|
Post by Azalea Holmwood on Feb 25, 2015 20:53:53 GMT 1
Azalea lod Kevin stramme korsettet. Hun havde fået af vide, at det skulle være stramt, for så viste kjolen langt bedre hendes former frem. Hun smilede imens, og mærkede hvordan hendes puls steg.
"Nej, men måske lidt mere. Noget med at korsettet skal vise mine former frem." Hun lo ganske let, og rystede på hovedet. "Jeg ved dog ikke, om det er noget for mig."
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Aurorlærling |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 25, 2015 21:11:38 GMT 1
Kevin trak lidt på øjenbrynene. Skulle han stramme endnu mere? Skulle hun ikke have mulighed for at trække vejret? "Okay, men sig til, hvis jeg gør det for hårdt," sagde han og trak igen i snorene, så korsettet strammedes endnu mere. Han sørgede for at skæve til Azaleas ansigt jævnligt og sørge for, at alt var, som det skulle være.
"Hvordan kan I kalde det her tøj?" spurgte han eftertænksomt og hev til. "Det er jo nærmest ikke til at finde rundt i," tilføjede han mumlende og glemte for et øjeblik at holde øje med hende, da han endnu en gang trak ordentligt i snorene.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 25, 2015 21:20:46 GMT 1
Azalea nikkede. "Det skal jeg nok," svarede hun og holdt vejret, da han igen trak i snorene. Hun kunne nu mærke, hvad det var Agnes havde ment med at vise formerne. Det føles som om hele hendes brystparti ville falde ud, hvis hun tog et skridt fremad.
"Kvinder har altid lidt for skønheden," hun kom med et udbrud, da Kevin igen strammede til. "Så, nu er den der. Nu skal snorene bare bindes i en sløjfe," hendes vejrtrækning var ikke blevet meget mere besværlig. Men hun kunne godt mærke, hvor det trykkede henne.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 25, 2015 21:44:27 GMT 1
Kevin åbnede munden for at svare på Azaleas kommentar, da hun kom med et udbrud. Forskrækket så han op. "J-ja?" svarede han og begyndte langsomt at binde en sløjfe. "Kan du trække vejret?" tilføjede han og trak på smilebåndene.
Da sløjfen var bundet, lagde han hænderne på heksens hofter og vendte hende mod sig. Selv havde han glemt, at han kun stod i bukser - han var alt for opslugt af den røde kjole.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 25, 2015 22:03:22 GMT 1
Azalea forsøgte at få sin vejrtrækning under kontrol, så det ikke virkede så uvant for hende, at gå med korset. "Ja, det går fint," svarede hun, og syntes da også, at det gik meget fint. Det gjorde ikke ondt eller noget.
Kevin vendte hende om, og hun lagde rødmende sine arme om halsen på ham. "Kan du lide den?" Spurgte hun nysgerrigt, og var meget bevidst om, hvor meget af sin krop den afslørede.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 25, 2015 22:21:10 GMT 1
Kevin bed sig i underlæben og nikkede begejstret, som var han pludselig ti år yngre. Han forsøgte ihærdigt ikke at stirre ned i Azaleas kavalergang, men kunne ikke dy sig at lade blikket falde på de bare skuldre.
"Jeg er heldig," tilføjede han med et skævt smil og lænede sig frem for at plante et kys på hendes læber. Med ét fik han lyst til at pille kjolen af hende igen og hoppe under dynen, så de kunne ligge der resten af aftenen.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 25, 2015 22:38:18 GMT 1
Azalea lagde godt mærke til hans vandrende blik, og hun kunne ikke lade være med at le kærligt af ham. Hun havde det så godt, når hun var sammen med Kevin.
"Jeg er heldig," sagde hun og gengældte hengivent hans kys, inden hun trak sig tilbage. "Hvis vi bliver ved, kommer vi aldrig af sted. Og du er ikke påklædt endnu," hun smilede bredt og plantede et kys på hans brystkasse.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 25, 2015 22:54:08 GMT 1
Kevin klemte let om Azaleas hofter, da hun gengældte hans kys. Da hun trak sig tilbage, forblev hans øjne lukkede, og han lænede sig en anelse ind mod hende. "Nå ja," mumlede han og åbnede dovent øjnene. Han stjal endnu et hurtigt kys, før han slap hende og gik hen til resten af sit tøj.
"Nu skal vi passe på, at der ikke er nogen, der stjæler dig fra mig i aften," sagde han og trak skjorten over armene og begyndte at lukke knapperne. Han fandt Azalea med blikket og formede et skævt smil.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 25, 2015 23:04:36 GMT 1
Azalea trak på smilebåndet, da Kevin lød utilfreds ved at skulle klæde sig på. Hun ville helst have ham nøgen i sengen og under dynen. Men nu skulle de altså af sted.
"Og du er ikke sikker på, at det kommer til at være omvendt?" Spurgte hun drillende, inden hun samlede sin bolero op fra sengen, og tog den på sine skuldre. Støvlerne fulgte efter, og snart var hun færdig med at klæde sig på. Masken holdte hun i den ene hånd, mens hun betragtede Kevin. "Er vi klar?"
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 25, 2015 23:13:11 GMT 1
Kevin lo roligt. "Næ, nej. Jeg slipper dig ikke af syne i aften," svarede han med et spillende blik og knappede den sidste knap i skjorten og greb sin kappe. Da han også var fuldt påklædt, så han på Azalea, da hun talte. "Jeg mangler bare min maske," sagde han og så søgende om sig. Kort efter havde han fundet den halv gemt under dynen. Tanken om, hvad der tidligere havde foregået i den seng, fik ham til at smile. "Nu er vi klar," sagde han og tog sin maske på. Med ret ryg tilbød han Azalea sin arm, og inden de transfererede sig til maskeballet, fik han lige sengen til at rede sig selv. Tråd lukket
|
|