Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Fange i Azkaban |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Feb 19, 2015 15:09:03 GMT 1
Ethel og Finn Det tror jeg at jeg kan. Måske har de primært bondet over at være startet samtidig på uddannelsen, though. Men er det så ikke det vi siger?
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 22, 2015 23:51:59 GMT 1
Nora og Ophelia <3
De er medspillere, men jeg ved ikke om de er venner? Jeg tror nærmere de er bekendte. Hvis Nora har været åben om sin tvivl, kan det snildt være at Ophelia har været lidt skarp, for hun hader mugglere.
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Feb 23, 2015 0:04:05 GMT 1
Nora og Ophelia Jaaa, de skal lege! <3 Jeg tror på bekendte. Well, hun er ikke særlig åben omkring det og taler faktisk ikke særlig meget om det fordi det er nemmere for hende at lade være, men det skal jo ikke forhindre det i at kunne være sluppet ud i Ophelias påhør, det kunne måske være interessant.
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 23, 2015 0:21:20 GMT 1
Jeg tænker det kunne være interessant, fordi Nora vil køre relativt meget hate på hende engang imellem. Skarpe bemærkninger ofte. Hver gang hun har mulighed for at stikke til det - vil hun stikke. Og så vil hun selvfølgelig mistænkte Nora for at have stået bag hindbærbrøds-affæren!
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Feb 23, 2015 0:57:07 GMT 1
Jeg går ud fra at du mente at Ophelia vil køre relativt meget hate. Nora ville hade det. Uendeligt meget. Jeg elsker det. Hun vil næppe have at hendes far finder ud af det så jeg skal ikke kunne sige præcis hvordan hun vil reagere, men Ophelia kan nok forvente en god portion hate tilbage. Er desuden vild med hendes mistanke!
|
|
|
Post by Emma on Feb 23, 2015 1:09:03 GMT 1
Ja, selvfølgelig. Omvendt af hvad jeg skrev. Haaaate! Det er jeg så frisk på.
|
|
|
Post by Nora Whitebeam on Feb 23, 2015 1:15:51 GMT 1
Vi gør det! Det skal nok blive festligt.
|
|
|
Post by Nicholas Dearborn on Feb 25, 2015 18:47:17 GMT 1
Til Eeeegs Nicholas og...
Nora - Hm umiddelbart kan jeg ikke se så meget, men hvis du har nogle ideer så sig endelig til
Finn - Samme alder, forskellig årgang. Jeg ved ikke rigtig hvordan Nicho vil tackle hans excentriske personlighed.. Hm.. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tænker i hvert fald at der er mulighed for et bekendtskab.
Freeeyyyaaaa - Det bedste til sidst! De er sådan.. næsten i familie.. ikke rigtig xD Nicho er fætter til Shirley dog og da han også var Hufflepuff tænker jeg det måske kunne være fint at de kunne være venner?
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Feb 25, 2015 20:09:13 GMT 1
Gweeeeeen,
Nicholas og Nora Ser heller ikke så meget her, udover at Nora nok ved hvem han er da hende og Magnolia er ret gode venner.
Nicholas og Finn Jeg forestiller mig at de i hvert fald kender hinanden. Kan se at han har brugt meget af sin tid på skolebiblioteket, hvor Finn nok også har brugt en god del af sin skoletid. Måske er de typerne der har snakket lidt, men mest bare har siddet og læst for sig selv i nærheden af hinanden... idk.
Nicholas og Freya Næsten-i-familie og Hufflepuff-familie, jaaa! Kan sagtens se dem være venner. Tror måske at de ville have noget at kunne lære af deres forskelligheder, hvis de ønsker det, selvfølgelig. Og som næsten-i-familie har de måske nok også set noget til hinanden før Hoggy Hogwarts?
|
|
|
Post by Gwen on Feb 26, 2015 9:27:01 GMT 1
Nora - Vi kan måske se på det når de er færdige med Hogwarts x)
Finn - xD Det lyder som en glimrende ide.
Freya - Ja det tænker jeg godt de kunne! *han rager al familien til sig*
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Feb 26, 2015 17:56:31 GMT 1
Great, så er det vel en aftale med alle tre.
|
|
Owain Ellis
Box-navn | Emma |
Alder | Femogtyve |
Stilling | Skribent |
|
Post by Owain Ellis on Mar 14, 2015 22:24:05 GMT 1
Jeg tror Freya og Ambrose er de mest oplagte muligheder for plot med Owain her. Freya kan han evt. være stødt på i skoletiden eller bare ved fælles venner/bekendte? Er lige ved at strikke sammen, at han måske kender Shirley, så det er jo en slags mulighed. Jeg aner ikke hvad han synes om hende. Halvt at hun er fin, halvt at hun er lidt ligegyldig. xD (han er ikke 100% sympatisk overfor alle mennesker).
Ambrose har Owain en mere professionel interesse i. Måske. Owain er godt nok ret ny på afdelingen for politik, men han kan have forsøgt at få et interview med Ambrose? Han ved jo af gode grunde ikke, at Ambrose er regulator.
|
|
|
Post by Ambrose Berkeley on Mar 17, 2015 21:20:17 GMT 1
Jeg tror på at Owain og Freya kender hinanden som et bekendtskab og ikke har været specielt interesserede i hinanden undervejs. xD Vi jo altid smide dem sammen i en tråd og se om noget opstår.
Det kan han sagtens hvis Owain har fundet en grund til det. Tænker ikke så langt lige nu, men tænker at han nok ikke vil have noget imod at tage en snak med ham men til gengæld nok ville skulle bruge en ordenlig grund til at give et reelt interview. Og så kan det jo også være at han ikke vil være for meget out there, nu hvor han er regulator. Who knows, men der er da potentiale.
|
|
|
Post by Catherina Philips on Mar 17, 2015 21:27:58 GMT 1
Aileen og Ambrose - weee kollegaer, jeg har lidt svært ved at finde ud af hvordan de vil klinge sammen. Dog tænker jeg umiddelbart at det ville være fint nok, selvom Aileens impulsive natur måske kan provokere ham lidt eller?
Ambrose og Wyat - Samme kollegium, forskellige årgange, men jeg tænker de kender hinanden og måske kan være overfladiske venner. De bevæger sig i hvert fald i de samme cirkler når han også er medlem af Kimæren.
Ambrose og Geneva - Same story, tænker også de må kende hinanden, men måske ikke specielt nært.
|
|
|
Post by Ambrose Berkeley on Mar 17, 2015 22:11:58 GMT 1
Aileen og Ambrose - Jaaa! Vi kan jo smide dem sammen og finde ud af hvor godt de kan med hinanden. Tror ikke nødvendigvis at impulsiviteten vil provokere ham sådan umiddelbart, det afhænger nok fuldstændigt af om de kan med hinanden eller ej.
Wyat og Ambrose - Perfekt. Jeg er helt klart med på overfladiske venner, det virker ekstremt sandsynligt.
Geneva og Ambrose - Igen er jeg fuldstændig med på den. Måske bare allierede-ish, høflig- og venligheder.
|
|