|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 8, 2015 22:20:09 GMT 1
Hector – Jeg fikser en fængseltråd til dem i morgen! Så må vi se, hvordan de spiller sammen. Wyat – Perfekt! Zeke er heller ikke typen, der har rigtige venner, for det er han alt for selvcentreret til, men et slæng til at være fælles om større drengestreger ville være great. Har skrevet til Sebastian, tænker at de også går rimelig godt i spænd. Aileen - Zeke vil gerne se hende bruge alle midler
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Feb 8, 2015 22:23:11 GMT 1
Kan godt starte den, hvis det er?
|
|
|
Post by Louisa Maddox on Feb 8, 2015 22:24:34 GMT 1
Lav en tråd til Hector : D
Wyat - Nej sådan er det også lidt med ham her xD de er alle så glade for sig selv
Aileen siger 'var det en udfordring?' også betydende.. skal vi tage en tråd med dem også?
Gør det Freya!
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 8, 2015 22:33:09 GMT 1
Er frisk på en tråd med Aileen også. Starter lige med at oprette den til Hector i morgen
|
|
|
Post by Louisa Maddox on Feb 8, 2015 22:35:42 GMT 1
Jaaaa okay, det er fint. Jeg kunne eventuelt oprette den anden.
|
|
|
Post by Ezekiel Winterheart on Feb 8, 2015 22:40:16 GMT 1
Det skal du være mere end velkommen til
|
|
Siobhán O'Malley
Box-navn | Josie |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Basker for Ballycastle Bats |
|
Post by Siobhán O'Malley on Feb 8, 2015 23:05:58 GMT 1
Sebastian & Geneva Nu er Geneva jo (desværre) lige blevet forlovet, men Sebastian vil gerne lige sige hej alligevel *blink blink*
Sebastian & Hector De kommer jo til at lære hinanden at kende i Azakaban, men jeg ved ikke, om de har haft nogen kontakt inden det? Udover at Sebastian selvfølgelig kender til den berygtede varulv Attwater.
Sebastian & Aileen Jeg har store planer om at sende Sebastian i Azkaban, og der kunne det være sjovt, hvis Aileen havde en finger med i spiller af hans indfangelse. Jeg (og Mer) har endnu ikke udtænkt planen helt endnu, men jeg prikker lige til dig, når det er, hvis du vil?
Siobhán & Wyat Min hjerne = grød lige nu, så jeg smider lige Siobhán herind i håb om, at du måske har en fiks idé med de to. Hun er jo noget af en festabe, så det er ikke helt usandsynligt, at hun kommer på Kimæren!
|
|
|
Post by Louisa Maddox on Feb 8, 2015 23:15:59 GMT 1
Okay.. what.. Geneva - Drengen er 23.. og ja.. DRENGEN.. han skal være velkommen til at prøve, men jeg ved altså ikke liiiige helt om Geneva er med på over ti års aldersforskel. (der kunne dog være noget sjovt i at forsøge at gøre Coppernan jaloux)
Hector - Ja uha, den berygtede varulv. *dybt suk* Jeg ved ikke om de kender hinanden.. måske en lille smule? Deres alder ligger jo ret tæt på hinanden men jeg tænker ikke de ligefrem er venner. De kunne eventuelt ende med at dele en celle sammen.
Aileen - Hun vil hjertens gerne have en finger med i spillet. Hun bruger alle midlerne i bogen (og udenfor bogen) i sit arbejde. De kunne måske mødes på Tarantallegra, har hørt han går meget ud.
Wyat - Jamen hvis hun kommer der så kender han hende vel, men jeg tænker han er ret opmærksom på hvordan han opfører sig overfor Ballycastle Bats. Det er trods alt hans mor der sponsorerer dem og han vil helst ikke skabe noget drama - ensbetydende at han holder sig for at forsøge at score damerne på holdet.
|
|
Siobhán O'Malley
Box-navn | Josie |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Basker for Ballycastle Bats |
|
Post by Siobhán O'Malley on Feb 10, 2015 18:21:46 GMT 1
Sebastian & Geneva Yeah, I know. Men jeg forestiller mig bare lidt uskyldigt flirteri. Hvis vi kan få flettet lidt jalousi ind i det, er jeg på.
Sebastian & Hector De kan kende hinanden lidt fra Hogwarts, ellers synes jeg, de skal lære hinanden bedre at kende i Azkaban! Dele-celle er en fin idé.
Sebastian & Aileen Uha. Det vil jeg tage med i tænkeboksen!
Siobhán & Wyat Siobhan vil hjertens gerne bare snakke, men hun kan nok ikke dy sig fra at blafre lidt med øjenvipperne alligevel. Måske mest for at drille ham, når hun ved, at han ikke er interesseret på den måde. Men de kunne nok få nogle sjove aftener sammen uanset!
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Feb 10, 2015 18:40:59 GMT 1
Geneva - Jamen det er fint, det siger vi bare.
Hector - Glæder mig til de bliver smidt i fængsel!
Aileen - Ok
Wyat - Det kan sagtens være, jeg kan ikke forudsige hvad han kommer til at synes xD
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 22, 2015 23:03:46 GMT 1
Hverken Louisa eller Cathy deler kollegie, årgang eller interesser med Ophelia... Det er virkelig godt ramt! Men: Måske kan der alligevel ligge en eller anden relation gemt. F.eks. er Cathys far Marius' chef, såeh der kunne måske godt findes noget? Oph synes Cathy er lidt voldsom (og ude at skide). Desuden er Miles jo hendes anfører, såeh. Idk. Relation??
Louisa? Hm. Nok ikke de store bud her?
Åh jer, og hun fangirler lidt over Wyat og Aileen. Wyat. *nærmest piget fnis*
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Feb 23, 2015 0:17:13 GMT 1
Hm ja, Cathy er virkelig ikke nem at hitte ud af i øjeblikket. Men givet at Miles er hendes anfører kan det jo godt være at vi kan udnytte det til noget. Tror efterhånden alle ved de har været sammen, ved ikke om det kunne være en mulighed?
Lol jeg kunne godt mega fangirle tråd med Wyat og Ophelia xD
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 23, 2015 0:25:48 GMT 1
Det kan sagtens være en mulighed, selvom jeg ikke rigtig ved noget om hvad relationen til Miles er. Juicy er jo væk for tiden, så måske skal vi vente med at se på det? Idk. Tænker ikke at Oph mener hun er for kvik.
Ophelia og Wyat til Hogsmeadeweekenden, f.eks?
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Feb 23, 2015 0:28:04 GMT 1
Lad os vente.
Ja, god ide!
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 23, 2015 0:39:20 GMT 1
<3
|