|
Post by Winona Whowood on Jan 22, 2015 18:58:16 GMT 1
Åh Eldridge. Men nej, det var ikke ham jeg kom for. Derimod for at plotte Winona og Fergus, som af gode grunde må kende hinanden fra skoletiden. Jeg ved ikke hvad du tænker. Umiddelbart tror jeg, at Win betragter Fergus som lidt af en ukultiveret vildmand, men det kan også være, at den opfattelse har udviklet sig over tiden? Mht. Eldridge, kan der dog sagtens være et overfladisk bekendtskab fra Kimæren og evt. også ministeriet? De er trods alt begge højt på strå og aldersforskellen betyder jo ikke, at de ikke kan tale sammen. Jeg tror jeg vil konstatere lidt på tværs, at Winona ikke gider have syet sit tøj hos Agnes, men i stedet vælger en kollega, der er lidt mindre mugglerinspireret.
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Jan 24, 2015 22:23:54 GMT 1
Puha. Jeg tror også at Fergus holder sig på sikkerhedsafstand fra Winona. Nok har han noget med stærke kvindefigurer, men bestemt ikke kun godt. Han har ikke ligefrem lyst til at gennemgå hele Isla-misæren igen. Så jeg ved ikke. Måske er min opfattelse af Winona helt ved siden af. Jeg ved det ikke. Jeg tror måske han er lidt forudindtaget - men det afhænger lidt af deres forhold i skoletiden også. Der har han været temmelig højt på strå, ham Fergus.
Det lyder fint med Eldridge og Agnes. Jeg tænker Eldridge og Winona er ligesindede, men de har nok ikke nogen dybere relation end at de måske sludrer af og til? Jeg ved ikke. Agnes er forstående og håber at Win finder det hun søger et andet sted. Hver sin smag.
|
|
|
Post by Winona Whowood on Jan 25, 2015 18:11:17 GMT 1
Bwahaha. Jeg ser ikke helt Winona som optaget af de samme ting som Isla. Isla er vist mere overfladisk end Win er, selvom deres garderober er lige bling bling og pelsværk. Win kan godt lide politisk magt og er ekstremt pro-ministeriet (well, duh). Men de to damer har et hate-hate plot kørende, så der er sikkert ret mange ligheder. Idk. Onwards!
Et eller andet teenageplot kunne være fint. Måske var de venskabelige som børn, men så kom hormonerne og de drev fra hinanden? Jeg synes det ville være en skam ikke at udnytte deres alderstæthed, men det kan gå i så mange retninger og det behøver ikke alt sammen være som taget ud af en Danielle Steel roman, jo.
Eldridge og Winona som ligesindede lyder fint. En sludder for en sladder på kimæren. Yeds. De er vist også de eneste i spil lige nu, nærmest, som rent ingame kender til P.R.U.S. More will follow (forhåbentlig).
|
|
|
Post by Liliana Lowell on Jan 27, 2015 14:27:04 GMT 1
Ollie & Liliana - Tænkte at han har gået på skolen et år over hende, så chancerne for at de har snakket er vel egentligt rimelig store?? Hun var Gryffer og ved ikke med ham men måske der har været noget romance der er gået fra akwaded til måske godt nu??
Eldridge & Liliana - Ved ikke hvorfor men kunne godt lidt se at de to måske havde/har haft et hemmeligt forhold, netop fordi der er de år i mellem dem skal det være hemmligt?? - det var bare en mærkelig ide jeg fik xD
Sorry kunne ikke finde på andre eller andet lige nu...
|
|
|
Post by Líle Ó Fionnagáin on Jan 27, 2015 15:02:17 GMT 1
Okay Night, jeg forsøger at komme med et godt bud på nogle relationer. Jeg lover ikke, at det bliver forståeligt (kaffemaskinen på arbejdet er gået i stykker...) Oliver Morecambe Young & Lìle Selv om Ollie er tre år ældre end Lìle, kan hun da godt huske, at han spillede for Gryffindors quidditchhold. Og hun har sikkert bandet ham langt væk, når de har vundet over Ravenclaw. Og så har hun sikkert bandet over sig selv, at synes han var en fremragende spiller. Lige som sin storebror. Dog ville Lìle ikke drømme om, at sammenligne disse to. Det er hun alt for fornuftig til. Jeg tænker, at hun er en stor fan af Ballycastle Bats, og især af Ollie. Hun kan selv godt lide at tegne, så der har han helt sikkert rykket endnu længere op på en piedestal hos den ellers så fornuftige pige. Hun vil i hvert fald meget gerne være venner med ham. Og hvis du har nogle yderligere idéer, eller Ollie kan bruge hende til noget helt andet, så sig endelig til. Eldridge Engleford & Azalea De arbejder ganske vidst begge to i ministeriet. Det er det eneste sted jeg lige kan komme i tanke om, at de skulle kende hinanden fra. Aldersforskellen imellem dem er for stor til, at de har kendt hinanden på Hogwarts. Hvis du kan se noget mellem disse to, så siger du bare til. Og ellers, hvis du har nogle gode idéer til Raphael, eller du synes nogle af dine andre karakterer kunne kende nogle af mine små poder, så sig til
|
|
|
Post by Oliver Morecambe Young on Jan 27, 2015 17:55:20 GMT 1
Winona Whowood - Nahw. Men jeg tænker nemt, at man kunne tro det, hvis man ikke kender hinanden lidt bedre. Men hvis de kender hinanden fra skoletiden, er det næppe aktuelt. Og det er jeg personligt mest på. Det kunne evt. være sjovt til fortidstråde, også. Hvad mener du i øvrigt med at alt ikke behøver at være Danielle Steel? Pfff. Men altså. Winona ér - modvilligt indrømmet - nok så tæt på Fergus' type, som man kommer. Han kunne potentielt have stræbet efter hende i skoletiden. Alternativt kunne de også clashe grumt. Det kommer an på så meget. Liliana Lowell - Ja, de kender nok uden tvivl hinanden. Ollie er ogå Gryffindor og han er i øvrigt venner med Lilis storesøster Lyra og har været hjemme og besøge dem før. Faktisk er det ikke mere end en måned siden at han var der sidst. Men jeg tænker nok at deres forhold er det, at han har været venner med hendes storesøster, så hun har lidt bare været Lyras lillesøster. Der kan godt have været et impulsivt kys eller noget lignende i skoletiden, der er blevet akavet af det faktum, at han netop er venner med Lyra. Jeg ved ikke. Hvad siger du? Eldridge har været sammen med en de sidste to år (det stoppede i sommers) så jeg tror, det har været svært at nå. Umiddelbart vil jeg sige, at Lili nok heller ikke ligefrem er Eldridges type. Líle Ó Fionnagáin - Jeg er ikke sikker på, at han kan huske hendes fra skoletiden, medmindre hun selv har spillet på Ravenclaws Quidditchhold. Og det har hun ikke, vel? Derudover ville han været forundret over at have fået en fan og næsten helt genert over det. Det kunne der måske godt være noget i? Jeg tror aldersforskellen er for stor til at de har været venner i skoletiden. Hun har ikke nogle ældre søskende, har hun? Eldridge og Azalea kender helt sikkert hinanden. Eldridge har arbejdet som Obliviator i samme afdeling som Azalea i op mod fjorten år (mener jeg), så han har uden tvivl haft mere end en enkelt samtale med sekretæren. Jeg tænker måske at der har været noget lettere stereotypisk flirten med sekretæren (hun er jo pæn), så måske er de glimrende på talefod med hinanden? Jeg tror han finder hende ret tiltalende, men han er nysgerrig omkring om hun kun er naiv og føjelig (vurderet ud fra hendes personlighed) eller om hun rent faktisk har en rygrad.
|
|
|
Post by Liliana Lowell on Jan 27, 2015 18:13:05 GMT 1
Ollie & Liliana - Lyder fint, så noget. Storesøsters ven som godt kan lide hende eller??
Eldridge & Liliana - det helt cool ^^ var også bare en mærkelig ide jeg fik ^^
|
|
|
Post by Líle Ó Fionnagáin on Jan 27, 2015 19:15:36 GMT 1
Oliver Morecambe Young & Lìle Hun har ikke nogle ældre søskende, og hun ville nok heller ikke have gjort sig bemærket hos ham, dengang han gik på Hogwarts. Men det med, at han ville blive genert over at have en fan, det kan jeg godt lide. Og hun skal nok sørge for, at gøre sig bemærket nu, hvor hun har fundet sin indre fangirl frem. Eldridge Engleford & Azalea Jeg kan nemt se dem have haft en kontorflirt, og hun vil helt sikkert være betaget af ham, og uden tvivl tiltrukket af ham også. Åh, det kunne være morsomt! Han skal være velkommen til at prøve hendes rygrad af (hun fortæller ham i hvert fald ikke, at hun er muldvarp for Hector xD).
|
|
|
Post by Oliver Morecambe Young on Jan 29, 2015 16:39:26 GMT 1
Ollie og Liliana - Jah, eller i hvert fald måske nok har kunnet. Det kan godt være at han er kommet lidt væk fra det, nu hvor han er begyndt at spille professionel Quidditch. Så er der jo meget at tænke på, andet end crushes fra skoletiden. Men der er i hvert fald noget. Jeg tænker også det afhænger af hvordan de spænder af i spil.
Ollie og Líle - Fans er nice. Jeg er fan. (ha)
Eldridge og Azalea - Fedt! Jeg er game.
|
|
|
Post by Liliana Lowell on Jan 29, 2015 16:49:47 GMT 1
Oliver Morecambe Young & Lil - Nej det er også fortåeligt nok.. tænker at det har været sådan lidt mærkeligt for Liliana først at se ham efterfølgende, men nu er hun jo med til de kampe hendes søster er med til (også selvom Lyra ikke spiller) - med mindre Liliana har arbejde
|
|
|
Post by Winona Whowood on Jan 29, 2015 17:37:57 GMT 1
Win & Fergus
Jeg mindes ikke hvad jeg mente, men pyt med det. *hun vrikker lidt* Jeg tænker måske det kunne være meget fint, hvis de har haft en relation, hvor de lidt nød at fyre spydige bemærkninger af til hinanden. En slags hate-friendsship-kinda? Måske gør de det stadig, men under den fælles, tavse aftale/viden om, at det mest er for sjov? "Er din boggart en barberkniv?" f.eks.
Jeg synes i hvert fald, uanset, at de skal prøves af.
|
|
|
Post by Gwen on Feb 1, 2015 23:39:07 GMT 1
Agnes og Aileen - Et år på Hogwarts til forskel og to forskellige kollegier. Aileen får dog helt sikkert syet sit tøj hos Agnes og jeg kan godt forestille mig de kunne kende hinanden.
Maggie og Aileen - Ser man her, samme årgang og kollegium, interessant! Aileen var en ret inkluderende person i sin skoletid og jeg tænker hun godt kunne være typen der altid forsøgte at hive Maggie med til alt muligt. Lidt irriterende i længden, selvom hun mente det godt.
Eldridge og Aileeen - Kollegaer! Men jeg ved så ikke hvad deres forhold til hinanden har været før det? De har arbejdet i samme afdeling, men hun er en del yngre end ham så jeg ved ikke lige? Aileen er som sagt ret udadvendt (men dog ikke uhøflig), så det kommer lidt an på Eldridge.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 5, 2015 21:36:47 GMT 1
Ollie & Cleona Åh, disse to her. De kan faktisk ikke undgå at kende hinanden. De arbejder sammen, de er lige gamle og har gået på samme årgang på Gryffindor. Jeg ved ikke, om jeg behøver sige så meget mere, lækkerhed møder lækkerhed xD
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Feb 7, 2015 13:03:32 GMT 1
Shirley er flyttet indOg hun vil gerne lege!
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Feb 7, 2015 13:13:50 GMT 1
Liliana Lowell - Jamen, jeg vil da gerne prøve dem af, hvis du har lyst? Winona Whowood - Det lyder lige som Fergus. Jeg er game. Lad os spille dem. Aileen Averill - Agnes mener at Aileen er velkommen. Agnes kan godt være lidt verbal omkring sine holdninger og forsøger ikke at skjule dem, så måske kunne der evt. komme noget op der? Hvis hun får sagt noget til Aileen, mens hun er ved at måle hende eller noget i den stil? Det kunne være ret fedt. Maggie og Aileen har vi snakket om, men jeg er vild med tanken om at hun har hevet insisterende fat i hende og trukket hende med til ting. Maggie mangler sådan en veninde og kunne godt stadig bruge det. Dem kunne jeg godt tænke mig at prøve af. Aileen og Eldridge tænker jeg vi har styr på eller får det i løbet af tråden. Cleona Ashworth- Jeg er totalt fan, Ollie er det samme. Jeg tror dog virkelig han prøver på at holde fingrene fra sine holdkammerater (og har gjort det i skoletiden også, for ikke at blive mødt af Beas vrede), men det kunne godt lide være en kamp. Hun er jo temmelig lækker, hende Cleona.
|
|