|
Post by Aileen Averill on Feb 22, 2015 14:10:00 GMT 1
Aileens hjerte bankede hurtigt da han pludselig vågnede, men hun vendte sig roligt mod ham og smilede undskyldende. "Jeg ledte bare efter et håndklæde.. Ville ikke vække dig.. " Sagde hun og skubbede skuffen tilbage i kommoden, inden hun strøg en lok af sit røde hår om bag øret og rettede lidt på sin underkjole, der pludselig virkede afslørende kort. Derefter gik hun tilbage til sengen og satte sig på hans side af madrassen. "Og jeg indrømmer at jeg var lidt nysgerrig måske" Sagde hun og rødmede, mens hun så ned et øjeblik. "Det er måske ikke den mest accepterede måde at lære folk at kende på, men jeg er også usædvanlig" Hun mødte hans blik igen og blottede tænderne i et smil.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 22, 2015 19:10:54 GMT 1
Et håndklæde? Hvis hun ikke havde set så godt ud, så havde han nok betvivlet det lidt mere, end hun gjorde, men nu vidste han også, at der intet interessant var i den skuffe. Gad vide om hun havde været i de andre også? Da hun satte sig ned på sengekanten, satte han sig op. " Hvad er du nysgerrig omkring? " spurgte han og strøg en finger over hendes bare skulder. - " Det er nemmere at spørge mig end at rode imellem mine sokker.. " . Ikke at han garanterede for noget ærligt svar, men et eller andet svar kunne hun da godt få.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 22, 2015 19:22:22 GMT 1
Aileen bed overvejende ned i sin underlæbe mens hun betragtede ham et stykke tid inden hun svarede. "Du har bare slet ikke fortalt noget om dig selv.. " Bemærkede hun og blottede derefter sine tænder i et skævt smil. "Ikke at du behøver gøre det.. jeg forstår godt situationen.. jeg forventer ikke at du ber mig om at gifte dig med mig om fem minutter.. jeg var bare nysgerrig" Hun smilede drillende til ham og slog med hovedet, så hendes røde hår landede bag hendes skuldre. Derefter så hun undskyldende på ham "Er jeg tilgivet?" Spurgte hun og så ham spørgende i øjnene.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 22, 2015 19:40:38 GMT 1
Nej, han havde ikke fortalt hende ret meget om sig selv, men omvendt var det virkelig også begrænset, hvad han havde fået den anden vej. Gifte sig? Han lavede en grimasse, inden han lo lidt. - " Det bliver virkelig også akavet, når præsten bliver den, der fortæller mig dit navn " . Hun vidste i det mindste, hvor han boede. Hvis hun gik nu, ville han intet vide om hende. - " Der er ikke noget at tilgive " slog han beroligende fast. - " Du er velkommen til at stjæle mine sokker, hvornår end du skulle få lyst " .
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 22, 2015 19:50:51 GMT 1
Aileen grinede afdæmpet over hans ord og nikkede. "Tak, jeg har altid gerne ville stjæle dine sokker" Sagde hun og så derefter på ham med et varmt blik. "Mit navn er Aileen." Fortalte hun ham og smilede mildt. Hun overvejede stilfærdigt om hun skulle gå sin vej, hun havde lyst til at blive, men det var svært for hende at tolke hans signaler. Hvad lavede hun i det hele taget også i en kriminels seng? Hendes stræben efter informationer var måske blevet lidt for ambitiøs. "Jeg kan lave noget morgenmad.. eller har du mest lyst til at jeg går?" Spurgte hun og så spørgende på ham, alt i mens hun forbløffede sig selv over sine egne ord.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 22, 2015 20:04:39 GMT 1
Aileen. Det var helt underligt, at hun pludselig havde et navn. Han havde vænnet sig til at kalde hende den rødhårede i sit hoved. - " Zeke " præsenterede han sig selv. Han havde altid fundet Ezekiel langt og irriterende. Især da han havde nået trods alderen og var begyndt at ignorere sin far, når han brugte det. Nu var han nået til fuldstændigt at ignorere det. Morgenmad? Han så et øjeblik overrasket på hende, inden han alligevel ikke kunne se noget dårligt ved det. - " Hvis du kan finde ud af det, skal du være velkommen " . Han blev næppe populær, hvis hun brændte bygningen ned. - " Jeg ved dog ikke, hvor meget der er at gøre med " .
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 22, 2015 20:46:28 GMT 1
Aileen vidste jo godt hvad han hed, men det kunne hun ikke rigtig fortælle ham og det ville hun nok aldrig kunne komme til. Hun himlede lidt med øjnene over hans svar og puffede drillende til hans skulder. "Selvfølgelig kan jeg finde ud af det" Bemærkede hun og rejste sig så op for at gå ud i hans køkken. Det var sandt nok at der ikke var meget at tage af, men hun formåede at finde nogle æg og lidt tørt brød, som hun stegede på en pande med noget smør. Derefter vaskede hun nogle af de tallerkener op der stod på køkkenbordet, vippede maden ned på dem og gik så tilbage til sit nye bekendtskab i soveværelset. Det var en smart måde at se om der var nogle interessante rum hun havde overset. "Værsgo" Sagde hun og rakte ham en tallerken, inden hun selv gav sig til at gumle på sit brød med spejlæg.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 22, 2015 21:39:53 GMT 1
Zeke kiggede efter hende, da hun forsvandt ud i hans køkken, men brugte ellers ventetiden på at finde underbenklæder og bukser og tage dem på igen. Hans bare overkrop havde han ikke så meget imod at skilte med. Duften af mad begyndte at sprede sig i den lille lejlighed, som udover køkkenet og det rum, hun allerede havde set, kun havde et lille badeværelse. Der var ikke plads til at gemme en drage nogen steder. Zeke sad på sengekanten, da hun vendte tilbage med tallerkenerne. - " Tak " svarede han og kiggede måske lidt overrasket på morgenmaden. Havde der virkelig været både brød og æg? - " Du har godt nok mange talenter " kom det som et kompliment, da han havde sunket den første bid af sin mad. Aileen var noget af en succes scoring.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 22, 2015 23:50:29 GMT 1
Aileen satte sig smilende ned og trak lidt på skuldrene, mens hun grinede over hans ord. "Ja, fordi det er voldsomt svært at lave spejlæg" Kommenterede hun smilende og tog derefter en bid af sin mad, hun tyggede sig om munden inden hun strøg håret bag ørene og rettede lidt på sin kjole. "Du er heller ikke så talentløs" Bemærkede hun og smilede drillende til ham. "Du danser i hvert fald godt.. Og andre.. ting.. " Tilføjede hun og løftede sine øjenbryn mens hun mødte hans blik.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 23, 2015 21:48:06 GMT 1
- " Du modbeviser bare lidt, at du sagde, at du ikke duede til noget i går " pointerede han og tog endnu en bid af sin mad. Han betragtede hende, imens han tyggede. Selvfølgelig var han ikke talentløs, det gav lidt sig selv. Han gad bare ikke favne nogen af sine mere 'nyttige' talenter. - " Især.. Andre ting, er jeg ret god til, ikke? " spurgte han drillende, da han havde tygget af munden. Ikke at han behøvede hendes ros, han kunne sagtens finde ud af at rose sig selv. Han ville bare gerne teste hende lidt.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 24, 2015 16:37:40 GMT 1
Aileen smilede antydningsvist over hans kommentar og tog en bid af sit brød, for at bruge det som undskyldning for at hun ikke gav ham et mere afklarende svar. Hun tyggede sig smilende af munden og grinede derefter lidt af hans spørgsmål. "Jeg er sikker på at du er mere end klar over at du er god til det" Svarede hun og lænede sig frem for at puffe let til hans skulder. Derefter blottede hun tænderne i et smil inden hun sukkede opgivende og nikkede. "Men okay.. du er ret god til det" Bemærkede hun og så ham smilende i øjnene.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 25, 2015 19:24:13 GMT 1
Zeke smilede ganske selvtilfreds over hendes bekræftende ord og lagde hovedet lidt på skrå. - " God nok til, at du bliver lidt længere? " . Han havde heldigvis ingen ting, han skulle. Like ever. Så spontanitet var hans varemærke og Aileen havde han ikke noget imod at beholde lidt længere tid i sin seng. Det kunne han da i det mindste ikke ryge i Azkaban for, i modsætning til de ting, han nok ville ende med at gå ud og lave, hvis hun ikke blev.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 25, 2015 19:42:02 GMT 1
Aileen så ud til at bruge lang tid på at overveje hans forslag, men til sidst nikkede hun og satte tallerkenen fra sig på et sengebord, inden hun tog hans ud af hans hånd og gav sig til at kravle hen mod ham. Det tog hende ikke lang tid at trække tæppet væk og sætte sig hen over ham, inden hun lænede sig frem og kyssede hans læber. "Okay så" Svarede hun da hun trak sig tilbage med et smil, hun kunne vel godt blive lidt længere.
Lukket
|
|