Emmas samlede efterlyser
Jan 25, 2015 19:02:16 GMT 1
Post by Emma on Jan 25, 2015 19:02:16 GMT 1
Emmas gigantiske efterlyser
Jeg har syv karakterer og derfor en del mulige relationer, jeg kunne se i spil. Jeg har forsøgt at sortere, så dem jeg tilbyder, vil være fede karakterer i deres egen ret og ikke bare NPC'er til mine karakterer. Smid mig en post eller PM, hvis du vil hapse en af dem.
Brody Blance ville gerne se...
De sidste spillere på Ballycastle! Gerne 22+, men alt er jo åbent. Evt. nogen, der ikke har gået på Gryffindor? (det har alle ud over en af de nuværende nemlig).
Casimir Ó Catháin ville gerne se...
Sin mor. Saoirse er en stærk, irks, stædig kvinde, som har rykket alle rødder op, fordi ministeriet valgte, at nu var tiden til at ødelægge tusindvis af magikeres gode forhold til deres naboer. Hun er vred, men også realistisk og får hverdagen til at fungere i Camden.
Sin far. Dara er en mere rolig, jordbunden mand, der arbejder som gartner og tog livet som det kom, indtil han måtte pakke sine sager i al hast og flygte fra Irland. Han er også vred, men mere afdæmpet end sin hustru. Begge forældre er oplagte brikker i spillet om magten og har givne relationer blandt hele det ministerie-kritiske felt.
Daniel Owens ville gerne se...
Resten af familien Owens/Bones. De har et stamtræ. Tjek det ud.
Ham, der slap væk. En besættelse fra ungdomstiden, som han aldrig nåede mere end til at drømme om. Det var ham, der gjorde Dan opmærksom på, at han er til lidt af hvert.
Kenna Kinnaird vil gerne se...
Sin mors og fars familier. Se Nights efterlysning og Mers karakterark for overblik. Jeg vil knuselske dig for enhver af dem.
Den vilde ekskæreste fra skoletiden. Ham, som hun slog sig helt løs med. De sneg sig ud efter sengetid, de blev fanget i det, de havde en lommelærke med spiritus og de havde det sjovt. Enten er han stadig vild og utæmmet eller også har han fundet lidt kontrol og modenhed.
Terrance Tweedy vil gerne se...
Sin lillesøster og dennes familie. Jeg har kun skrevet hendes navn i profilen, så der er brede fortolkningsmuligheder. Navnet kan også ændres, hun kan endda være ugift... Det er op til dig. Frit valg på alle hylder.
Winona Whowood vil gerne se...
Coming soon.
Ophelia Paine vil gerne se...
Coming soon.