|
Post by Nora Whitebeam on Dec 30, 2014 18:12:38 GMT 1
Eggs' plottrådFor mere specifikke ønsker har jeg en efterlyser. For mere information er der et hurtigt link til karakterark under navnet. Karakterer
| PÁDRAIG Ó FIONNAGÁIN KARAKTERARK FEMTEN HOGWARTSELEV & BASKER HUFFLEPUFF 2112
| Pádraig er lillebror til Líle og er en lidt usikker dreng, der dog prøver at overbevise sig selv og andre om andet. Han er oprigtig og sympatisk men kan også være temmelig fjendtligt indstillet. Hans holdning til udviklingen i det magiske samfund er stadig ret forvirret. Desuden er han med i koret.
|
| Søger venner, uvenner, og alt det der nu følger med som skolelev
|
* * *
| NORA WHITEBEAM KARAKTERARK SYTTEN HOGWARTSELEV
& ANGRIBER SLYTHERIN 2110
| Målrettet, stædig, til tider manipulerende, passioneret, følsom, selvbeskyttende og temperamentsfuld men kan beherske sig - for det meste. Hendes familie er for adskillelsen af muggler- og magikersamfundet, hvorimod hun selv er i tvivl og egentlig helst undgår at tale for meget eller for højt om det. Quidditch er en passion for hende.
|
| Søger venner, uvenner, alt det løse |
| FINN KESTREL KARAKTERARK ENOGTYVE FANGE I AZKABAN RAVENCLAW 2107
| En kreativ og noget excentrisk altruist. Bliver sandsynligvis en del af modstandsbevægelsen. Tidligere aurorlærling, nu fange i Azkaban som følge af at blive opdaget til demonstrationen den 18. april.
|
| Søger venner, bekendte, kontakter indenfor oppositionen, sin søster/bror |
| FREYA BYTHELL KARAKTERARK TREOGTYVE MEDARBEJDER & INSTRUKTØR HUFFLEPUFF 2104
| Udadvendt og meget glad for at der sker noget. Til gengæld også rastløs, ubeslutsom og til tider ubetænksom. Status har ingen betydning for hende og der er plads til mange forskellige slags mennesker i hendes omgangskreds. Desuden holder hun med Ballycastle Bats, arbejder i Weasley's Tricks og Fiduser og er danseinstruktør på Tarantallegra om torsdagen.
|
|
Søger venner, roomie(s), kærlighedsinteresser, nogen der kan konfrontere hendes lallende side |
| AMBROSE BERKELEY KARAKTERARK OTTEOGTYVE REGULATOR SLYTHERIN 2099
| Meget traditionelt anlagt og kan være noget kræsen i forhold til hvem han omgås. Dog også et meget venligt, varmt og jordnært menneske der er i stand til at komme fint ud af det med de fleste hvis han ønsker det. Desuden er han også af og til også at finde på Den Kælne Kimær og til amatør Quidditch.
|
| Søger venner, bekendte, kontakter, tidligere eller kommende kærlighedsinteresser og forhold, eventuelt konemateriale |
|
|
|
Post by Eleanora Sinéad Llewellyn on Jan 4, 2015 14:41:29 GMT 1
Nora Whitebeam - De bliver bege kaldt Nora, de spiller for hver deres hold, de er mega ambitiøse. Uh, jeg kan bare se indædt irritation her. Rivaler - hvad siger du?
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Jan 4, 2015 17:13:11 GMT 1
|
|
Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Fange i Azkaban |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Jan 7, 2015 21:38:38 GMT 1
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 5, 2015 21:30:36 GMT 1
Okay okay, så er jeg her!
Finn & Azalea Yeah, hun er sekretær i afdelingen, og kender jo sådan set alle i afdelingen. Hell, hun laver alt papirarbejdet, økonomien og sådan. Så hun kender selvfølgelig også Finn. Hun er en hjertevarm og glad kvinde, så hun ville ikke kunne andet end være venner med Finn. Og hun er tålmodig nok til at tackle hans sarkastiske og kølige side. Hvis hun overhovedet har lagt mærke til den, hvilket jeg faktisk tvivler stærkt på.
|
|
Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Feb 5, 2015 22:05:48 GMT 1
Jaaa! Azalea Holmwood & Finn Helt sikkert - jeg er helt med på at de sagtens kan være venner. Vi kan jo lade det komme an på en prøve hvor 'dybt' et venskab det bliver/kan blive til.
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 5, 2015 22:10:55 GMT 1
Finn KestrelYay! Lad os prøve det! Han vil komme til at knuselske hende xD
|
|
Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Feb 5, 2015 22:14:45 GMT 1
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Feb 5, 2015 22:16:59 GMT 1
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Feb 7, 2015 17:52:11 GMT 1
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Feb 7, 2015 19:22:44 GMT 1
Vi skal selvfølgelig lege med Freya og Shirley! Jeg undlod bevidst at skrive helt specifikt hvordan deres forhold var, men jeg tænker at det nok for det meste er okay? Og så er der måske andre tidspunkter, hvor de kan gå hinanden lidt på nerverne - næsten som om de rent faktisk var søstre?
Derudover er Agnes med i danseklubben, så der er bestemt grundlag for en mulig tråd her, hvis det skulle være. Derudover er de samme årgang, så de har haft undervisning sammen - med den fælles interesse i dans og det faktum, at jeg forestiller mig at Agnes har været temmelig populær i skoletiden, så kunne de måske godt være veninder?
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Feb 7, 2015 19:41:44 GMT 1
Du beskriver lige netop det jeg forestillede mig om deres søskendeforhold, så jeg er med på det hele du lige beskrev.
Jeg kan sagtens se et venskab mellem Agnes og Freya - også hele vejen tilbage fra tiden på Hogwarts. Måske allerede fra første eller andet år.
|
|
|
Post by Ethel Thatcher on Feb 19, 2015 1:19:25 GMT 1
FINN OG ETHEL Finn og Ethel er begge to 2. års aurorlærlinge, og kan derfor ikke have undgået at støde på hinanden Jeg tænker, enten går de hinanden på nerverne, eller også falder de lige netop rigtig godt i spænd, da de virker temmelig forskellige. Ethel er temmelig kontrolleret, men dog stadig sød og imødekommende, og dog er hun også stærkt overbevist om magikerracens overlegenhed. Hvad tænker du?
|
|
Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Feb 19, 2015 1:56:03 GMT 1
Finn og Ethel Ja!!! Selvfølgelig kender de hinanden. Well, hvis han har hørt hende ytre sig om sine politiske holdninger skal han nok have noteret hende i sit mentale index over folk han synes er problematiske, men har næppe sagt noget til det (på grund af ministeriet og alt det der). Til gengæld kunne jeg også godt forestille mig at de var venligt indstillede overfor hinanden, men have tidspunkter hvor de går hinanden unaturligt meget på nerverne. Jeg ser dem ikke nødvendigvis som konstant i konflikt med hinanden, måske nærmere små eksplosioner af det?
|
|
|
Post by Ethel Thatcher on Feb 19, 2015 12:19:44 GMT 1
ETHEL og FINN
Yeah, det lyder som en god ide. Ethel har nok ikke lagt skjul på hvad hun mener, og dog er det ikke noget hun går og prøver at trække ned over andre. Jeg tænker også, som du siger at deres forskellige personligheder har resulteret i små eksplosioner, men at de måske på bunden er de forskelligheder der gør at de spiller godt sammen? Hvis du kan følge mig?
|
|