carran og Lois: Cool! Smider hende derind i løbet af aftenen! Cathy og Lois: Du godeste, hun lyder som én, Lois godt kunne finde lidt irriterende, uden helt at være kynisk nok til at påpege det! Vi kan måske sætte dem sammen i en lektion engang - de har vidst Eliksir og et-eller-andet andet sammen - eller noget i den dur. Holder dog mine tråde lidt på minimum her i begyndelsen, så vi kan måske have den i ærmet til senere?
|
|
|
Post by Catherina Philips on Nov 18, 2014 17:42:01 GMT 1
Det lyder fint, lad os gemme dem til senere!
|
|
|
Post by Nichole Jones Chery on Nov 18, 2014 19:22:38 GMT 1
Cath & (mandlig puffer) Karakter ide: alder 14-16. Mugglerfødt. også glad for quidditch (Spiller evt på puffer holdet) holder sig en smule for sig selv og interesser sig for mange muggler ting, fx at spille guitar hører muggler musik og få et job i den verden når han bliver vokset. Bare lige hurtigt
|
|
|
Post by Carran Reynard on Nov 18, 2014 19:26:55 GMT 1
Lyder spændende! Cathy vil sikkert være voldsomt interesseret i hans muggler musik og alt det andet også - desuden også muggler teater! hvis han ved noget om den slags. Og ja hun er meget glad for quidditch, men tør ikke spille det selv. Hun går jo på femte årgang, så det ville da være fedt hvis han gjorde det samme, men sjette kan også fungere! Hvilket fc havde du tænkt dig? x)
|
|
|
Post by Nichole Jones Chery on Nov 18, 2014 19:31:22 GMT 1
|
|
|
Post by Catherina Philips on Nov 18, 2014 20:24:11 GMT 1
Uhh gode faceclaims begge to, hvordan kan man vælge ? XD
|
|
|
Post by Nichole Jones Chery on Nov 18, 2014 20:26:15 GMT 1
Det ved jeg heller ikke! men enten eller hvad synes du så om det? Deres relation kunne være gode venner, og så er de jo i "den" der alder
|
|
|
Post by Gwen on Nov 18, 2014 21:16:40 GMT 1
Du skal være velkommen til at vælge frit, jeg synes begge er dejlige. Det er dog lidt svært at lave en karakter der hører mugglermusik, da der ikke rigtig er nogen måde han kan gøre det på - men han kan jo stadig godt kunne lide det! Og husk på at det er et alvorligt valg at tage et job i mugglerverden og det ikke ligefrem er noget folk de synes er fedt xD man skal også betale afgifter til ministeriet
|
|
|
Post by Nichole Jones Chery on Nov 18, 2014 21:29:54 GMT 1
Det med musikken hænger mest sammen med at han har en guitar. Nok kan han ikke lytte til det mens han er på skolen, men kan når han er hjemme. Her vil han også have kendskab til muggler musik og ikke det som de fleste andre på skolen hører At han drømmer om et mugglerjob er self ikke særlig velset i magi verdenen, men hele hans liv har før hogwarts været i den verden. Hans fremtid er jo stadig ikke bestemt, men han har jo lov til at drømme sig væk i at blive landmand eller hvad man nu kunne forstille sig
|
|
|
Post by Catherina Philips on Nov 19, 2014 12:36:36 GMT 1
Ah ja, man kan meget med en guitar! Cathy mener desuden godt at han kan blive landmand og kombinere det med at være magiker, der er mange der sælger grøntsager og andre madvarer på markedet i Godricdalen!
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Nov 20, 2014 0:04:25 GMT 1
Carran & Cathy
Callie & Cas
Fornemmer vi et mønster?
Vi skal tråde <3
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Nov 20, 2014 20:46:22 GMT 1
Ja vi skal da! *hiver Em med ud og tråde*
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Nov 21, 2014 0:57:23 GMT 1
Weekend-tråderi (hvis vi får tid til det mellem adminmadness og min opgave).
|
|
|
Post by Ewan Froggenhall on Nov 26, 2014 16:04:07 GMT 1
Karakter in the making Hej alle! Jeg tænkte at jeg ville smide Ewan ud, ligesom så mange andre har gjort det, inden han er helt færdig. Jeg er faktisk slet ikke begyndt på ham. Indtil videre ved jeg at han skal være journalist for Profettidende, Gammel Slange, Fergus Froggenhall's lillebror, 30 og gammel og ellers.. hm.. det er vist det! Jeg kunne rigtig godt tænke mig at putte nogle relationer på ham inden jeg laver ham, da han trods alt er 30 og godt kunne bruge lidt eks kæresteri, romancer, små flirts og en masse venner Desuden måske enkelte der ikke kan lide ham, da jeg forestiller mig han er en pisse irriterende journalist xD
|
|
|
Post by Caleigh Fionnaoch on Nov 27, 2014 14:17:49 GMT 1
Carran Min første tanke var et 'du tør ikke date Caleigh'-væddemåls forhold. Tanker? Hun går 3 årgange under ham, men er kun 1 år yngre.
|
|