|
Post by Geneva Greengate on Feb 25, 2015 18:20:10 GMT 1
Marius og Geneva Greengate - Jeg synes helt klart vi skal finde på noget sjov med de her to, Geneva har sikkert altid synes han var en flot mand, men nu skal hun giftes med Aldrian Marius og Nicholas Dearborn - de her to må kende lidt til hinanden, men jeg ved ikke om der er meget mere end det Marius og Aileen Averill - også god mulighed for et bekendtskab. Aileen vil rigtig gerne tage en dans med ham i danseklubben
|
|
|
Post by Marius Paine on Feb 26, 2015 13:36:04 GMT 1
Geneva Greengate & Marius Der skal helt sikkert være noget mellem dem, hvad er jeg dog ikke helt sikker på. De har ikke haft den store mulighed for at have kendt hinanden på Hogwarts. Hun startede sin karriere under hans far, og efterfølgende har de arbejdet i samme afdeling i hans tid som auror. Han er en smule kontrolleret i forhold til at udvise kærlige følelser, da han føler, at det gør man indenfor hjemmets fire vægge. Havde du nogle specielle tanker til dem? Nicholas Dearborn & Marius Jeg er ikke helt sikker på, hvor meget kendskab til hinanden de har, udover at de hilser på hinanden. Aileen Averill & Marius Hun må da gerne være hans faste dansepartner, han vil have godt af lidt ungdommeligt selskab.
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Feb 26, 2015 13:42:03 GMT 1
Gen og Marius Hm.. Jeg synes det kunne være sjovt hvis de måske havde haft en thing der aldrig var blevet til noget og så kan det være det kunne ryste hendes tanker om ægteskabet med Aldrian hvis det blev genoptaget. Men det kommer an på hvad du synes x)
Nicholas og Marius Ja der er ikke så meget
Aileen og Marius Det er hun utrolig glad for *danser rundt med Marius*
|
|
|
Post by Marius Paine on Feb 26, 2015 14:01:06 GMT 1
Geneva & Marius De kan sagtens have haft noget, da han var auror og hun var sekretær. Og efter hendes ægteskab med Aldrian, kan han nok sagtens rive op i, hvad de havde engang.
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Feb 26, 2015 14:08:39 GMT 1
Fedt. Nu opdagede vi jo lige Azelea og Nicho, jeg tænker ikke de kender hinanden nok, men han har nok haft et meget stille crush på hende som dreng. Som man nu har med de ældre elever xD er hun venner med hans kusine Shirley?
|
|
|
Post by Marius Paine on Feb 26, 2015 15:15:08 GMT 1
Så vidt jeg husker, så blev jeg enig med Night om, at de var venner. Og hun vil være meget beæret over, at han har haft et crush på hende. Jeg tror hun vil synes, at han er en utrolig nuttet ung mand xD
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Feb 26, 2015 15:16:39 GMT 1
Hvis hun nogensinde finder ud af det, jeg tvivler på han har sagt noget. xD
|
|
|
Post by Marius Paine on Feb 26, 2015 15:18:08 GMT 1
Det er næsten endnu mere sødt <3 Hvordan opfører han sig overfor hende, når de måske møder hinanden på arbejdet?
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Feb 26, 2015 15:20:00 GMT 1
Eh det kan vi vel finde ud af i en tråd? xD
|
|
|
Post by Marius Paine on Feb 26, 2015 15:25:04 GMT 1
Så bliver det vores første tråd sammen xD
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Feb 26, 2015 15:32:46 GMT 1
Ja det gør det vel, selvom jeg mener vi snakkede om en del andre muligheder? Nå nevermind, lad os tage den her så x)
|
|
|
Post by Marius Paine on Feb 26, 2015 16:21:48 GMT 1
Vi har nok snakket om nogle stykker, tror dog aldrig en af os oprettede dem. Jeg tager hjem nu, så hvis du har lyst, må du da gerne starte den xD
|
|
|
Post by Iris Quigley on Mar 20, 2015 17:34:31 GMT 1
Iris og Líle: Nu ved jeg ikke hvilke plots Rowan og Líle har, men lige meget hvad synes jeg altså det kunne være sjovt med lidt rivaleri i! De minder ret meget om hinanden, og netop af denne grund kunne det være skægt. Måske kom de skævt ind på hinanden for en del år siden, og har ikke rigtigt kunne bryde ud af mønsteret? Og hvis Líle samtidig fatter interesse for Iris' bror, ville hendes jalousi måske stige yderligere.
Iris og Raphael: Åh, yngre, pæne kollegianer. Hvad kan man gøre med dem? Iris er ikke specielt bange af sig og kunne sagtens have startet samtaler med ham. Men ved ikke hvad vi kan finde på. Et tutor-forhold? Eller et hvor Raphael 'forfører' den stakkels unge dame, der er klar til at kaste sin kærlighed på hvem som helst? Tli gengæld kan jeg se, at Eoin er hans fjende, og Eoin er (forhåbentlig) Iris' ven. Men det kunne måske gøre tingene endnu sjovere?
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
Stilling | Målmand for Ballycastle Bats |
|
Post by Cleona Ashworth on Mar 20, 2015 17:47:13 GMT 1
Iris & Lìle Æhm... Jeg tror ikke, at der er et specielt plot mellem dem. Har i hvert fald ikke aftalt noget fast med Night endnu. Men Líle har interesse for Rowan, hvilken form er jeg dog ikke klar over endnu. Derfor har vi den tråd xD Men hvis Iris fatter romantisk interesse for Eoin, og Líle for Rowan, så kan der i hvert fald komme knuder på tråden. Især hvis de i forvejen ser hinanden som rivaler. Jeg er med på den, at de kom forkert ind på hinanden i starten af deres bekendtskab.
Iris & Raphael Han er en dejlig dreng, som jo desværre snart går ud. Og han kan sagtens have et slags vejleder forhold til hende, hvor der måske er nogle undertoner af romantik? Som sagt, så ved han ikke, at han skal forloves til sommer. Og så er han ikke længere sammen med Nora. Så han er fri på markedet i et par måneder endnu xD Og han vil hade, at hun hænger ud med Eoin. Især fordi han er en slags "reservebror" for Caleigh, og han synes Eoin er en nar. Uden omsvøb. Jeg har leget lidt med tanken om, at han rent faktisk skal være vejleder eller præfekt i de sidste par måneder.
|
|
|
Post by Pádraig Ó Fionnagáin on Apr 2, 2015 22:34:54 GMT 1
Líle & Pádraig Nu er vi jo i gang, men vi kan altid proppe noget mere baggrundshistorie på dem hvis der bliver behov for eller lyst til det.
Raphael & Pádraig Ser dem ikke have specielt meget med hinanden at gøre, men du siger bare til hvis du ligger inde med en god idé.
Selwyn & Ambrose Der har været et år mellem dem på Hogwarts og de har begge været i ministeriet i et godt stykke tid, så de har noget tilfælles. Jeg tænker at de nok kender hinanden, men måske er det det hele?
Marius & Ambrose Hvad skal vi gøre med de her to? Tænker at de har det godt med hinanden og nok skal have hinandens rygge. Hvad for et fætter-forhold har de haft i fortiden? Ambrose har jo nok en stor del af tiden været optaget af at konkurrere med sin bror, og Marius er jo en del ældre så... hvad tænker du?
|
|