Lily Abott
Dimittend
her colours comes and goes; it trembles to a lily, it wavers to a rose
|
Post by Lily Abott on Jan 28, 2011 22:36:42 GMT 1
Yoyoyo!
Du må også meget gerne prøve med Lily Abott og Donia Allaway! :D Det er en sjov idé der her, Koneko.
|
|
|
Post by Akila Chione Arora on Jan 29, 2011 0:43:01 GMT 1
Der findes faktisk egyptisk mavedans, både noget gammel noget til ritualer og sådan noget "folkeligt" noget.. Jeg mener jeg har nævnt det i hendes profil, eftersom jeg forestiller mig at Akila har nogle skills der, men nok om det :b Anyway, jeg kan nogenlunde følge dig med sangen, men det er lidt et langt skud i forhold til hvilke sange hun er bygget over Akila er er hel del inspireret af The Plauges og Playing With the Big Boy fra The Prince of Egypt, de har en hel del mere mystik og præstinde i det, men på den anden side ikke rigtigt det der "head-turning" som du synes at have fanget ret godt med dit valg :b Jeg tror en blanding af de tre sange ville være det ultimative Akila-Soundtrack, men jeg tvivler lidt på at det findes sådan en sang?
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 29, 2011 1:47:44 GMT 1
Vidste godt at du havde fundet inspiration i de to sange, en af dem har du jo brugt til dit plot, så ville give dig noget der ikke var det. Er lidt trist at få en sang man kendte i forvejen smidt i hovedet heh
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Jan 30, 2011 14:43:18 GMT 1
Nu vil jeg simpelthen også! xD
rachel saskia ivory # profil
joshua callum # profil
mira catherine argall # profil
samantha abbey # profil
evelynn rose ivory # profil
hvis du vil være så venlig a prøve n_n
|