|
Post by Molinda Carter on Jan 27, 2011 15:50:05 GMT 1
Heeey Jeg har en lille hoby som jeg elsker at lave, og det er at finde musik videoer der passer til folks karakter. Så de kan få deres eget lille theme song fra youtube. Basis hvordan det foregår er at i skriver her hvilke karakter i godt vil have en musik video til..Eksempel. Hej Koneko vil du finde en video til Molinda?Jamen Koneko det vil ja da gerne.Så finder jeg en musikvideo til den karakter i dette tilfælde min egen pige, og så sætter jeg den ind her med en lille tekst til der beskriver hvorfor det lige blev den. I dette tilfælde blev Molinda's musik video www.youtube.com/watch?v=XjVNlG5cZyQP!nk med " Raise your glass" Grunden er som følger, at der er en vild sang, det er en sang der handler om at være anderledes og at være enormt stolt af at være det, og det kan man da ihvertfald sige at der er Molinda. Og om at være sådan lidt under dog, for ja hun er altså ikke toppen af fødekæden, og ikke den med alle vennerne. Men hun er på den anden side " Never be anything but loud." Sååå..nogle der vil ha en?
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Jan 27, 2011 16:22:08 GMT 1
Ouh, hit me Molinda! Der er link til Ben's profil i mit siggy.
|
|
|
Post by Lousiana Bloodworth on Jan 27, 2011 16:27:37 GMT 1
Well, jeg vil da gerne have en til Psyche og Lousiana Jeg skriver selv mine karakterer ud fra musik, så det bliver spændende om det bliver noget i samme stil du finder :b Psyches profil ligger her, og Lousianas profil ligger her
|
|
|
Post by Jasper Wayland on Jan 27, 2011 16:33:12 GMT 1
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 27, 2011 16:52:01 GMT 1
Okay wau føler mig populær, når kreativitet..go Okay vi starter med Benjamin og her kommer hans video. www.youtube.com/watch?v=glDFrexN2vcSynes han var utrolig svær at finde en til men synes det klarede okay. Hoved ordet i det her er kærlighed, for han virker som et utroligt kærligt væsen især overfor hans familie, og derfor fik han You gotta be, cower version af Future plants.( den lød mere maskulin) Både fordi at det er alt det han er for andre og for sine søskende, overbeskyttende og lærer fra sig, men også det han selv skal være, når han senere udvikler sig, lærer at være ung, og lærer videre hvad vil det vil sige at være voksen. " Love will save the day" Igen familie og hans venner.
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 27, 2011 17:04:24 GMT 1
Okay så kører vi de to tøser. Første offer er Psyche, og hun fik I am af Hillary Duff www.youtube.com/watch?v=h4CWUYF2C-o&feature=relatedFordi ja det er alt det hun er. Hun er den smukkeste wille, og hun er et forfærdeligt vredt monster der krasser dine øjne ud. Hun er en loyal ven og en stolt fuldblod, men hun er stadig ligeglad med fremmed og hader mudderblod. Hun er stolt af sig selv, men vil væde med at selv hun har sine melankolske øjeblikke. Hun elsker at være alene, men på den anden side elsker hun at være med sine venner. Okay og så til Lousianas www.youtube.com/watch?v=Gd9OhYroLN0 hun fik Crawling med Linkin park. En langt mere psykotisk sang, men hun er en langt mere psykotisk person, en sang der handler om sårene på hendes sjæl der aldrig vil gå væk, og hvordan hun til sidst bliver forvirret om hvad der egentligt er ægte og ikke er ægte. Mener selv at sangen symboliserer den der skrøbelige sindstilstand rimeligt godt, selvom den nok er en anelse for aggresiv.
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 27, 2011 17:29:35 GMT 1
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 27, 2011 17:30:20 GMT 1
Er i utilfredse så bare skriv og så prøver jeg igen heh,
|
|
|
Post by Akila Chione Arora on Jan 27, 2011 22:30:52 GMT 1
Du må også gerne finde en til Akila hvis du lyster :b
|
|
Eilionoir Eads
Dimittend
Sex ist eine Schlacht, Liebe ist Krieg.[Mo0:8]
|
Post by Eilionoir Eads on Jan 27, 2011 22:35:28 GMT 1
Ej, hvor er det sjovt. Virkelig kreativt, Koneko. ^__^ Vil du prøve, at finde en til min Eilionoir Eads også? Så vil jeg være glad.
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Jan 28, 2011 10:57:09 GMT 1
Hvis du har tid og lyst må du også gerne finde til mine karaktere. Jeg har en fire styks, men kun fordi at jeg sletter to af dem /: Så du får lige navne og links til profil lige om to sekunder. du skal bare trykke på profil ud efter deres navn (;
Mallory Matthews x profil
Charles McDonal x profil
Robin Wooten x profil
Eleanor Ivory x profil
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 28, 2011 21:59:13 GMT 1
Aaaah I be possesed..ihvertfald med den ehr sang www.youtube.com/watch?v=v9w9mQx7MN4Til Akira giver jeg Banaza af Akon. Ved egentligt ikke hvorfor, men jeg læste profilen og den her baby popped ind i mit hoved, fordi i mit hoved virker hun som den her mystiske og forførende og exotiske præstinde. Der sagtens kan få drengende til at vende hovedet når hun går, og ja ved at mavedansere ikke er egyptiske, men stadig..det er eksotisk. Håber den går ind? ellers så skriv og du får en ny smidt i hovedet like pow
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 28, 2011 22:05:32 GMT 1
Og med denne tråd tager man jo en slags ansvar ellinor..så det øjeblik jeg begyndte at skrive en tråd med dig fik jeg faktisk en sang ind i mit hoved www.youtube.com/watch?v=_15ZrZXhXe8The animal song af Savage garden. Altså den skal ikke tages bogstaveligt, men handler bare lidt om hendes menneskelige og sociale problemer og om hvordan hendes følelser faktisk er dybere end alle tror ( som når hun flygter grædende ud på et toilet) Men om hvordan hun ønskede at alting bare kunne være lettere, og hun vil bare leve et frit liv uden at skulle bekymrer sig om at sårer og blive såret.
|
|
Eilionoir Eads
Dimittend
Sex ist eine Schlacht, Liebe ist Krieg.[Mo0:8]
|
Post by Eilionoir Eads on Jan 28, 2011 22:31:58 GMT 1
Ej, jeg synes, at den passer rigtig godt til hende. Især når man kigger på din fortolkning og tanker omkring sangen. : D Men melodien er måske lidt for glad og energisk til hende. :b Men jeg lægger også mest vægt på teksterne i sange, så det går nok.
Tak. ^__^
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 28, 2011 22:33:14 GMT 1
Tænkte selv mere på hvor afslappet og blid sangen var i forhold til hvor energisk og glad den var heh
|
|