|
Post by Terrance Tweedy on Feb 8, 2015 2:51:12 GMT 1
Terrance rakte frem og fangede en af Agnes' charmerende krøller, som han snoede rundt om en finger, imens han betragtede hende. "Var det første gang du fortalte en mand, at du elsker ham?" Hans blik var ikke mindre nysgerrigt end det havde været for et øjeblik siden.
Tanken om at være den første var underligt tiltalende på en ganske fjollet måde. Det kunne en mand på seksogtredive ikke ligefrem forvente. Han vidste ikke engang hvorfor det betød noget. Måske burde det i stedet skræmme ham, at hun havde så lidt erfaring med forpligtelser.
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Feb 8, 2015 12:44:04 GMT 1
Agnes så opmærksomt på Terrance og øjenbrynene gled den mindste smule op. I et øjeblik så hun svagt uudgrundeligt på ham, før hun løftede sig lidt og rakte ud for at efterlade nålene fra håret på natbordet. Da hun så tilbage på ham, var det med et underfundigt smil. "Ja," svarede hun ærligt og lettere undersøgende.
"Men det er ikke rigtigt en overraskelse, er det?" gættede hun, relativt afslappet. Agnes havde for længst fortalt ham, hvordan hun havde levet sit liv indtil nu. Hun indså til gengæld, at hun vidste så godt som intet om Terrances tidligere forhold, men hun var ikke i tvivl om, at han ikke ville kunne svare ja til det samme spørgsmål.
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Feb 8, 2015 14:41:49 GMT 1
Terrance tog en dyb indånding, før han rystede svagt på hovedet. "Nej," svarede han dæmpet, før et svagt smil trak op i hans mundvige. "Jeg håber bare, at jeg kan leve op til det."
Han rakte frem og strøg hende let over kinden. "Lige nu, kunne jeg dog allerhelst tænke mig at falde i søvn ved siden af dig."
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Feb 9, 2015 16:47:20 GMT 1
Agnes smilede varmt og svagt uudgrundeligt i et øjeblik, som hun løftede den ene hånd og lukkede den om Terrances. Hun vidste ikke rigtigt, hvad hun skulle svare. Til gengæld summede hendes mellemgulv af sommerfugle og hun kunne dårligt lade være med at smile, som hun drejede hovedet lidt og plantede et enkelt kys mod hans håndled.
"Det synes jeg lyder som et retfærdigt ønske," konstaterede hun lavmælt og blottede tænderne lidt, før hun krøb så tæt på som varmen fra den nyligt overståede aktivitet tillod. Heldigvis var der køligt i soveværelset.
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Feb 9, 2015 18:25:07 GMT 1
Terrance smilede tilfredst, som Agnes krøb tættere på ham. Han lagde den ene arm omkring hende og strakte halsen lidt for at kysse hende på panden. "Jeg elsker dig," mumlede han dæmpet, før han lagde sig til rette. Efter lidt tid faldt hans øjne i og hans vejrtrækning blev dybere og rolig. Når morgendagen kom, var der forpligtelser og et arbejde at se til. Lige nu var der blot den behagelige søvn ovenpå en begivenhedsrig aften og nat. Han var en heldig mand. Tråd afsluttet
|
|