Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Aurorlærling |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 18, 2015 19:51:46 GMT 1
Solnedgangens varme lys trængte sig ind gennem vinduets halvt fortrukne gardiner og fyldte rummet med røde og orange nuancer. Kevin betragtede den lille udsigt, der nu var, med et velfornøjet smil. Hans arm lå under Azaleas nakke, mens den modsatte hånd var flettet ind i heksens.
"Lever du?" spurgte han og skævede ned til den mørkhårede skikkelse. Efter Azaleas - ganske ophidsende - kommentar, inden de begav sin ind i en boble af eufori, havde ingen af dem sagt noget. Indtil nu altså.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 18, 2015 20:07:03 GMT 1
Azalea strakte sig, så lang hun var, mens hun lå ved siden af Kevin. Hvis der havde fandtes en himmel, så havde hun helt sikkert befundet sig i den for lidt siden. Hun lagde sig på siden og puttede sig helt ind til Kevin, så deres kroppe igen var slynget om hinanden.
"Mmmh. Jeg føler mig meget i live." Sagde hun, og kiggede op i troldmandens blågrå øjne. Med sin frie hånd, listede hun den rundt om hovedet, og begravede den i hans lyse hårmanke, der lå som en glorie om hans ansigt. "Du er så smuk." Mumlede hun lavt, og med et fjernt blik i øjnene.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 18, 2015 20:17:08 GMT 1
Kevin plantede et dvælende kys i Azaleas hår. Hendes efterfølgende kommentar efterlod en rosa farve i hans kinder, og han lo dumt. "Det er der aldrig nogen, der har sagt til mig før," sagde han og så genert ind i hendes øjne.
"Med to ottendedels wilie-søstre er det oftest ikke mig, der får det at vide," tilføjede han og fnøs et lille grin. Hans blik havde fundet udsigten igen, men gled derefter ned på hendes ansigt.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 18, 2015 20:23:28 GMT 1
Azalea rodede rundt i hans hår, inden hun satte sig halvt op, så hun kunne se ned på ham. Det kom som en overraskelse for hende, at ingen havde sagt sådan til ham før.
"Jeg kender ikke dine søstre, men jeg vil uden tvivl stadigvæk synes du er smukkest, hvis I var i samme rum." Hun sendte ham et bredt smil, inden hun rullede over ham igen, så hun dækkede for udsigten.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 18, 2015 20:52:00 GMT 1
Kevin smilede og strøg en hånd ned af Azaleas overarm. "Det vil jeg huske dig på," sagde han med et drillende glimt i øjnene og tog med glæde imod hendes krop mod sin. Han lagde armene om hende i en varm omfavnelse.
"Er du dog sikker på, at der ikke løber wilie-evner i din familie? Ellers er jeg godt nok heldig." Kevin følte sig heldig ligemeget hvad. Her lå han fuldt tilfreds med fingre og tær prikkende af ren begejstring - hvad mere kunne han ønske sig?
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 18, 2015 21:00:58 GMT 1
Azalea lo ganske let af hans kommentar og lagde hovedet på hans brystkasse, så hun kunne høre ham trække vejret. Det bekræftede hende også i, at hans hjerte bankede lige så hurtigt som hendes.
"Jeg kan ikke være helt sikker, men jeg har ikke fået noget at vide om det." Sagde hun med et skævt smil og begyndte at sætte små kys på hans brystkasse. Hun følte sig lykkelig i denne stund, og hver gang hun havde tilbragt tid sammen med Kevin. Hun håbede virkelig, at dette her kunne vare ved. Ikke blot denne stund, men selve deres forhold.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 20, 2015 15:02:09 GMT 1
Kevin smilede og klemte blidt om Azalea, da hun kyssede ham. Et velfornøjet suk forhold ham, og han kiggede igen ud af vinduet. Maskeballet ville starte om et par timer, men han havde mindre lyst til det nu, end hvad han havde haft før.
Tanken om Azalea i den røde kjole var dog attraktiv. Selvom hendes nuværende sæt - eller rettere manglende - også faldt i hans smag. "Jeg kunne ligge her hele aftenen," bemærkede han og så ned på heksen igen.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 20, 2015 16:00:08 GMT 1
Azalea sukkede let, og kørte sine fingre rundt på hans brystkasse, mens hun plantede små kys på den. Hun følte det som om, at maskeballet var en uvelkommen fest, der skulle foregå om et par timer.
"Mmh. Det samme her. Jeg har slet ikke lyst til at tage til ballet. Men min skrædder skal ikke have syet den kjole gå til spilde. Jeg vil have, at du skal tage den af mig i aften." Hun slikkede sig drillende om munden, inden hun kiggede op og sendte ham et bredt smil.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 21, 2015 19:22:52 GMT 1
Kevin smilede skævt og strøg en hårlok om bag Azaleas øre. "Jeg troede, at jeg skulle hjælpe dig med at tage den på?" sagde han drillende, men trak derefter lidt på skuldrene.
"Ikke fordi jeg siger nej tak til det andet," tilføjede han, og de blågrå øjne betragtede heksen spillende. Det bedste kom virkelig til den, der ventede, tænkte han flygtigt.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 21, 2015 21:42:28 GMT 1
Azalea lå lidt af Kevins kommentar. "Det skal du også. Hvilket nok skal være nu, hvis vi gerne vil til maskeballet." Sagde hun smilende, og rullede ned fra Kevin.
"Nå, så det gør du ikke?" Sagde hun drillende, inden hun kantede sig ud til kanten af sengen. De skulle virkelig snart til at gøre sig klar, hvis de skulle nå det til tiden. Hun forudså, at det ville tage lidt tid, at få kjolen på, især når Kevin hjalp hende.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 22, 2015 13:25:41 GMT 1
Kevin havde lyst til at beklage sig, som han plejede at gøre til sin mor, da han var barn, men bed det i sig. Han havde jo ikke fået skræddersyet tøj til festen.
Han betragtede Azalea diskret, da hun rejste sig. Selvom de just havde været meget intime, kunne han ikke undgå at blive en smule forlegen ved synet af hendes bare hud. "Overhovedet ikke," svarede han opslugt med abtydningen af et smil og tøvede lidt endnu, før han også satte sig op - på den modsatte kant - og leviterede sine underbenklæder hen til sig for at tage dem på.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 22, 2015 14:26:36 GMT 1
Azalea lo kærligt og rystede på hovedet af ham, mens hun fik sit undertøj op fra gulvet. Hun skævede bagud engang imellem, for at kigge stjålent på Kevins nøgne ryg. Hun havde lyst til at overdynge den med kys. Hun var lige ved at følge sin indskydelse, men valgte at lade være.
Hun forsøgte at lokalisere sin kjole og resten af hendes udklædning, hvorefter det kom flyvende hen til hende. Da det lå ved siden af hende, drejede hun hovedet bagud. "Kevin? Ville du hjælpe mig?" Spurgte hun med et genert smil på læberne. Hun tog det på, som hun ikke behøvede hjælp til, og tilsidst manglede hun blot kjolen og skoene. Det var kjolen der skulle hjælp til, da dens korset skulle strammes bag på.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 22, 2015 14:52:36 GMT 1
Kevin rejste sig og tog de bukser på, der var udvalgt til lejligheden. Et lille smil spillede på hans læber konstant. Det var behageligt med fornemmelsen af Azalea i det samme rum.
Da hans navn blev nævnt, drejede hans sig roligt. "Selvfølgelig," svarede han og gik hen til heksen. Smilende trak han hende op fra sengekanten og kunne ikke lade være med at stryge en hånd ned ad hendes kind, før han lod hende trække i kjolen.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 23, 2015 3:21:07 GMT 1
Azalea betragtede skjult Kevin, mens han tog bukser på og gik hen til hende. Hun slog genert blikket ned, og løftede kjolen op fra sengen. Hun trådte ned i den, og trak korsettet op på plads, så Kevin kunne stramme og binde det.
"Du skal bare stramme godt til." Sagde hun, efter hun havde sukket under hans berøring af hendes kind. Det tog lidt af det intime de lige havde været igennem, at de nu tog til maskeballet. Men de havde jo lovet det.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Feb 25, 2015 20:46:01 GMT 1
Kevin nikkede og så ned på kjoleværket. Han trak forvirret øjenbrynene sammen, men snart forstod han, hvor han skulle starte. Hans ansigt lagde sig derfor i koncentrerede folder, mens han begyndte at lukke kjolen.
"Er det for stramt?" spurgte han, da han havde hevet i nogle snore og skævede til Azaleas ansigt. Han havde overhovedet ikke strammet korsettet særlig hårdt, da han ikke mente, at det skulle lægges så mange kræfter i.
|
|