|
Post by Gale W. Kaiser on Apr 18, 2015 17:42:05 GMT 1
cleona juliette ashworth: De kunne eventuelt have kendt hinanden siden Hogwarts og sidenhen holdt sammen som venner - og ellers gav du udtryk for at du måske havde noget i tankerne?
azalea daphne holmwood: Ville muligvis have en relation igennem arbejdet(?).
selwyn nigellus trengove: Kender måske hinanden som 'kollegaer'.
|
|
|
Post by Líle Ó Fionnagáin on Apr 18, 2015 17:47:42 GMT 1
Gale & Cleona Cleona vil gerne have Gale som ven! Meget gerne! Hun er dog typen, der roder rundt i ret mange folks senge. Hvordan ville Gale have det med det? Udover det, så har hun altid syntes, at han var virkelig hot!
Gale & Azalea: De kunne helt sikkert have et bekendtskab igennem arbejdet. De har naturligvis ikke kendt hinanden på Hogwarts, men jeg er sikker på, hun vil synes han er en sympatisk og rar fyr at være sammen med. Måske er der grobund for et venskab?
Gale & Selwyn Helt sikkert kender de her to hinanden. Og til trods for aldersforskellen, så er han altid åben for en snak over en øl, hvis Gale har lyst.
|
|
|
Post by Gale W. Kaiser on Apr 18, 2015 17:56:30 GMT 1
C&G: Så længe hun ikke krøller lagnerne A&G: Bestemt! S&G: Han er ikke den store øl-drikker, men det skal ikke holde ham fra at tage med.
|
|
|
Post by Líle Ó Fionnagáin on Apr 18, 2015 18:10:33 GMT 1
Gale & Cleona Har hun egentlig krøllet hans lagner? Det ville ikke undre mig, hvis hun havde forsøgt i hvert fald. Derudover, så mangler hun en, der kan få hende til at ønske mere end bare et fjolle rundt med diverse fyre... Hvordan har Gale det med kærlighed og romantik?
Gale & Azalea Hun vil gerne invitere ham på en øl efter arbejde. Så længe han ved, at hun er sammen med Kevin xD Uh, hvordan er Gales forhold med Kevin egentlig? Han er også lærling.
Gale & Selwyn Det skal Selwyn nok lære ham! Hvordan har Gale det egentlig med Finn?
Paddy & Líle Havde du noget specielt i tankerne omkring deres baggrundshistorie? Jeg er ret åben omkring hele deres opvækst. Men jeg ser dem dog, som hinandens bedstevenner, især fordi de er så tæt på hinanden aldersmæssigt, som søskende kan være.
Paddy & Raphael Heller ikke mig.
Ambrose & Selwyn Uh... Jeg ser dem et eller andet sted som nogen, der måske lige kan holde synet af hinanden ud. Selwyn vil nok synes, at Ambrose er urtolig stiv og meget kedelig i betrækket xD Hvordan har Ambrose det evt. med Selwyn?
Ambrose & Marius Før i tiden, kan Marius evt. have været den fætter, der altid var på Ambroses hold, når der skete noget, og altid havde hans ryg. Men som årene er gået, er Marius blevet mere moden. Og nu som 40-årig, ser han sig selv som det nye overhoved for sin egen familie. Og selvom de stadigvæk er på god fod, så er Marius begyndt at blive lidt besat af, at familien skal giftes ind i de bedste familier.
|
|
|
Post by Gale W. Kaiser on Apr 18, 2015 18:28:48 GMT 1
C&G: Søger noget der er længerevarende, hvis det endelig skal være noget.
A&G: Han vil nok kende ham - og hvis de snakker højt om deres forhold have respekt for det.
S&G: Udover en elev på Hogwarts på samme tid som Gale selv tror jeg ikke Gale har mere yderlig kendskab til ham.
|
|
|
Post by Pádraig Ó Fionnagáin on Apr 18, 2015 18:55:09 GMT 1
Líl & Paddy Umiddelbart ikke noget specielt, men hvis der dukker noget op skal jeg nok sige til. Det du skriver lyder ellers som godt udgangspunkt, jeg er på!
Selwyn & Ambrose Ambrose er nok lidt ligeglad med Selwyn og bryder sig nok ikke om hans rapkæftethed. Jeg synes at 'lige kan holde synet af hinanden ud' er perfekt.
Marius & Ambrose Han kan lige prøve på at gifte Ambrose væk!!! Men han vil nok ikke blive ked af det over introduktioner. Udover det, forestiller jeg mig at Ambrose har været med på at være allieret med Marius og har syntes godt om ham som fætter.
|
|
|
Post by Selwyn Trengove on Apr 18, 2015 19:16:58 GMT 1
Gale & Cleona De kan jeg helt sikkert godt være med på! Så måske har Gale det ikke super godt med, at Cleona roder rundt i andre fyres senge? Og hun finder det lige så ubehageligt at snakke om hans erobringer?
Gale & Azalea Kevin er en dejlig dreng, og samme årgang som Gale! Det er Josie, som har ham xD
Gale & Selwyn Selwyn vil gerne give en øl til Gale!
Paddy & Líle Hvis vi kommer på mere, så skriver vi bare til hinanden xD
Ambrose & Selwyn Har vi lige planlagt, at de er lidt små fjendtlige overfor hinanden? Åh, det bliver sjovt i demotråden.
Ambrose & Marius Marius har masser af idéer til, hvem der skal være den udkårne til Ambrose. Og han vil gerne introducere dem for hinanden. Men jeg er klart med på et ret godt fætter-forhold.
|
|
|
Post by Gale W. Kaiser on Apr 18, 2015 19:40:53 GMT 1
C&G: Altså jeg kan intet love, eftersom jeg har et plot sammen med Juicy der peger i samme retning. A&G: De kan sagtens have et helt ufarligt venskab S&G: Deal!
|
|
|
Post by Raphael Gairden on Apr 18, 2015 20:05:27 GMT 1
Gale & Cleona Det er helt fint! Juicy og jeg er vant til at vores karakterer ikke er helt enige xD Gale & Azalea Hun mangler virkelig nogen at se udover Kevin i hvert fald
|
|
|
Post by Gale W. Kaiser on Apr 18, 2015 20:25:19 GMT 1
C&G: Hvis de begynder at kæmpe over ham kan jeg love for at han bliver smigret Så hvem skal vi starte med? - og hvem skal starte?
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Apr 18, 2015 20:29:55 GMT 1
Jeg kan starte Azalea, så kan du starte til Cleo?
|
|
|
Post by Gale W. Kaiser on Apr 18, 2015 20:51:55 GMT 1
Deal!
|
|