|
Post by Gwen on Feb 8, 2015 12:18:45 GMT 1
GWENS PLOTTERGeneva er min politiske ildsjæl, som er en totalt integreret mugglerfødt heks. Hun afsluttede Hogwarts i 92 og har gået på Slytherin. Hun har været sekræter for Magisk Transport, samt kontoroverhoved for Uautoriseret magi. Hun er en meget opsøgende karakter og kan derfor let sættes sammen med alle. Hun kan altid bruge flere venner, er forlovet med Coppernan og skal snart giftes og har efterhånden fået en del modstandere efter hun lavede den lov om mugglerfødte børn.Hector, som er forhenværende auror og Gryffindor elev, gik ud af Hogwarts i 2102. Han er varulv og kører lidt sit eget dramatiske liv og er lige i øjeblikket i Azkaban for at have overfaldet en ung heks. Han er virkelig vred på verden i øjeblikket og kunne godt bruge lidt fængsel spil!Min Hufflepuff pige på 15 år, femte årgang, som har været igennem lidt af et teenage helvede her på det sidste. Hun har været sammen med Miles Heeney og nu også blevet overfaldet af ham og på sidelinjen kører hun et lettere forvirrende forhold til Rysse. Sig endelig til hvis din karakter har lyst til spil med hende!Louisa er Maddox familiens yngste medlem og ottendedels willie. Hun er en flyvsk, kreativ sjæl og mangler lidt af hvert, inklusiv hendes første kæreste/skolething. Hun har i øjeblikket teaterdrømme og håber at blive en del af fønixteateret efter Hogwarts. Hun er desuden syvende årgang.[/span] Wyat er min rigmandssøn, som har arvet Kimæren samt en stor løbende indkomst af sin far. Han kunne godt bruge lidt af hvert, han har faktisk ikke så meget. Han er lidt af en festabe og svær at komme ind på, men spændende når man først er der. Venner, flirts osv er velkomne! Aileen er min regulator, halvt skotsk halvt engelsk og fra årgang 03 Gryffindor. Hun er idealistisk og ambitiøs og meget socialt anlagt, jeg tænker hun kender en del mennesker, så bare kom an med alle jeres ideer! Hun mangler både venner, tidligere kærester/flirts - og nye og fjender osv. Min 21 årige grævling fra årgang 2106 har brug for en del forskellige ting, smid gerne alt du kan tilbyde i fjæset på ham. Han er fætter til Magnolia Dearborn og Shirley Felbrigg.
|
|
|
Post by Charlisa Beaumont on Feb 8, 2015 20:34:15 GMT 1
Hector og Charlisa har jo et fremtidigt plot - lad os se på det til den tid!
Wyat og Charlisa. Der er tre år i mellem dem, så chancen for at de har kendt til hinandens eksistens på Hogwarts, er ikke usandsynlig. De er kontraster. Hvor Wyat er materialistisk og arrogant på overfladen, der er Charlisa minimalistisk og ufattelig opmærksom på andres behov. Jeg tror hun kan afspejle sin bror i Wyat da deres personlighed minder meget om hinanden. Hvordan de kan møde hinanden ved jeg ikke, men jeg kan se det interessante i et plot mellem dem.
Charlisa og hendes bror viser på et tidspunkt i den nærmeste fremtid deres oprørske sider, hvilket kan skabe et plot mellem Aileen og Charlisa, da Aileen som regulator ikke vil blive fan af Beaumont-tvillingerne. x)
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Feb 8, 2015 20:40:32 GMT 1
Øv jeg havde ellers lige set frem til at snakke om det med dig xD
Wyat - Går hun meget ud i byen? For det gør han, de kunne mødes på Tarantallegra fx. Om de har kendt hinanden på Hogwarts ved jeg ikke lige.. Tre år og et andet kollegie.. Det er ikke så sandsynligt, mest fordi Wyats omgangskreds har været lille
Aileen vil meget gerne fange de uvorne unger *sparker dem i Azkaban*
|
|
|
Post by Charlisa Beaumont on Feb 8, 2015 20:45:24 GMT 1
Lad os snakke om det så Jeg kan sige så meget som at Charlisa og Sebastian kommer til at underholde Hector i den nærmeste fremtid! Hmm. Nej, hun er faktisk ikke rigtig typen der tager i byen. De har ikke særlig mange penge, så hun bruger dem på fornuftige ting i stedet. Hendes bror til gengæld er en der glædeligt går i byen, så en aften kan han jo trække hende med, hvor hun hurtig vil søge hen i et hjørne for sig selv, hvilket måske vil fange Wyats opmærksomhed? Og nej, hendes venskabskreds er heller ikke stor. Den består næsten kun af hendes bror, haha. Yay!
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Feb 8, 2015 20:55:19 GMT 1
Jaer okay.. hvis hun ikke går ud så meget.. Wyat bevæger sig jo ikke så tit andre steder, men hvis du kan finde en grund til at hun er der ville det være fint. Det kunne han godt finde på, hvis hun sad i et hjørne, det har han i hvert fald gjort før.
Hector og Charlie - Jamen det lyder fint. Han glæder sig. I siger bare til når i har brug for Aileen til at sende dem i fængsel
|
|
|
Post by Charlisa Beaumont on Feb 8, 2015 21:08:32 GMT 1
Ja - ok. Altså kan sagtens finde på en undskyldning til at hun kan være der, men det er nok en engangsting. Hun arbejder jo på Den Tørstige Hat, så det er ikke fordi hun er socialt akavet sådanne steder, men hun er nok mere tilbageholdende sådan et stort sted, hvor hun ikke kender nogen.
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Feb 8, 2015 21:14:51 GMT 1
Det lyder fint lad os gøre det!
|
|
|
Post by Sybil Attwater on Feb 8, 2015 21:16:29 GMT 1
Aftale!
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Feb 8, 2015 21:34:34 GMT 1
Wyat & Freya Jeg tror at der er to muligheder her. Enten kommer de godt ud af det med hinanden, ellers kan han virkelig ikke udstå hende, måske på baggrund af hendes ubesindighed. Til gengæld er hun fuldstændig ligeglad med hans penge og status. Men eftersom de begge vidst kommer ret meget i byen, forestiller jeg mig at de sagtens kan kende til hinanden. Tænker du noget..?
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Feb 8, 2015 21:49:54 GMT 1
Wyat og Freya Hvis hun går ud meget så kender han hende nok fra Tarantallegra, jeg kan ikke helt finde ud af hvad han synes om hende, det må nok komme an på en prøve. Han plejer ikke at have noget imod nogen der er lidt direkte i sproget, så umiddelbart er mit svar at jeg tænker han har det fint med hende. At hun er ligeglad med hans penge og status vil han nok ikke lade sig mærke særlig meget med heller
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 8, 2015 21:51:29 GMT 1
& Hector
Altså Zeke er netop kommet ud fra Azkaban, så de to kunne vel have mødtes det knap så luksuriøse sted? Hvis det er, kunne vi måske tage en tråd, lige inden Zeke bliver løsladt. Om ikke andet kunne Zeke måske være en form for ’venskab’, nu alle andre har vendt Hector ryggen. Han dømmer han i hvert fald ikke. – Og han er rigtig god til det der med, ikke at have det godt med sin familie.
& Wyat
Samme årgang, samme kollegium.. De kan vel ikke have undgået at kende til hinanden. Selvom deres liv efterfølgende har taget noget forskellige retninger, så kunne jeg godt have set dem som partners-in-crime i skoletiden?
& Aileen
Zeke kan flirte med hende og hun kan forhøre ham om, at han hader alt ved ministeriet. Det er da sødt!
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Feb 8, 2015 22:01:34 GMT 1
Hector - Jeg vil utrolig gerne have en fængselstråd med ham! Det kan være de har været cellekammerater? Altså delt en celle sammen? Det tænker jeg kunne være interessant - er helt med på at skrue tiden lidt tilbage og have en tråd med dem. Du kan starte en hvis du vil, du har mere styr på hvornår han er kommet ud.
Wyat - Ak ja, samme årgang. Hvordan har han det med Sebastian? Han og Wyat var nemlig okay venner. Eze kunne godt have været en del af deres slæng. Jeg tænker ikke rigtig Wyat har haft venner, mere som du selv foreslår partners-in-crime, selvom Wyat nok har været meget moden af sin alder
Aileen - Well hun vil da gerne flirte og finde ud af hans ministerie truende holdninger. Jeg tænker hun bruger alle de midler hun har xD
|
|
|
Post by Alastair Ó Catháin on Feb 8, 2015 22:04:48 GMT 1
Louisa & Eira Jeg kunne faktisk godt se de her komme lidt godt ud af det med hinanden også. De er på samme kollegie men med et år imellem dem og jeg tror at de sagtens kunne have spændende faglige diskussioner. Vi kunne også gøre det en lille smule mere dystert hvis vi vil og sige at magtbalancen mellem dem ikke er helt lige, fordi hvis Louisa er letpåvirkelig kan Eira godt være lidt kontrollerende. Ved ikke helt hvad hun skulle kontrollere hende til men det er en mulighed.
Cathy & Eira Uff, meta-Eira er ikke glad for Cathy. Hun synes at pigebarnet kunne bruge både rygrad og selvrespekt. Rigtige Eira ved dog ikke alt det her men det kunne måske være interessant at sætte dem sammen? Jeg tror næsten at Eira ville kunne hjælpe en smule med selvsikkerheden, hvis hun satte sig det for. Desuden har de vist også begge to i koret.
Louisa & Zebediah
ಠ_ಠ
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Feb 8, 2015 22:05:51 GMT 1
Wyat & Freya Tjah, så må vi jo nok bare lade det komme an på den der prøve. Skal vi så bare få en tråd på benene? c:
|
|
|
Post by Louisa Maddox on Feb 8, 2015 22:16:22 GMT 1
Louisa og Eira Det kunne være skægt at magbalancen var lidt forskruet. Louisa har desuden ikke særlig mange veninder og er ret interesseret i at holde fast ved dem hun rent faktisk har. Hendes willie evner er ikke en fordel når det kommer til det der med at have veninder. Hun har trådt på en del tæer i løbet af sine teenage år.
Cathy og Eira Cathy mangler som sådan ikke selvsikkerhed, hun mangler selvværd og det er lidt noget andet. Det er noget hun selv skal fatte og det tror jeg langsomt hun er ved at indse. Desuden er hun vist efterhånden ved at være ovre Miles. Vi kunne dog godt sætte dem sammen alligevel og se hvad der sker, Cathy har opført sig ret underligt på det sidste (som Ophelia basically) så det kunne være en mulighed
Louisa og Zebbelebbe ò.ó
Wyat og Freya Ja lad os det
|
|