|
Post by Deleted on Dec 21, 2014 2:42:06 GMT 1
Well... Den mest oplagte til min Jeremy er jo nok din Penelope... De er jævnaldrende, har sikkert timer sammen og mødes vel ellers på quidditchbanen... Jeg er åben på det meste, da jeg ikke kender ham så voldsomt godt endnu... ^^
/S-Freak
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Dec 21, 2014 3:15:42 GMT 1
Ja, kende hinanden - det må de! Konkurrenter - de er begge angribere. Jeg vipper lidt i mellem, at de kunne være venner og så slet ikke bryde sig om hinanden. Jeg tænker det må komme an på en prøve? De kan evt. blive sat sammen som makkere i en eliksirtime (som Ravenclaw og Gryffindor har sammen).
|
|
|
Post by Deleted on Dec 21, 2014 3:17:07 GMT 1
Det lyder som en rigtigt god idé.. Alle pigerne vil jo heller ikke nødvendigvis swoone over ham... xD Selvom han selv tror det...
|
|
|
Post by Astoria Vargas Blythe on Dec 21, 2014 15:43:17 GMT 1
Astoria kunne godt tænke sig at møde Penelope. Jeg tror de ville kunne gå glimrende i spænd og de er i hvert fald på samme årgang - og forhåbentligt også i koret sammen. What say you?
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Dec 30, 2014 0:16:10 GMT 1
Budum. Eftersom Fergus er Slytherins overhoved og Nora er en lille slange, har de jo nok en lærer/elev-relation. Ved bare ikke helt hvad den skulle være... Er ikke sikker på at Nora ville være så bange for ham, som mere at have respekt, hvis vi kan starte ved det.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 1, 2015 20:26:04 GMT 1
Erica er flyttet ind! Og hun vil gerne lege!
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 1, 2015 20:49:44 GMT 1
Nora Whitebeam - Respekt er også langt bedre end frygt, mener Fergus. Og allerede der får hun et plus i hans bog. Jeg ved ikke lige umiddelbart, om jeg har nogen idé til noget der kunne være sjovt at spille, men han står i hvert fald til rådighed, hvis der skulle være brug for det! Til gengæld har jeg også lige skrevet Erica Owens, som gik på årgangen over Nora og derfor er gået ud nu. Efter at have skimmet Noras personlighed slår de mig som værende temmelig ens og jeg tænker det måske kan betyde, at de enten kommer super godt ud af det med hinanden eller ikke kan fordrage hinanden. Kunne det være noget der havde interesse?
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Jan 1, 2015 21:55:12 GMT 1
Kewl! Uh ja, Erica Owens, de har også spillet quidditch sammen fra 2107-2109 - begge angribere. Måske har de knyttet bånd der? Både udviklet udviklet et venskab og råbt en masse af hinanden pga. den der konkurrence-mindedness. Ja, de virker til at være meget ens; jeg er helt klart for et venskab, men med de ligheder er der selvfølgelig også grobund for konflikt, hvilket heller ikke gør mig noget. Det kunne kun være sjovt. Alle venskaber er jo heller ikke kun fryd og gammen. Det kunne da være fedt hvis de så har holdt kontakten efter Hogwarts. Hvad siger du?
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 1, 2015 22:37:53 GMT 1
Nora Whitebeam - Ah ja, det har de da! Jamen, så er der jo ingen tvivl. Jeg tænker veninder, med deres op- og nedture. Lad os gøre det. Hvad med en tråd, nu Nora er hjemme på juleferie?
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Jan 1, 2015 23:29:12 GMT 1
Erica Owens - Helt sikkert. Måske kommer hun på besøg hos Erica - eller? Hvis du har lyst må du gerne starte tråden der. c:
|
|
|
Post by Eleanora Sinéad Llewellyn on Jan 4, 2015 14:33:31 GMT 1
Erica Owens - To konkurrencemindede, ambitiøse quidditchspillere. Det er bare en cocktail, der kan gå helt galt eller virkelig godt - måske lidt af hvert? Jeg tænker Eleanora som en, der har været meget sammen med de ældre elever, og jeg tænker de to madammer kan hygge sig helt vildt godt sammen i små doser, men på andre punkter måske også mindet lidt for meget om hinanden til at kunne blive gode veninder?
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 4, 2015 14:36:23 GMT 1
Eleanora Sinéad Llewellyn - Jeg kan godt se det, og så alligevel ikke. Stridningspunktet er der, hvor de har været konkurrenter og jeg tror ikke Erica har haft meget til overs for spillerne på de modsatte hold. Jeg tænker den eneste måde, det kan fungere på, er hvis de har haft noget med hinanden at gøre helt tilbage fra før de begyndte på kollegieholdene? I så fald har det måske nok været et lettere anstrengt forhold på nogle tidspunkter, men det ville dog også gøre, at de netop kunne have de små perioder, hvor det bare kørte skide godt.
|
|
|
Post by Eleanora Sinéad Llewellyn on Jan 4, 2015 14:47:49 GMT 1
Jamen så tænker jeg de måske har været veninder før de kom på holdene? Eleanora har altid beskæftiget sig med de ældre elever, så det er sandsynligt, hun har færdedes i samme kredse som Erica helt fra anden/tredje årgang. Så måske de altid har svinget lidt frem og tilbage? Ellers kan vi selvfølgelig bare holde os på rivaler, men så ved jeg ikke, hvor meget der er nu, hvor Erica har forladt slottet.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 4, 2015 14:52:24 GMT 1
Jeg er game på veninder! Erica er derudover også veninder med Nora Whitebeam, så måske kan der være et eller andet der, alt afhængig af hvilken relation I finder ud af.
|
|
|
Post by Eldridge Engleford on Jan 12, 2015 16:51:23 GMT 1
Eldridge er flyttet indOg han vil gerne lege!
|
|