|
Post by Nicholas Dearborn on Feb 26, 2015 10:57:13 GMT 1
Kom frisk! Ny karakter tilføjet til listen
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Mar 14, 2015 22:34:51 GMT 1
Hector, Geneva, Wyat og Aileen er de mest oplagte plotmuligheder jeg ser med Owain. Hector og Owain har delt årgang, Wyat og ham kollegium og Aileen er bare fin og en oplagt interviewmulighed. Måske?
Geneva må han i hvert fald kende. Han blev flyttet til afdelingen for politik, fordi han kunne skrive en vældig masse om den nye lov - foooordi hans mor er Genevas hovedassistent. Hvad siger hun til det?
Og hvad siger de andre? Jeg tror umiddelbart det kunne være interessant med et bekendtskab med Hector, for der er ingen tvivl om, at Owain ville være totalt på at dokumentere hans historie.
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Mar 14, 2015 23:03:51 GMT 1
Hector - Mængden af forbindelse jeg har til ham er (sjovt nok) ikke voldsom stor. MEN jeg tror godt han kunne gå med til det. Har de mon været venner i skoletiden? Altså det afgørende er nok hvor tryg han føler sig. Hector er mistroisk overfor alle i øjeblikket. Samtidig med et dybt ønske om hævn.
Geneva - Jada. Hun elsker journalister. Specielt dem der er interesseret i politik og er søn til hendes hovedassistent.
Wyat - Har et ambivalent forhold til journalister men siden de har kendt hinanden i skoletiden og han desuden ikke er sladder skribent kan det gøre en forskel.
Aileen - Hænger og dingler. Har hans mor fortalt ham noget om regulatorne? Aileen ville have det akavet med ham hvis han begynder at prikke. Hun skal snart have fundet på en god forklaring på hvad hun laver.
Owain er desuden alt for kær.
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Mar 16, 2015 17:15:48 GMT 1
Jeg er totalt game på tråd med Owain og Hector så snart han kommer ud (hvornår er det?). Min tanke med at nævne det med samme årgang var netop, at de kunne kende hinanden fra skoletiden. Det må de jo næsten. ^^ Venner, evt? Måske lidt mere distanceret på det sidste? Tænker ikke Owain er en man opsøger, når man er eftersøgt.
Geneva og Owain kan evt. mødes og hyggesnakke lidt om bortførslen? Han har nogen spørgsmål han gerne vil stille.
Wyat behøver ikke frygte noget. Owain er ikke det mindste interesseret i hans privatliv. Han går mere op i det Wyats mor laver, men aner ikke om Wyat gør. Ellers er der nok ikke mange fælles interesser, men de kan evt. nøjes med at være bekendte?
Owains mor ved intet om regulatorerne. Jeg har snakket med Night om, at vi skal finde en fælles forklaring på regulatorerne. Adminskype. Owain kunne dog godt være ret interesseret, hvis han lurer, at der foregår noget mystisk. Temmelig interesseret.
|
|
|
Post by Gwen on Mar 16, 2015 17:26:03 GMT 1
Er du tosset? Hector har da helt klart vandret direkte ind i hans forældres hjem og været sådan "hheeeej hovedassistent" - spøg til side (ja jeg er sygt morsom) Venner ja! Da de begge er ret ambitiøse tænker jeg at det kan have været en god grobund for et venskab. Men ja, nok ret distanceret i løbet af de sidste tre år. Hector kommer ud på et tidspunkt inden april, skal lige have besluttet hvornår - men ret snart.
Geneva vil gerne hyggesnakke, selvom hun er lidt grumpy ovenpå bortførelsen xD *frustreret mumlen*
Det kunne de godt nøjes med, men hvis han ikke er interesseret i hans privatliv så har Wyat det fint med ham x)
Det kunne være ret skæg xD *Aileen bakker ret langt væk* Hun kunne dog godt lige smage lidt af sin egen medicin, nu hun render rundt og snager i alle andres liv.
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Mar 16, 2015 17:45:31 GMT 1
Trådeeeeee. (jeg har ikke mere at sige. Start lige en af dem )
|
|
|
Post by Pádraig Ó Fionnagáin on Apr 2, 2015 21:03:54 GMT 1
Catherina & Pádraig Samme kollegie, samme årgang, begge i koret, så de har i hvert fald nok ret meget med hinanden at gøre. Så er spørgsmålet vel bare hvordan de har det med hinanden? Ser ingen grund til at Pádraig ikke ville bryde sig om hende. Har ikke nogle idéer til det vilde, men hvad tænker du?
Louisa & Pádraig Tænker at disse to ikke nødvendigvis har specielt meget med hinanden at gøre. Hvis hun har brug for en beundrer der ikke forventer noget tilbage kunne han sikkert godt fylde de sko. Tror ikke at de er de mest forenlige, men hvem ved? Har du noget bedre siger du bare til.
|
|
|
Post by Gwen on Apr 3, 2015 11:16:17 GMT 1
Cathy og P Cathy kan finde ud af det med de fleste. Hun er ret nem at omgås så jeg tænker de sagtens kan være venner. Måske den type der følges til timerne osv. Han er desuden ret pæn så jeg tænker Cathy er hemmeligt vild med ham.
Louisa og P En beundrer kunne da være sjovt men Louisa ville nok ikke bemærke det x) ved ikke hvor meget potentiale der er med de to her...
|
|
|
Post by Pádraig Ó Fionnagáin on Apr 3, 2015 19:19:18 GMT 1
Jaaa, nice! Er helt sikkert med på den. Og nah, tror heller ikke at der er så meget at komme efter hos de andre to.
|
|
|
Post by Gwen on Apr 19, 2015 17:53:33 GMT 1
Abbie og: Wyat - Umiddelbart det oplagte offer til når Abbie skal ud og indsamle stof til troldmandskanalen. På den måde fungerer hun nemlig lidt som en journalist. Det plot er måske ikke så oplagt nu efter den store tragedie, for jeg tænker det er liiiige morbid nok at komme og spørge, om man kan få et eksklusiv interview om hvordan det er at miste endnu et medlem af familien... ehhh.. Lad mig høre hvad du måske tænker kunne være plottet her. Hvis der skal være et plot. Aileen - To karakterer jeg kunne se det sjove i at parre op mod hinanden. Jeg har ikke et konkret plot i ærmerne, men umiddelbart kan hun både være en Abbie kunne svinge til, og som hun kunne hade lidt fordi hun minder en smule om hende selv. Aldersforskellen mellem dem er dog væsentlig. Abbie vil heller ikke være begejstret for hendes jobbeskrivelse - det er selvfølgelig ikke kendt at hun er regulator.. Wyat vil altid gerne være et offer, eller det vil han ikke, men jeg er i hvert fald med på at smide ham din vej når det lige passer. Lige nu ville det nok være lidt upassende.. som du siger.. Hmm.. jeg har heller ikke så meget til dem. Aileen er generelt nem at smide sammen med nogen dog, men hun er så usympatisk at hun sjældent får venner.
|
|
|
Post by Carius Whitebeam on Apr 25, 2015 15:17:17 GMT 1
Carius og Geneva: Jeg forestiller mig helt sikkert, at disse to kender hinanden. De er begge begavet, ambitiøse og komplet pro-dagsorden. Desuden har Geneva arbejdet under Carius' mor, som er overhoved for afdelingen for efterretning. De har nok kendt hinanden i mange år, og kunne sagtens se for mig, at de var en slags sparringspartnere - ikke direkte venner, for den slags har Carius ikke. Men han ville nok se hende som en ligeværdig og intelligent person.
Carius og Aileen: Kollegaer! Desuden har de vist også arbejdet sammen i en kort periode i afdelingen for magisk efterretning (Aileen som praktikant, Carius på vej til at uddanne sig som advokat). Men hvordan deres forhold skulle være... Hmm. Jeg er åben for det meste. De er jo temmelig ens, bortset fra, at Aileen er passioneret - Carius vægter kølig velovervejethed. Så der er de lidt forskellige.
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Apr 25, 2015 16:15:38 GMT 1
Geneva og Carius Ja, det kan jeg sagtens se. Geneva kan ikke få nok af sparringspartnere !
Aileen og Carius Aileen er flirtende af natur, så hvis han vægter kølig velovervejethed så tænker jeg måske det er lidt svært at få dem til at klinge sammen. Jeg har lidt svært ved at forudsige deres forhold på forhånd.
|
|