|
Post by Maxwell Attwater on Mar 3, 2015 21:23:54 GMT 1
Deal
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Apr 3, 2015 21:15:41 GMT 1
Maxwell & Freya Hun har gået et år over ham på Hogwarts og de har været på to forskellige kollegier, men der er kun cirka tre måneder mellem dem aldermæssigt, måske kender de hinanden tilbage fra deres skoletid? De ser ud til at de i hvert fald begge har været ret sociale. Måske en skolefling tilbage fra dengang, hvis han kunne have brug for den slags.
Maxwell & Finn Finn har gået et år under ham og er ret gode venner med hans storesøster. Han har til gengæld ikke været den mest sociale type, så jeg tænker at de nok kender hinanden men mest bare er bekendte. Medmindre du har en idé til noget federe, selvfølgelig.
Jaqueline & Ambrose Jeg tror at de kommer lidt i de samme kredse og måske også deler nogle personlighedstræk. Tror mest at spørgsmålet er hvor godt de kommer ud af at med hinanden, om de clasher eller om de kan godt sammen.
Aylee & Freya De har delt kollegie med to år imellem dem og som udadvendte mennesker tænker jeg at de helt sikkert har kendt hinanden fint tilbage fra dengang. Måske finder de stadig sammen nu og da for at gå i byen sammen?
Aylee & Finn De deler vidst politiske synspunkter og har været en årgang fra hinanden på Hogwarts. Måske de have bondet lidt over det. Det kunne måske være interessant i.f.t. plottet. Igen har han altså ikke været den mest udadvendte, men hun kunne sagtens have fanget hans interesse.
|
|