|
Post by Oliver Morecambe Young on Nov 13, 2014 13:40:13 GMT 1
Jeg kan tydeligt se det for mig. Det er nødt til at være sket (evt. ske). Jeg er totalt game!
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Nov 14, 2014 9:10:05 GMT 1
Agnes & Lucy Her tænker jeg en forbindelse igennem Madam Malkins. Lucy er en heks med smag for spraglende rober, der bliver set. Jeg tænker, at enkelte kapper er fortryllede, så de glimter og små hekse og troldmænd flyver rundt og ind og ud af stoffet etc., hvilket helt sikkert ville være sjovt for Agnes at arbejde med. Lucy elsker forresten også hatte, men det ved jeg ikke, om Agnes laver? I hvert fald - de genkender hinanden, når Lucy kommer ind i butikken, ved hvad hinanden hedder og småsnakker med hinanden. Måske har de fået sans for hinandens politiske holdninger? Lucy mener kort sagt det stik modsatte af Agnes, så det kunne vi jo få noget ud af. Men, ja - der er jo en stor aldersforskel, men hvis du er interesseret, er det jo nok ikke noget problem.
Magdalene & Lucy Her har jeg ikke nogen vilde idéer, men når du skriver, at Magdalene ikke glemmer et ansigt, husker hun med garanti Lucys. Jeg tænker egentlig bare, at vi kan få en hyggelig tråd ud af det, og så kunne de måske tage ud og drikke en kop te sammen, efter Lucy har slentret rundt i butikken indtil lukketid blablabla if you catch my drift!
|
|
Theodore Blythe
Box-navn | Spinner |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Målmand og anfører for Tutshill Tornadoes |
|
Post by Theodore Blythe on Nov 15, 2014 14:21:53 GMT 1
Agnes og Theo kunne godt være stødt på hinanden et par gange, især fordi at de begge bor i Godricdalen. hmh. Jeg er en smule blank, for at være ærlig. Der er et stort aldersspring mellem dem, som gør at de nok ikke har set meget til hinanden på Hogwarts. Yeah, har du nogle spændende idéer? Maggie og Theo har måske større mulighed for at få et plot på benene. Hun er vidst omkring Phillippas alder, så måske de har fået et bekendtskab gennem hende? ih, min hjerne har kørt for fuldt drøn, så nu forsvinder alle de gode idéer. Jeg undskylder meget!
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Nov 15, 2014 17:30:24 GMT 1
Agnes vil godt lave tøj til Lucy, men jeg synes til gengæld også det kunne være fedt, hvis man på en eller anden måde kunne skabe noget konflikt på grund af de modstridende holdninger? Men det kommer vel an på, hvordan Lucy har det med folk der ikke er enige med hende!
Lucy og Maggie er en mulighed - Maggie har været indlagt i nogle uger, men godt nok ikke lige i Lucys afdeling. Men til gengæld er Maggies mor eliksirmester, så måske kender Lucy og Lily hinanden og derfor Maggie Lucy? Det kunne jo evt. godt være et tante-forhold!
Agnes bor godt nok i Hogsmeade, så nej, ser måske ikke så meget lige der Det kan være det kommer! Pippa og Maggie er veninder, så Theo og Maggie kunne klart godt kende hinanden! Jeg tror hun vil synes, at Theo var meget hyggelig, selvom han er energisk (ikke?). De bor til gengæld begge i Godricdalen og alene af den grund, synes jeg de skal drikke en kop kaffe!!
Oliver og Theo ved jeg ikke om der er noget med, men Ollie er Brodys lillebror og hvis Theo og Brody er rivaler, kan det være der dukker noget op på den front.
|
|
Theodore Blythe
Box-navn | Spinner |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Målmand og anfører for Tutshill Tornadoes |
|
Post by Theodore Blythe on Nov 15, 2014 18:34:09 GMT 1
gud ja, fik lige byttet om på Maggie og Agnes - min fejl. Måske vi så bare skulle lægge Agnes på hylden, også kigge på de to senere hen? Maggie og Theo skal da helt klart have en kop kaffe sammen! Hvis hun altså kan klarer hans energiske personlighed? Oliver og Theo er også lidt svære at finde et plot til. Selvfølgelig er der mulighed for at vi kan trække Ollies storebror indover, men tror ikke at Theodore ville lade sin irritation gå ud over familier.
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Nov 19, 2014 0:53:44 GMT 1
Agnes & Lucy Altså Lucy er umiddelbart ikke den aggressive type. Hun har sine faste holdninger, der er svære at rokke, men hun har helt sikkert lyst til at høre andres meninger. Jeg ser nærmere inspirerende samtaler imellem dem end konflikter. Selv hvis Agnes er usamarbejdsvillig, kan jeg ikke forestille mig, at Lucy ville hidse sig op. Hm.
Maggie & Lucy Åh, et tante-forhold ville være skønt! Lucy mangler en hun kan pusle om, og hvis Maggie har været indlagt, har hun helt sikkert smuttet forbi med nogle chokoladefrøer.
|
|
|
Post by Fergus Froggenhall on Nov 20, 2014 1:09:37 GMT 1
Fergus er flyttet indOg han vil gerne lege.
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Nov 20, 2014 21:05:13 GMT 1
Okay okay jeg plotter med Fergus! Geneva Greengate er min ældste karakter, 35 år gammel. De har lige nøjagtig misset hinanden på Hogwarts, men jeg tænker at deres bekendtskab kunne være startet da hun blev afdelingsoverhoved for Magisk uddannelse. Jeg regner med hun kommer og besøger Hogwarts en gang imellem, bare for at se at de opfører sig ordentligt (a) så har jeg Catherina Philips - min lovlydige vejleder, som er ganske sød men nok lidt bange for Fergus. Kunne være sjovt at tage en tråd med dem, måske skal hun med ud og patruljere gangene en aften eller noget. Carran Reynard min mindre lovlydige ravn, som ikke ligefrem er ballademager men nok er blevet taget i at gøre en del forkerte ting. Han er garanteret pisse irriterende i timerne, kan jeg tænke mig til. Den type der svarer kompliceret på spørgsmål for at virke klog xD til sidst er der Hector Attwater ... han har haft Fergus de sidste år på Hogwarts og da FMMK var et af Hectors yndlingsfag tænker jeg at de godt kunne have knyttet et tæt bånd. Sådan bare på grund af deres fælles interesse. Hvor de er lige nu ved jeg ikke, man holder jo sjældent kontakten med sine lærere/elever, men ja, jeg ved ikke om man kunne spinde lidt på hans forsvinding - men ja, nu vil jeg lige lade dig svare inden jeg forsætter min monologiske brainstorm!
|
|
|
Post by Fergus Froggenhall on Nov 21, 2014 15:51:53 GMT 1
Aye, Geneva og Fergus må have mødt hinanden til flere møder og andre skolerelaterede ting. Jeg ved ikke umiddelbart, hvordan han ville have det med hende. Det er noget jeg tænker, at en tråd kunne afsløre.
Han skal gerne sende Cath afsted på patrulje og give hende et forsikrende, omend lidt brysk klap på skulderen og forsikre hende om at der ikke lurer monstre i (alle) krogene.
Jeg tror Carran irriterer Fergus' blodttryk. Han har ikke så meget tålmodighed, især ikke overfor højthævede hvalpe.
Jeg ved ikke lige med Hector og Fergus. Han husker sikkert Hector som en dygtig elev, men har næppe holdt kontakten. Det kunne dog godt være han hørte, at han var væk. Idk.
|
|
|
Post by Hector Attwater on Nov 21, 2014 16:01:49 GMT 1
Lol xD Højthævet hvalp, det er lige hvad Carran er.
Ok - jeg har også lidt brug for en tråd med Geneva og Fergus for at se hvordan de vil fungere sammen, har lidt svært ved at forudse det.
Cathy - ha kunne være sjovt, jeg er sikker på at han kunne skræmme livet af hende bare ved at sige bøh xD men det kunne også være ganske morsomt!
Jeg kan lave en af disse tråde hvis du har lyst, det lyder alt sammen fint x)
|
|
|
Post by Fergus Froggenhall on Nov 21, 2014 16:13:20 GMT 1
Lad os kigge på det!
|
|
|
Post by Penelope Piper on Nov 30, 2014 21:29:59 GMT 1
PENELOPE ER FLYTTET INDOg hun vil gerne lege.
|
|
|
Post by Noelle Athena Swann on Dec 10, 2014 23:00:37 GMT 1
Hey you! Agnes & Noelle Athena SwannJeg tænker umiddelbart, at de to skulle mødes en dag. Agnes virker som en der er nede på jorden, og ikke for kæphøj... sådan noget som noelle værdsætter. Oliver & Isabel Selene SwannIsabel er i lære som sladder jounalist for Alt for heksene, og mon ikke hun skulle dukke op og stikke lidt til den kære Oliver, selvfølgelig pga. broderen. Det var lige de to der sprang mig i øjnene, men jeg er aaaltid åben for flere forslag til plots
|
|
|
Post by Oliver Morecambe Young on Dec 10, 2014 23:33:11 GMT 1
Noelle Athena Swann - Agnes er totalt game. Noelle kan jo evt. kigge ind forbi Madam Malkins? Isabel Selene Swann - Ak ja. Oliver er desværre vant til at være billetten til at komme nærmere på Brody. Han kunne dog godt finde på at takke ja - for nu er der sørme lige sket det, at han selv er gået fra at være reservespiller hos Appleby Arrows til at spille som søger for samme hold som sin storebror. Måske var det også noget, som Isabel kunne være interesseret i.
|
|
|
Post by Noelle Athena Swann on Dec 11, 2014 0:39:15 GMT 1
Noelle skal nok ligge et visit forbi Madam Malkins!
Hvad angår Isabel og Oliver så er Isabel altid der hvor der er gossip. Jeg tror bare at hun skal møde op på banen, hvor han spiller, sådan helt tilfældigt en dag og blinke lidt med sine dådyrsøjne for at få sig et interview.
Du er velkommen til at starte tråde til nogle af dem ^^
|
|