|
Post by Oliver Morecambe Young on Mar 12, 2015 1:16:23 GMT 1
Ollie himlede med øjnene, men kunne alligevel ikke lade være med at smile. Skuldrene faldt en anelse og han sukkede resignerende. "Så stik mig da den kop," kommanderede han lavmælt og tog øjeblikket efter mod den fra Brody.
"Og klap lige hesten, i øvrigt. Lige nu synes jeg bare, at han er lækker." Ollie rømmede sig kraftigt en enkelt gang, velvidende at det var en lidt underligt sætning, men han skjulte alligevel et halvt smil ned i kaffekoppen.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Mar 12, 2015 1:26:04 GMT 1
Brody bøjede sig ned og snuppede koppen, som han stak i hænderne på sin lillebror. Øjeblikket efter grinede han og hævede begge øjenbryn lidt. "Hold da kæft. Så kommer sandheden på bordet. Oliver Young - tyk bag ørerne." Han smilede drillende.
"Skal jeg sørge for at Howl, Maggie og jeg er ude herfra næste gang du inviterer loverboy på besøg?" Øjnene glimtede djævelsk.
|
|
|
Post by Oliver Morecambe Young on Mar 12, 2015 1:37:07 GMT 1
Ollie lo og himlede med øjnene. "Luk dog røven," bad han temmelig kontant, men kunne i et øjeblik ikke helt lade være med at føle, at en imaginær vægt havde løftet sig fra hans skuldre. Brody var ikke kun Olivers storebror, men på mange måder også hans bedste ven. Så meget var kun blevet bekræftet. Tråd afsluttet
|
|