|
Post by Azalea Holmwood on Feb 7, 2015 13:26:51 GMT 1
Oliver Morecambe YoungCleona ville ikke holde fingrene for sig selv. Og eftersom de tre, Bea, Ollie og Cleo har kendt hinanden siden deres første dag på Hogwarts, så kan de jo kun være venner de tre (jeg skal lige have skrevet i Rach's plottråd. Og så minder det mig om Harry/Ron/Hermione trekanten xD). Hun synes, at Ollie er blevet utrolig lækker med tiden, og finder ham en smule distraherende, især når hun bare gerne vil flå spilleruniformen af ham. Shirley FelbriggAzalea og hende har gået på samme kollegium med et års forskel. g min heks er utrolig vild med sladderbladet. Jeg ved ikke, om de minder for meget om hinanden til at kunne være venner?
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 7, 2015 16:13:09 GMT 1
Agnes og Aileen - Det lyder sjovt. Det synes jeg vi skal gøre noget ud af, det samme med Maggie og Aileen! Hav alle trådene!
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Feb 7, 2015 19:20:42 GMT 1
Cleona Ashworth - Ollie prøver at holde sig i skindet, men det kunne nu være meget sjovt, hvis det ikke lykkedes! Evt. i en brandert - det er der det plejer at gå galt for ham. Men jeg tænker det kunne være fedt at prøve dem af, bare lige for at se, hvordan de i det hele taget spænder af sammen? Derudover er Shirley gennem Alt for Heksene naturligvis også interesseret i Cleona - og synes endnu en intern spilleraffære (udover Riley og Bea) kunne være interessant! Azalea Holmwood - Jeg har det lidt som med Cleona og Ollie. Lad os prøve dem af og se hvordan de fungerer? Enten er de typerne der er lidt for søde, til at den anden kan holde det ud, eller også spiller de godt sammen. Det kan lidt gå begge veje i min optik.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 8, 2015 14:15:23 GMT 1
Oliver Morecambe Young & Cleona Jeg er med på at prøve dem af! Hvis Rach er med på den, så kan Bea, Ollie og Cleo have en ret god vennetrio? Inden Ollie og Cleo drikker sig fulde xD Shirley Felbrigg & Cleona Hun skal være velkommen til at snakke med den letlevende heks på ethvert tidspunkt! Shirley & Azalea Det var også det jeg tænkte, men lad os prøve dem ad, så vi kan se, hvor de står henne i forhold til hinanden. Jeg smider lige Agnes Tweedy ind! Cleona og Azalea ville være meget beæret, hvis Agnes vil være deres skrædder! Især når nu Madam Malkins laver spiller uniformer. Og Az er til specielt designede kjoler. Så de kan sagtens kigge forbi Agnes til en tråd xD
|
|
|
Post by Oliver Morecambe Young on Feb 8, 2015 16:18:05 GMT 1
Jeg er game. Så skal Rach måske bare lige lure med Beatrice Sinclair Ivory, for at vi kan snakke om hvordan de har det med hinanden, de tre, gamle holdkammerater. Jeg er game på begge med Shirley og Agnes er også totalt med! De er så evigt velkomne.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 8, 2015 16:49:15 GMT 1
Skal vi vente med at smide Ollie og Cleo i en tråd, til vi har snakket med Rach?
Skal vi starte en tråd med dem nu, eller vil du vente lidt?
|
|
|
Post by Alastair Ó Catháin on Feb 8, 2015 20:54:53 GMT 1
Oliver Morecambe Young & Maeve O'MalleyJeg har lidt gjort det til mit projekt at omringe quidditch-uinteresserede Maeve med så mange quidditchspillere som jeg kan. Hende og Ollie har været på samme årgang men ikke samme kollegie, de er meget i samme konstellationer, hele nittenårsgruppen og sådan, og hvis han bliver involveret med Sio og Cleo kom der i hvert fald til at opstå mere af en relation der. Jeg tror iøvrigt at hun vil FORSØGE sig at holde sig udenfor hans sukkende harem, nu må vi se hvordan det går, men i hvert fald hvis der begynder at være noget med hendes storesøster kan hun jo komme med små ikke helt hjælpsomme kommentarer fra sidelinjen eller noget. Shirley Felbrigg & Ajax RhodesJeg ved ikke helt hvad de her ville synes om hinanden. Men kan ikke lade være med at bemærke at sladder er netop sådan noget Ajax IKKE har lyst til at have med i sit blad, så det kunne være lidt sjovt at spille på deres forskellige positioner.
|
|
|
Post by Charlisa Beaumont on Feb 8, 2015 21:05:25 GMT 1
Agnes og Charlisa er samme alder. Jeg tror Charlisa er fascineret af Agnes og til dels ønsker at være som hende. Alt lige fra klæder til at hun tør stå ved sine ord. Charlisa tror nemlig på præcis de samme ting som Agnes, men er bare langt mere tilbageholdende, da hun har ladet sin bror tage styringen i så mange år. Jeg kunne måske godt se dem som veninder. Charlisa arbejdede som skrædder for et par år tilbage ved Det Magiske Målebånd, til en påtrængende kunde gjorde at hun måtte opsige jobbet. Charlisa er også ligesom Agnes mugglerfødt.
Oliver og Charlisa - der er fire års forskel på dem. Det har betydet noget under Hogwarts, men nu ser jeg ikke at det skulle have en vitterlig betydning for plotmuligheder. Charlisa føler sig i hvert fald ikke meget mere ældre og moden end da hun gik ud. Måske han tager et smut forbi Den Tørstige Hat? Så kommer Charlisa i hvert fald gerne forbi og er den søde og dejlige servitrice overfor ham.
Erica og Charlisa - Charlisa arbejder på Den Tørstige Hat, så de kender helt sikkert hinanden. Jeg kunne godt se dem have et anspændt forhold, for jeg tror at Ericas personlighed er for stor en mundfuld for min Charlisa!
Det er umiddelbart de relationer jeg lige fik ideer til, men er jo vild med alle dine, så du kommer bare med ideer, hvis du har nogen! Og dine tanker til overstående, selvfølgelig!
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 8, 2015 22:12:13 GMT 1
& Maggie
Hvis nu Zeke gerne vil have en drage, er Maggie så ikke den rette at komme til? Han kunne nemlig godt tænke sig at udleve en livslang drøm om at slippe sådan et lille beskedent væsen løs i gågaden i Hogsmead. Her må hun selvfølgelig gerne kalde ham komplet vanvittig, det vil klart være det mest fornuftige & Fergus
Ti år på Hogwarts, så må Zeke jo have været en af hans elever. Lige det der med at frygte folk, er ikke ungens stærke side, men eftersidninger har der til gengæld været masser af! Så, næppe nogen helt god relation der. & Eldridge
Igen, Zeke er typen, der kan finde på at lukke drager løs eller fylde en kro med basilisker, bare fordi det morer ham, så hr. jakkesæt her og han kommer næppe særligt godt overens. Generelt står Eldrige bare for alt det kedelige ministerielle som Zeke hader. Det kunne de så snakke om over en kop varm kakao eller en scones & Shirley
De er lige gamle, men de har næppe gået i de samme kredse i deres Hogwarts tid. Derfor kan de selvfølgelig godt kende til hinanden og specielt Zeke har været lidt af en ballademager, så han har nok haft et rygte, der løb foran ham på gangene.
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Feb 22, 2015 11:37:47 GMT 1
Maeve O'Malley - Jamen, the more the merrier. Om ikke andet kan Ollies vennekreds af pigebørn godt bruge nye medlemmer. Min fornemmelse er at Sio og Cleo måske oftere kommer hjem til/bliver inviteret hjem til Brody og Ollie end omvendt, men Maeve skal altid være velkommen til at følge med. Deres hus er lidt en banegård, som Vegas så smukt sagde det. Ajax Rhodes - Jeg er game. Nu synes Shirley jo egentlig ikke, at sladder er noget af det mest nice der findes. Til gengæld vil hun egentlig hellere ende med at skrive personportrætter. Det til side ville det dog ikke være umuligt at nogen fra Alt for Heksene lige blev sendt ud for at forhøre sig, hvis de fandt ud af at Søgeren havde fået nogle attraktive billeder eller informationer? Charlisa Beaumont - Jeg forestiller mig at Agnes altid har haft en ret stor vennekreds, så jeg er helt game på Charlisa og Agnes som veninder. Måske skulle man prøve dem af sammen? Så kunne de også få sig en lille snak om den politiske dagsorden. Ollie kommer jævnligt på Hatten, når han har været hjemme at besøge sine forældre. Han vil skam gerne have en kop kaffe serveret af kønne Charlisa. Det kunne være meget sjovt, fordi de ikke kender hinanden i forvejen - modsat alle andre, der synes at have gået på Ollies kollegium og årgang. Erica og Charlisa skal jo have en tråd, fordi roulette. Jeg ser det blive skægt. Ezekiel Winterheart - Ehehhee. Freak. *Maggie bakker lidt* - Men hun vil dog altid gerne tale om drager. Nu har Fergus ikke noget udpræget behov for at gøre sig frygtet - faktisk overhovedet ikke - men han vil gerne respekteres. Med det sagt tror jeg dog også, at han synes at Ezekiel er en møgunge, så ingen kærlighed tabt der. Jeg ved dog ikke om der er noget reelt spil i den relation? Eldridge er på samme måde dybt, dybt, dybt uinteresseret i Ezekiel, fordi de praktisk talt er som nat og dag. Det kommer vel næppe som nogen overraskelse at han er lidt en snob og han beskæftiger sig generelt ikke med folk, der er så lavpraktiske. Han skal dog gerne holde lidt øje med om Zeke får sagt lidt for meget om Ministeriet. Så kan de evt. tage sig en hyggesnak i en afhøringscelle. Det er ikke sikkert, at Shirley og Zeke har haft meget med hinanden at gøre, men der er dog en mulighed, hvis Zeke har en relation til @bas, der har delt sovesal med Ezekiel - Shirley og han har nemlig været sammen på det tidspunkt. Med det sat til side, tror jeg at Shirley ville have det meget splittet med ham. Hun er lidt goody two shoes, værende datter af to magikere i Højmagiratet og måske lidt som man ville tænke "præstens pige" i en amerikansk komedie. Hun har bare lidt en svaghed for håbløse tilfælde, overbevist om at hun kan hjælpe dem på en eller anden måde. Det kunne såmænd godt strække sig til Zeke. What say you?
|
|
|
Post by Isabel Selene Swann on Feb 22, 2015 13:02:57 GMT 1
Hey hey you you. Skrev lige i Emmas plottråd omkring et bekendtskab imellem Dan, Noelle og Isabel. Isabel og Noelle har i ferier og hen over sommeren crashet på den tørstige hat, spenderet lidt af deres ferier og bare chillet derhenne, men så vidt jeg forstår er Erica Dans lillesøster, hvilket jo så kunne få bekendtskabet til at 'gå ud over' hende også Jeg tænker, at de fire kunne have hængt ud sammen imens Noelle og Isabel har haft et par sleepovers på den tørstige hat og desuden har Isabel også gået på Slytherin, dog to årgange over Erica, men af personlighed minder de meget om hinanden. Er du på?
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 22, 2015 13:22:45 GMT 1
Eldridge må gerne tage en snak med Zeke i en afhøringscelle. Zeke har et mål om at komme alle regulatorerne igennem (Når han opdager, at der er noget, der hedder regulatorer). Hvis Shirley gerne vil hjælpe håbløse tilfælde, så må hun hjertens gerne se Zeke som et projekt. Hun kan selvfølgelig også allerede have gjort det og fundet det umuligt? Hvis hendes forældre er i Højmagiratet, så kunne de også have kendt hinanden fra små, fordi Zekes far er højesteretstroldmand og forældrene evt. kunne have en eller anden relation. Resten var der vidst ikke så meget med. Men så er der jo kommet Jackie; Oliver: Holdets nyeste medlem får nok en del opmærksomhed. Jackie mener naturligvis, at han har talent, men hun havde nok ønsket, at han havde fået en lidt mere 'blid' overgang til professionel Quidditch og hun holder helt sikkert øje med, at presset ikke bliver for meget for ham. Derudover er han jo en cute, meget meget, ung mand.. Fang nogen lyn og så skal hun nok blive glad for Ollie
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 23, 2015 0:02:18 GMT 1
Lav en Hogwartselev! Derudover:
Erica og Ophelia har været holdkammerater. Ophelia synes måske Erica er lidt lidt vel ud over det hele, meeen... Idk. Bekendtskab? Måske hater de lidt på hinanden. Måske skal vi ping-ponge for at finde på noget mere interessant. Vi kan jo sagtens brygge noget kompliceret.
Fergus er sej! Oph er fangirl. Lige om lidt, når jeg claimer kollegiepoint, får Slytherin sig vist lidt af et boost.
|
|
|
Post by Nicholas Dearborn on Feb 25, 2015 18:57:40 GMT 1
Til Niiight Nicholas og
Agnes - Well han får garanteret syet sit tøj hos hende, men ud over at de er ret forskellige aldersmæssig og holdningsmæssigt. Jeg har ikke så meget til hende, men sig endelig til hvis du har ideer!
Maggie - De arbejder begge i ministeriet, men hun har vel været væk det meste af tiden han har været ansat. Hm hm.
Ollie - Hm altså der er to år imellem dem og forskellige kollegier, men Nicho kunne godt bruge nogle venner, de bor jo desuden begge på Fønixengen.
Eldridge og Erica kunne han måske godt kende overfladisk, men ud over det har jeg ingen ideer.
Shiiirley - well de er fætter og kusine self og ud over det tænker jeg bare vi skal holde ved det vi har snakket om. Kunne virkelig godt en tråd med dem!
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Mar 14, 2015 22:08:43 GMT 1
Owain in da house. Med hjemmestrikkede veste og en blok flagrende i den ene hånd. Han vil meget gerne lege med specifikt Shirley, Erica, Agnes og Magdalene. Alle de unge damer, åbenbart. Der er vist ingen han direkte har delt årgang med eller været på kollegium med, så vi er ude i bekendtskaber, der nok først rigtig har udviklet sig efter skolen. Shirley som fjerne kollegaer, måske? De kan godt være kommet lidt nærmere hinanden på den måde, selvom Owain nok ikke kan lade være med at se lidt ned på det Shirley laver. *ahem*
Erica har han ingen rigtig grund til at kende, men jeg kunne bare godt se de to have en god ping-pong med hinanden! Idéer?
Agnes. Eh. Måske har jeg ikke noget alligevel. Det skulle da lige være hvis han kom til at blive viklet ind i noget omkring modstandsbevægelsen - som iagtager og rapporter?
Maggie kunne jeg godt se have kendt ham gennem noget skolerelateret. Evt. en af klubberne dengang? Jeg kunne forestille mig et positivt bekendtskab? Ikke så dybt, måske.
Eller, Fergie og Burrito kommer bare, hvis de vil lege også.
|
|