|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 18, 2015 18:01:00 GMT 1
Gøre krav på.. Hvad betød det overhovedet? Der var bestemt dele af Aileen, som Zeke gerne ville gøre krav på, men det var ikke på den romantiske måde. Ikke at deres møde indtil videre havde haft meget af den slags, de var gået ret lige på og hårdt. - " Sagde jeg ikke lige, at jeg værdsatte pæne ting? " svarede han med et charmerende smil, da hun spurgte ham meget direkte. Det var da kun fjolser, der svarede nej på sådan et spørgsmål. - " Og du er i sandhed pæn " .
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 18, 2015 18:09:51 GMT 1
Aileen smilede klædeligt og lagde hovedet let på skrå. "Jo det gjorde du sørme" Bemærkede hun og så ham i øjnene, mens en svag rødmen bredte sig på hendes kinder. "Tak" Svarede hun mens hendes blik flakkede hen over hans ansigt. Hun kendte ham knapt nok - og dog, vidste hun alle de dårlige ting om ham og hun burde måske skynde sig væk. Han var dog bare ufattelig charmerende. Derfor lænede hun sig en anelse frem mod ham og plantede et delikat kys på hans kæbe, inden hun trak sig væk fra ham med et drillende smil på sine læber.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 19, 2015 20:47:14 GMT 1
Rødmen var tydelig på hendes hvide hud og et klart tegn på, at hans arbejde virkede. - " Du skal ikke takke mig for at state det åbenlyse " bemærkede han med et skævt smil. Charme havde altid været hans ting og sikkert et meget heldigt træk at have, givet hans ellers meget blakkede opførsel. Han stoppede op, da hun lænede sig frem og lod hende kysse sin kæbe. - " Havde jeg gjort mig fortjent til det? " spurgte han og lagde hovedet på skrå, imens han så på hende med løftede øjenbryn.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 19, 2015 21:28:13 GMT 1
Aileen så overvejende på ham med et skævt smil på sine læber og lagde hovedet på skrå ligesom ham. Derefter kneb hun øjnene lidt sammen og bed sig i underlæben. "Ikke rigtig" Bemærkede hun og trak på skuldrene inden hun grinede afdæmpet. "Men jeg tænker heller ikke du får flere nu" Sagde hun med en bestemt mine, der dog kun holdt i to sekunder inden hun brudte det med et drillende smil og lagde armene rundt om hans hals.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 19, 2015 21:52:46 GMT 1
Denne kvinde, hvis navn han ikke en gang var bekendt med, spillede spillet godt og hun fik ham faktisk til at le, da hun efterabede hans bevægelser. Et kort øjeblik fik hun ham også næsten til at tro, at hun ville trække sig, men i stedet lagde hun armene omkring hans hals og han lukkede sine omkring hendes hofter og holdt hende tæt ind til sig. - " Og det tror du, at du skal bestemme? " hviskede han drillende nær hendes øre, inden han plantede tre blide kys op langs hendes hals.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 19, 2015 22:05:40 GMT 1
Aileen blev stående, uden at have problemer med at han trak hende tæt ind til sig. Hun blottede tænderne i et skævt smil over hans svar og da han plantede tre kys på hendes hals, lukkede hun flygtigt sine øjne i. "Det tænkte jeg egentlig var min beslutning" Bemærkede hun og bed sig overvejende i underlæben, mens hun lagde sin kind mod hans og strøg læberne hen over hans skægstubbe. "Men jeg kunne også overlade det til dig" Hviskede hun og stod hel stille et øjeblik, uden at lægge mærke til hun holdt vejret.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 21, 2015 21:33:00 GMT 1
Det var meget forførende at have kvinden så tæt på. Duften af hende blev kun mere intens, som hun lagde sin kind ind imod hans. Da hun stoppede op, slap han grebet om hendes hofter og trak hendes arme væk fra sin hals, så han i stedet kunne ligge sine omkring hendes hals. - " Overlad det til mig " hviskede han, før han trykkede sine læber imod hendes. Den ene hånd gled op i hendes hår og holdt hende tæt, så han kunne kysse hende det mere intenst.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 21, 2015 22:32:46 GMT 1
Aileen trak sine hænder til sig og så ham i øjnene med et intenst blik, da han lagde sine hænder om hendes hals. Hendes hjerte bankede anspændt hurtigere og hun sukkede en anelse, inden hun gengældte hans kys. Derefter løftede hun sine hænder op bag hans skuldre og trak sig lidt tættere på ham, så meget det nu var muligt. Til sidst trak hun sig dog en anelse tilbage, hvis han ville lade hende gå, for at få vejret. "Du er så .. intens" Hviskede hun og så på ham med et mørkt blik, mens hun smilede antydningsvist.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 22, 2015 10:38:10 GMT 1
Hun gengældte hans kys og han udnyttede hvert sekund hun lod ham. Selv han var dog afhængig af ilt, så hun fik lov at trække sig, så de begge kunne få vejret. Han smilede skævt, da hun kaldte ham intens og lænede sig frem og kyssede hende ved kanten af læberne. - " Du har kun set begyndelsen " svarede han forførende og aede hendes kind lidt igen.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 22, 2015 11:26:57 GMT 1
Aileens blik flakkede hen over hans ansigt, mens han aede hendes kind og hun sank langsomt. Hun burde måske være klogere end at lade sig forføre af denne mand, men hans ord fik hende endnu engang til at smelte som smør og hun kunne ikke andet end at se ham i øjnene, med et genert smil. Et øjeblik tøvede hun, men så lod hun tungespidsen glide hen over læberne og hviskede: "Vis mig resten?" Hendes blik var let spørgende, mens hun ventede på hans svar.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 22, 2015 12:53:15 GMT 1
Det her havde eskaleret dejligt hurtigt og indtilvidere lod hun ikke til at ville bremse det. Noget Zeke kun glædede sig over. - " Ikke her " svarede han til hendes hvisken. 'Resten' indebar ting, som selv hæmningsløse han godt vidste, ikke hørte sig til på et dansegulv. - " Tag med mig? " tilbød han i stedet. Det var her, hun skulle vælge, om hun mente der seriøst eller det bare skulle være en intens flirt på et dansegulv.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 22, 2015 13:17:42 GMT 1
Aileens mave var en smule forbløffende fyldt med sommerfugle og hun havde det som om hendes hjerte sad oppe i halsen på hende, da han talte. Hun nikkede og trak hænderne til sig, hun havde egentlig ikke lyst til at bryde den stemning der var opstået lige nu, men trådte alligevel et skridt tilbage for at tage hans hånd og lade ham lede hende ud af danseklubben, til det sted hvor han nu havde tænkt sig at tage hende med til. Hun nåede lige at finde sit overtøj i farten og tage det på sig, inden de forlod klubben.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 22, 2015 13:37:36 GMT 1
Med kvindens hånd i sin, førte han hende ud fra klubben. Han strøg blidt hendes knoer med sin tommelfinger, imens de gik den forholdsvis korte tur til hans lejlighed. En lejlighed der ikke var prangende, hverken i størrelse eller indretning, men den var dog fuldt funktionsdygtig til formålet. Der var da en seng, som han hurtigt fik ført Aileen over til. *blackout*
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 22, 2015 13:50:56 GMT 1
Da Aileen vågnede op i sengen næste morgen, kunne hun et øjeblik ikke huske hvor hun var, men så dukkede minderne fra aftenen før op i hendes tanker og hun drejede ansigtet mod manden der sov ved siden af hende i sengen. Hun bed tænksomt ned i sin underlæbe mens hun betragtede ham nøje og forsøgte at se om han var bare det mindste smule vågen. Da hun besluttede sig for at han sov, satte hun sig så forsigtig hun kunne op og kom på benene, mens hun kiggede efter sit tøj. I et par hurtige bevægelser, havde hun iklædt sig sin underkjole og påbegyndte derefter grunden til hun virkelig var taget med ham hjem. Han ville højst sandsynlig ikke ønske at se hende igen, så derfor udnyttede hun muligheden for at snige sig lidt rundt og rode i hans ting, mens hun så sig nervøst over skulderen for at være sikker på at opdage tegn på at han vågnede.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 22, 2015 14:00:56 GMT 1
I første omgang vågnede Zeke ikke af, at Aileen rejste sig og forsvandt fra hans seng. Han sov faktisk ganske glimrende indtil et eller andet alligevel fik ham til bevidsthed. Mens han lige så stille vågnede op, lå han og genkaldte sig aftenens begivenheder. Damn den lækre rødhårede havde været en gevinst. Og som han kom i tanke om hende, gik det op for ham, at hun manglede og han drejede sig rundt i sengen for at se efter hende. - " Jeg tror ikke, at jeg har noget af værdi nede i den skuffe " kommenterede han afslappet, da han fangede hende med hånden nede i hans kommodeskuffe. Der havde været et par ting, der ikke stemte ved hende, men han var alligevel overrasket over, at hun åbenbart var tyv. Så havde hun godt nok trukket nitten.
|
|