|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 8, 2015 16:42:41 GMT 1
CC's plottrådSøger hos Montrose Magpies og 22 år gammel. Lidt af en lady-charmør og altid i godt humør. Svigermors drøm af en svigersøn, selvom det dog aldrig er blevet til så mange svigermødre, fordi Max har haft lidt vel travlt i sine unge teenagerår. Ud over damer og konkurrenter, så kan drengen også godt tåle at blive indblandet i lidt intriger, som kan give hans alt for farvestrålende liv lidt grå kulør. På ingen måde svigermors drøm, selvom han sikkert uden problemer kunne charme benene væk under hende. Zeke har allerede stiftet flere bekendtskaber med Azkabans kolde mure, fordi han skider højt og helligt på ministeriets love og regler. Han nægter at finde et job og klare sig med kriminalitet. Zeke kan udentvivl få temperamentet i kog hos de fleste, hvis man rammer en af hans gode dage. Ellers har han også en dejlig masse familiemedlemmer, der er åbne for adoption. Træner for Ballycastle Bats. Franskmand og tidligere professionel Quidditchspiller. En kvinde med ben i næsen, der lever og ånder for sin sport. Hun er utrolig perfektionistisk og lader helst intet være op til tilfældighederne. Hun har naturligvis en del Quidditch bekendtskaber, men det står også frit for at lokke hende til at snakke om andet end målscorer og angrebsfejl. Tidligere puffer der nu lever af at skrive sin uforbeholdne mening om folks påklædning og hvad musik, der hitter på Alt for heksene. Deler en lejlighed med Cara i Hogsmead, men er klart typen, der bruger mere tid på at danse på bordene ude i byen, end at ligge hjemme på sofaen under et tæppe. I det hele taget lidt af en energibombe, der kan sætte fut i selv de kedeligste fester.
|
|
|
Post by Isabel Selene Swann on Feb 19, 2015 12:31:27 GMT 1
Jeg havde bare en hurtig tanke om at Isabel og Ezekiel måske havde et bekendtskab fra Hogwarts - begge Slytherin. Dog har de kun gået sammen ét enkelt år, men Isabel har også den der mørke ting under overfladen, som jeg godt kunne tænke mig at udforske lidt og der er Ezekiel måske en mulighed..? Hvad tænker du?
|
|
|
Post by Noelle Athena Swann on Feb 19, 2015 12:36:09 GMT 1
Hæhæ, og for at det ikke skal være løgn, så har jeg også en idé med Noelle her (Isabels tvillingesøster). Så vidt jeg kan se har Maxwell og Noelle begge gået på Ravenclaw, men Maxwell 2 årgange over Noelle. Personlighedsmæssigt, er de meget forskellige, tænk på en true Hermione Granger, så har du en Noelle, men det er bestemt ikke umuligt at Maxwell kunne have blødet lidt op for Noelle. Jeg læste lidt om det der første kys Maxwell havde. Skulle vi plotte et eller andet der?
|
|
|
Post by Amée Adams on Feb 22, 2015 21:43:19 GMT 1
Nu spammer jeg din plottråd helt vildt Forgive me! Amée her er ikke færdiggjort, men jeg arbejde på at få skabt i det mindste bare én eller anden relation til hende, men noget mere end blot en ven eller en bekendt. Det skal være noget der har en interessant historie, så jeg tænkte lige på din Maxwell. Har han oplevet et eller andet med en kvinde, der evt. kunne være Amée? Jeg overvejer at lade Amée have gået på Ravenclaw med afgangsår i 2106 - det er derfor jeg tænker at den matcher med Maxwell. Er du game på at finde på et eller andet?
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 26, 2015 19:59:30 GMT 1
Maxwell Attwater & Cleona Selvom der er tre års forskel på dem, så kender de her to helt sikkert hinanden. Fra quidditch, naturligvis. Jeg tænker, at de måske har et lidt kaotisk forhold til hinanden. De er begge to meget udadvendte, og charmører overfor det modsatte køn. Måske de kan have noget med hinanden? Og så hader de hinanden, når de mødes på banen. Efter kampene så hygger de... Eller hvad synes du? Og så stiller jeg selvfølgelig Azalea, Lìle, Marius og Raphael til rådighed xD
|
|
|
Post by Jaqueline Chassé Narcisse on Feb 26, 2015 21:14:02 GMT 1
Isabel Selene Swann Jeg ser ikke lige muligheden for, at de skulle kende hinanden fra Hogwarts som realistisk. Det er der for stor alders forskel til og Zeke har rejst meget siden han blev færdig, så det skulle evt. være et nyt bekendstkab. Noelle Athena Swann Mener Maxwells første kys er claimet Amée Adams Jeg må være ærlig, Maxwell er ikke den, jeg bruger mest lige nu og er ikke helt afklaret med, hvad jeg lige skal gøre af ham. Han er dog lidt en storcharmør, men noget specielt interessant er der vidst ikke i det. Han har ikke haft mange seriøse forhold.
|
|
Daniel Owens
Box-navn | Emma |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Bartender |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Daniel Owens on Feb 26, 2015 21:41:37 GMT 1
Dan & Harry
Med den aldersforskel de har, kan der af gode grunde ikke være sket noget imellem dem, imens de var på Hogwarts sammen. Dan har været tretten da Harry gik ud, en bette purk. De har næppe vidst at den anden eksisterede i løbet af deres skoletid. Hvis der skal være en relation, må den derfor være opstået efter skoletiden. Umiddelbart har jeg dog svært ved at se hvornår de to skulle have mødt hinanden. Dan bor i Godricdalen, er mest i Hogsmeade når han spiller musik og har ikke rigtig noget med ministeriet at gøre. Harrys liv er i Hogsmeade og han slår mig ikke som typen, der kommer på Den Tørstige Hat(?)
Jeg ved derfor ikke rigtig hvor jeg skal begynde. Hvis der er en relation, er den tidligst startet for fire år siden, da Daniel forlod Hogwarts. Det kræver dog at de på en eller anden måde har mødt hinanden og haft en grund til at udveksle mere end et nik som hilsen. Jeg er ret udfordret på at se hvornår det skulle være sket... Men jeg er lydhør for idéer? Alternativet er selvfølgelig at droppe tilhørsforholdet. Så kaster jeg gerne mine andre karakterer efter ham. Det er selvfølgelig ærgerligt, men jeg kan bare ikke lige se hvornår de skulle have haft kontakt - eller hvad de har tilfælles. ):
|
|
|
Post by Maxwell Attwater on Mar 3, 2015 19:47:40 GMT 1
Cleona AshworthOm end Max er et stort konkurrence menneske, så 'hader' han nok næppe nogen af sine konkurrenter Så jeg ved ikke helt, hvor kaotisk det kan blive, for jeg tror ikke, at han på den måde vil bære nag til sine modstandere. Han siger dog ikke nej til at hygge med Cleo! (Hvem ville også være så dum?). Og så vil Jackie stadig gerne lære Marius at kende
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
Stilling | Målmand for Ballycastle Bats |
|
Post by Cleona Ashworth on Mar 3, 2015 20:03:10 GMT 1
Maxwell Attwater & Cleona Hun bærer heller ikke nag. Særlig meget i hvert fald. Men det ville være skønt, hvis de kunne have noget at gøre med hinanden. Hun er i hvert fald på! Jaqueline Chassé Narcisse & Marius Havde du nogle tanker omkring disse to herligheder?
|
|
|
Post by Maxwell Attwater on Mar 3, 2015 20:10:38 GMT 1
Max og Cleo Det kan de sagtens! Max kan ikke få nok damer i sit liv Damer der kan snakke om Quidditch er bare win win! Jackie og Marius PaineIkke udover at de skal giftes og have en masse børn! Ej, spøg til side, de virker til at være meget forskellige mennesker rent personlighedsmæssigt, men det behøver jo ikke være nogen hindring for, at de kan mødes/har mødtes eller eventuelt kender hinanden på en eller anden måde. Jackie vil i hvert fald finde ham ganske tiltrækkende
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
Stilling | Målmand for Ballycastle Bats |
|
Post by Cleona Ashworth on Mar 3, 2015 20:22:01 GMT 1
Maxwell & Cleona Vi burde næsten tage en tråd med dem Jackie & Marius Marius er bestemt ikke enig i det med at få børn, han løber skrigende væk xD Det kan skam godt være at de har mødtes i forbindelse med quidditch. Han ser da hendes hold kampe når han har tid til det. Hun er skam også en flot dame, så hun skal være velkommen til at bage på ham xD
|
|
|
Post by Maxwell Attwater on Mar 3, 2015 20:25:24 GMT 1
Maxona Ja! Vi må have en tråd Jackie og Marius Fan af Ballycastle er allerede et plus i hendes bog Så kan hun bage på ham med god samvittighed!
|
|
|
Post by Marius Paine on Mar 3, 2015 20:30:58 GMT 1
Jeg kan allerede lide det navn!
Jackie & Marius Men hvordan har de mødt hinanden? Efter en kamp, eller hvordan?
|
|
|
Post by Maxwell Attwater on Mar 3, 2015 20:34:03 GMT 1
Ja, vi kan godt sige, at de har mødtes efter en kamp. Forhåbentlig en, de har vundet! Ellers har hun nok ikke været i specielt godt humør Så kan de jo bare kende hinanden godt nok til at kunne hilse og så kan det evt. starte en samtale, hvis vi tænker tråde?
|
|
|
Post by Líle Ó Fionnagáin on Mar 3, 2015 20:48:45 GMT 1
Det kan vi sagtens sige Hvis jeg starter Max/Cleo, starter du så Jackie/Marius?
|
|