|
Post by Kenna F. Kinnaird on Jan 25, 2015 18:02:19 GMT 1
Erin og Lea kan godt være bekendte/veninder. Måske lidt afhængig af, hvordan de spænder af i en tråd. Erin har meget få reelle venner og temmelig mange, som kun betragtes som bekendte. Hun er ekstremt privat. Men lad os da se, hvad de kan blive til.
Ken og Lea ser jeg derimod større /umiddelbart/ venskabspotentiale i. Mest fordi Ken er så meget mere udadvendt og kender alt og alle. Lea er desuden også blevet undervist af Kens far i sin tid på Hogwarts. Også her tænker jeg det skal prøves af.
Dan er der ikke mere at sige til. Besøg Hatten.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Jan 27, 2015 9:24:28 GMT 1
Erin Bathilda MurrayHvis hun kan lide te, kan de eventuelt mødes på Madam Nuttetruts tesalon, og så kan vi se, hvordan de spænder af? Der er alligevel vel to års forskel på dem, og et kollegium, så det er begrænset, hvor meget de kender hinanden fra Hogwarts tænker jeg? Kenna F. KinnairdLad os prøve det af, jeg er frisk (: Daniel OwensAzalea er på vej. Jeg opretter en tråd til de to her.
|
|
|
Post by Erin Bathilda Murray on Jan 27, 2015 18:54:37 GMT 1
Jeg tænker vi skal vælge én af de tre tråde til at starte med. Hvis du starter til Lea og Dan, så starter jeg den næste!
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Feb 2, 2015 17:18:28 GMT 1
Louis & LileDen eneste forbindelse, jeg kan komme i tanke om, mellem disse to, er hvis Louisa Maddox har fortalt Lile om Louis. Der er ikke rigtig sket noget mellem de to, men de er begge lidt fascineret af hinanden (hun er nok lidt mere end ham) - hvis Gwen altså er med på den. Camille & LileCamille er nok ikke sådan helt vildt interesseret i Lile. De har undervisning sammen, men ellers kan jeg ikke se et forhold udover det. Måske har du nogle gode idéer? Camille og RaphaelJeg mangler lidt venner (især drenge) til den lille spirrevip, da jeg har formået at spille hende lidt mere arrogant, end jeg troede, hun ville være xD Som ven er hun dog smilende og glad, og det er især et plus, at han kan lide at overtræde reglerne - det er Cam mester i. Hun er søger for Slytherin, så hun driller ham sikkert lidt med, at han er bange for at komme til skade - men det er kun kærligt ment (halvt, i hvert fald). Kevin & AzaleaDe her to! De er nødt til at lære hinanden at kende. Jeg synes, at de minder rigtig meget om hinanden, og tror, at de kunne klikke godt sammen. Jeg er ikke meget for at aftale kærligheds-plots på forhånd - det er sjovest at se, hvordan det udvikler sig i spillet, synes jeg - men jeg vil bestemt ikke udelukke det! De har gået på Hogwarts, Hufflepuff samtidig, men med fire års mellemrum, så de genkender nok bare hinanden på udseendet. Jeg synes i hvert fald bare, at de skal smides i en tråd sammen, da hun virker skøn! Jeg har også Lucy her, men kunne umiddelbart ikke komme på noget. Hvis du får nogle gode idéer, skriver du bare.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 2, 2015 18:26:48 GMT 1
Louis Howe & Lìle Jeg forestiller mig ikke lige på nuværende tidspunkt, at Louisa ville fortælle Lìle om Louis. Måske hvis det blev seriøst. Dog kommer hun ofte hos Howes Husremedier, så han kan sagtens være hende yndlingshjælper nede i butikken. Camille Thomas & Lìle Jeg forstår hvad du mener, de kan måske være lidt rivaliserende? Hun kan få æren af at være den første af Lìles "fjender". Camille Thomas & Raphael Han vil helt sikkert være stødt ind i hende, og måske være blevet præsenteret af Nora, der er hans eks kæreste. Hun går selv på Slytherin og er med på quidditchholdet. De kan sagtens have et venskabsforhold, hvor de laver ballede. Jeg tror han bliver den løve der i historien har flest venner der er slanger xD Kevin Maddox & Azalea Jeg elsker ham simpelthen bare! Det var nok mest mig der ville have et kærlighedsforhold til ham xD Og så var jeg præget af træthed og koffein-mangel. Men vi skal have en tråd til de her to. Hun vil gerne være en skulder, han kan græde ud på. Som sekretær i afdelingen, så ved hun helt sikkert, hvad der er foregået. For pokker, hun renskriver alle rapporter der findes i afdelingen. Hun ved alt xD Lucy LoddingtonJeg kan se hvad du mener. Lige umiddelbart kan jeg ikke se, at nogle af mine pt. har et bekendtskab med hende. Måske hvis de en dag kommer tilskade.
|
|
Louis Howe
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Praktikant |
|
Post by Louis Howe on Feb 2, 2015 18:36:40 GMT 1
Louis & Lile Lad os sige det.
Camille & Lile Dejligt. Camille kan aldrig få nok rivaler!
Camille & Raphael Hvornår var de kærester? Det siger jo noget om, hvor nyt eller gammelt deres venskab er.
Kevin & Azalea Det var overhovedet ikke for at slå din idé i jorden - Kevin har brug for noget romance i sit liv. Han er dog ikke så åben for at tage imod hendes skulder, selvom det ville betyde meget for ham. Han har allerede grædt foran Sybil Attwater og vil helst ikke gentage det med nogen anden fra arbejdet. Men de kan have en slags usagt tillid til hinanden - hun ved, hvad der er sket, og han ved, at hun ved det. Men de snakker aldrig om det - det er måske netop det, der er startskuddet til deres (venne)forhold til hinanden?
Lucy Gør endelig det!
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 2, 2015 18:44:13 GMT 1
Louis, Camille & Lìle Lovely!
Camille & Raphael De har været kærester sådan on/off de sidste to år, men er først for nyligt blevet ekskærester.
Kevin & Azalea Han er så sød (: Den tanke kan jeg godt lide! Hun mangler en, som hun virkelig kan stole blindt på, og hvor hun ikke engang behøver at tvivle på tilliden imellem dem. Skal vi få skudt disse to skønne mennesker ind i en tråd med hinanden? (Jeg elsker at have en karakter der ved alt, hvad der foregår i afdelingen xD)
Lucy Azalea kan jo faktisk nok godt komme tilskade i min roulettetråd. Hun er i en duel med en gruppe troldmænd, der har antastet Nora. Hvilket også kan kædes sammen med Kevin, nu hvor jeg tænker over det (:
|
|
Louis Howe
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Praktikant |
|
Post by Louis Howe on Feb 2, 2015 18:53:17 GMT 1
Camille & Raphael Såå et venskab bygget over det sidste år? Og måske er det blevet lidt stærkere, efter de slog op?
Kevin & Azalea Jaaa, det kan jeg lide. Helt sikkert! Jeg kan starte en tråd på deres arbejdsplads?
Lucy Lucy er dog healer inden for eliksirer og plantegifte, så det giver måske ikke så meget mening lige med Azalea, desværre. Men Kevin vil gerne komme forbi og sige hej, hvis det er!
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 2, 2015 18:57:12 GMT 1
Camille & Raphael Det ville være meget sandsynligt. Mest fordi, så har han nok haft mere tid til andre ting end skole og Nora. Og at få nye venner, det kan han godt lide!
Kevin & Azalea Du opretter bare, så joiner jeg (:
Lucy Jeg skal nok finde på noget!
|
|
|
Post by Líle Ó Fionnagáin on Feb 4, 2015 20:05:44 GMT 1
|
|
|
Post by Eoin Fionnaoch on Feb 17, 2015 13:45:20 GMT 1
LÍLE og EOIN Vi må simpelthen kunne finde på noget konstruktivt med de her to ravne Eoin er ganske vidst et år under Líle, men mon ikke de to kender hinanden alligevel? Jeg tænker at de to kan være gode venner? Eoin er på bunden en sød og rar dreng, selvom han godt kan være lidt selvfed over at være angriber på Ravenclaws hold, og har fået sig nogle skrappe holdninger ude på højrefløjen.. Men hvis det ikke lige er Líles kop the, kan de to måske være venner, fra før han begyndte at syntes alle de ting?
|
|
|
Post by Líle Ó Fionnagáin on Feb 17, 2015 14:38:28 GMT 1
Eoin Fionnaoch & Líle Jeg tror, at de fint vil fungere sammen som venner, tiltrods for det ene år de har til forskel. Jeg forestiller mig, at Líle pænt forsøger at holde ham på jorden, når hans popularitet stiger ham lidt til hovedet, og han får stjernenykker. Hun er selv datter af en halvblods og en muggler, så han kan sagtens få nogen kommentarer over nakken, hvis hun synes, at han kommer med for mange dumme udtalelser.
|
|
|
Post by Eoin Fionnaoch on Feb 17, 2015 21:25:07 GMT 1
LÍLE og EOIN Det lyder godt. Skal vi så ikke sige at de er gode venner?
|
|
|
Post by Líle Ó Fionnagáin on Feb 17, 2015 21:35:26 GMT 1
Eoin & Líle Yay, lad os sige det!
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
Stilling | Målmand for Ballycastle Bats |
|