|
Post by Geneva Greengate on Jan 20, 2015 21:54:18 GMT 1
Genevas hjerte bankede hurtigere af ren og skær spænding over situationen, men hun gjorde ikke andet end at smile let over hans ord. Det var nok for hende, for nu, hun var en udspekuleret dame og hun havde måske til en vis grad håbet at de ville ende i denne situation igen. Denne gang, ville hun dog ikke give sig så let som hun havde gjort sidst. Hun trak ansigtet lidt væk fra hans, så ham et øjeblik i øjnene, inden hun krævede hans læber i et langt kys, blot for at trække sig væk igen med et drillende glimt i sine øjne. "Så må du jo sørge for jeg ikke slipper væk" Bemærkede hun og lænede sig op af armlænet, uden at slippe ham med blikket.
|
|
|
Post by Aldrian Coppernan on Jan 20, 2015 22:12:40 GMT 1
Aldrian nød kysset til fulde og havde mere eller mindre forventet, at hun blev som smør i hænderne på ham endnu engang og mentalt havde han allerede slynget hende over skulderen med en 'me Tarzan, you Jane' attitude og båret hende op i hendes seng, hvor han ville have elsket med hende hele natten. Derfor blev han også en ganske lille bitte smule skuffet, da dette ikke var, hvad der skete.
Han samlede sig dog hurtigt og sendte hende et sensuelt smil. "Du har måske tænkt dig at lade mig jagte dig?" Det var et meget direkte spørgsmål, men med Geneva behøvede han ikke at være bange for, at hun skulle tage anstød. Hun var en kvinde, som kunne svare for sig selv.
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Jan 21, 2015 10:58:06 GMT 1
Geneva så overvejende på ham og trak øjeblikket ud så længe hun kunne. Derefter gav hun sig til at pille dovent ved kanten på sin aftenkåbe og pressede læberne mod hinanden, inden de skiltes i et smil. "Ville det ikke ødelægge spændingen hvis jeg svarede på det spørgsmål?" Spurgte hun og løftede sine øjenbryn en anelse. Det var svært for hende at holde sig tilbage, det var det virkeligt. "Men det ville jo være en skam at tage al fornøjelsen ved jagten fra dig så hurtigt.. " Tilføjede hun og så på ham med et drillende blik, hvorefter hun lagde benene over kors, så hendes skørt blev trukket lidt hen over hendes ankler.
|
|
|
Post by Aldrian Coppernan on Jan 22, 2015 22:52:03 GMT 1
Aldrian fastholdt hendes blik igennem hele den frydefulde ventetid, som hun udsatte ham for. Han trak på skuldrene over hendes retoriske spørgsmål og sippede lidt mere af sin vin, mens hans øjne udforskede hendes krop på en måde, som ikke var spor skjult. "Jeg overvejede såmænd bare, om du ville have et forspring, inden jeg springer efter dig op af trappen?" Smilet blev bredere og der var en undertone af noget frækt. Han forventede ikke nødvendigvis, at hun faktisk ville løbe af sted lige nu, men han kunne godt lide at lege med tanken.
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Jan 22, 2015 23:22:16 GMT 1
Geneva løftede sine øjenbryn over hans spørgsmål og så ud til at overveje det nøje. "Hm" Sagde hun og så smilende på ham, mens hun trak sine fødder op i sofaen og lagde sig bedre til rette. "Jeg havde ingen planer om at springe op af trappen, men det kunne det kunne da godt være at det var en god ide" Tænkte hun højt og lagde hovedet tilbage mod armlænet og betragtede ham med skinnende øjne. "Ved nærmere eftertanke ligger jeg nu så godt her at det ville være ærgeligt at flytte sig" Svarede hun og smilede svagt.
|
|
|
Post by Aldrian Coppernan on Jan 23, 2015 19:08:30 GMT 1
Så længe hun legede med tanken, smilede Aldrian frækt til hende og trak derefter resigneret på skuldrene, da hun afslog hans forsøg på at forføre hende her og nu. I stedet svang han sin tryllestav i retningen af reolen og der begyndte at spille romantiske toner igennem lejligheden. Han rejste sig, satte sit glas fra sig på bordet og rakte sin arm ned til hende med et let buk i ryggen. "Og selvom jeg nyder at se dig ligge her, så tror jeg, en dans kunne være en god idé, eller hvad siger du?"
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Jan 24, 2015 11:10:54 GMT 1
Geneva så mod reolen da musikken begyndte at spille og hun løftede forbløffet øjenbrynene med et lille smil på sine læber. Hendes blik fulgte ham da han rejste sig og hun overvejede undrende om han ville give op så let, men da hun forstod hvad det var han ville, blottede hun tænderne i et smil. "Det kan du godt lokke mig til" Bemærkede hun og lagde sine slanke fingre på hans arm, satte glasset fra sig og rejste sig op mens hun støttede sig til ham. Derefter lod hun sin kåbe glide ned af armene og lagde den hen over sofaen, inden hun rakte ham sin hånd.
|
|
|
Post by Aldrian Coppernan on Jan 24, 2015 16:30:16 GMT 1
Han trak hende op i sin favn, da hun havde stillet glasset fra sig og trak hende ind i en intim danseposition, inden hun fik chancen for at lægge mere afstand imellem dem med en klassisk danseholdning. Han havde sin ene arm om ryggen på hende og han havde hendes hånd i sin på den anden, som han havde krøllet ind, så hendes håndryg lå imod hans brystkasse og hans håndryg lå imod hendes. Hjemmevant førte han hende rundt til den stille musik og lagde sin kind imod hendes, uden forsøg på at gøre mere endnu. "Se, var det ikke meget bedre?" Man kunne høre smilet i hans stemme.
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Jan 24, 2015 18:11:09 GMT 1
Geneva skulle til at påtage sig den almindelige danseposition, men da han trak hende tæt ind til sig, sprang hendes hjerte et slag over. Hun gjorde dog ingen modstand, men smilede bare en anelse da han lagde kinden mod hendes og sukkede dybt. "Jo" Hviskede hun og lukkede sine øjne lidt i, en smule beruset af vinen. Hun lagde derefter sine arme rundt om hans hals og hovedet på hans skulder og glemte et øjeblik, at hun egentlig stadig forsøgte at holde sig tilbage. Ensomhed var dog uudholdeligt i længden og hans tilstedeværelse gjorde hende blød i knæene, hun forstod ikke hvordan hun formåede at holde sig tilbage.
|
|
|
Post by Aldrian Coppernan on Jan 24, 2015 18:30:09 GMT 1
Aldrian var tilfreds med hendes reaktion og da hun lagde armene om ham, kyssede hende på halsen, så hun også kunne mærke hans skægstubbe bevæge sig let imod hendes hud, sammen med hans læber. Han lagde sin frie arm omkring livet på hende og trak hende så tæt ind til sig, som han kunne komme til uden at trykke et ribben på hende og lod en hånd glide ned og stryge over hendes hofte. "Jeg er glad for, at jeg besluttede mig for at komme herover i aften." Hans mund var lige ud for hendes øre igen og han nappede meget forsigtigt i hendes øreflip.
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Jan 24, 2015 18:55:15 GMT 1
Geneva bed ned i sin underlæbe da han kyssede hende på halsen, mens en kuldegysning krøb ned langs hendes rygrad. Hun lagde næsen mod hans hals og indåndede hans duft, hvorefter hun smilede lidt over hans ord. Hun overvejede at trække sig væk igen, men hun var så tilpas i hans nærhed, at hun ikke kunne få sig selv til det. "Også mig.." Hviskede hun og kyssede hans hals utrolig blidt. Derefter strøg hun fingrene op af hans nakke og igennem hans sorte hår, mens hun trak sig lidt væk og så ham i øjnene med en snert af skrøbelighed i sit blik.
|
|
|
Post by Aldrian Coppernan on Jan 24, 2015 19:04:55 GMT 1
Aldrian skulle lige til at lægge lidt mere an på hende, da hun trak sig lidt væk og så på ham med et underligt blik. Et blik, han havde lagt mærke til, at hun havde haft før, men som han ikke rigtigt forstod meningen med. Der var dog ét eller andet, der sagde ham, at han burde gå sin vej. Lade hende være i fred og holde op med at trænge sig ind på hende. Men hun var så varmblodig og så vidunderligt manipulerende og temperamentsfuld, at han ikke kunne få sig selv til det. Han stoppede med at danse, lagde begge hænder på hendes kinder og lænede sig forsigtigt ind for at kysse hende på munden.
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Jan 24, 2015 19:15:13 GMT 1
Genevas hjerte bankede hurtig mens han så hende i øjnene, hun var en anelse anspændt, måske en smule bange for at give sig hen til ham. Han ville uden tvivl såre hende, men hendes lidenskab var stærkere end hendes fornuft og hun kunne ikke gøre andet end at gengælde hans kys. Hendes var fyldt med passion og intensitet, hun havde ville kysse den her mand så længe hun kunne huske og nu det endelig skete, var hun som en tiggende bombe. Hendes hænder vandrede ned over hans skuldre og ned langs hans overkrop, mens hun pillede rastløs ved hans tøj. De burde nok gå op i hendes seng, hvis ikke de ville blive overrasket af husholdersken.
|
|
|
Post by Aldrian Coppernan on Jan 24, 2015 19:37:39 GMT 1
Aldrian gav den hele armen i deres kys. Hun var en smuk kvinde og lige nu føltes hun som skrøbeligt porcelæn i hans hænder. Hun pillede ved hans brystkasse og et lille suk undslap ham. Selv havde han igen godt fat om hendes liv med den ene arm, som var han bange for, at hun pludselig skulle skifte mening igen og at han med den arm kunne få hende til at blive. Den anden skiftede imellem at holde hendes hoved fast til sit i de insisterende kys og blidt at berøre hendes krop hele vejen fra skulderbladet og ned til hendes faste bagdel, som han gav et let klem. Personligt ville han helst hive kjolen af hende med det samme, men han blev enig med sig selv om, at han hellere måtte vente et øjeblik, indtil han var sikker på, at han læste hende rigtigt.
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Jan 24, 2015 19:57:05 GMT 1
Den sidst rest af tvivl forsvandt mens hun kyssede ham og hun havde intet problem med hvor stramt han holdt om hende. Alligevel trak hun sig til sidst lidt tilbage, mest for at få vejret og da hun havde fået lidt styr på sin uregelmæssige vejrtrækning, smilede hun en anelse og bed sig i underlæben. "Vil du med ovenpå?" Spurgte hun og blottede tænderne i et smil, mens hun forsatte med at pille let ved hans skjorte.
|
|